Gå til innhold

Hva er det meste du har vunnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det hadde vært gøy å høre hva det meste/største folk på KG har vunnet i lotteri, lotto/tipping, konkurranse på nett etc. Kan være både pengesum og ting. 

Det meste jeg har vunnet er 750 kr på Flax adventskalender. Av fysiske ting er det største av verdi en t-skjorte 😅

Anonymkode: 18173...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca. 6 500,- på vikinglotto.

Anonymkode: d73b1...8f5

Skrevet

Det dyreste, også etter dagens pengeverdi, var et gavekort på 2000 kroner på en sportsforretning da jeg var 10 år gammel. Det er over 35 år siden. Jeg kjøpte meg sykkel for det gavekortet. 

I nyere tid vant jeg en bra gave fra en klesbutikk på en trekning på Facebook eller Insta. Den var verdt ca 1500, og den var fin. :)  (Det er ikke alt i sånne nett-trekninger som er like fint...)

Skrevet

100.000,- nå i februar på Nabolaget. 

Anonymkode: eb570...e1a

• Liker 1
Skrevet

Vant 200 pund når ei venninne av meg og jeg var på Mecca Bingo i en engelsk by. Det var egentlig bare flaut, for jeg måtte jo reise meg opp i storsalen foran hundrevis av personer og si at det var meg. Vi delte pengene 50 50, og det ble et koselig minne.

Anonymkode: abe40...e49

Skrevet

50 kr. 😅 

Storebroren min har fått all flaksen i familien. Han vinner stadig dyre konsertbilletter, nettbrett og sånt. Da han var 14 år gammel (ca 1990) vant han en tur til Tyrkia for fire personer. Han fikk tilsendt en katalog og så kunne han velge det hotellet han ville når han ville. Vi valgte det beste hotellet, selvfølgelig. Jeg fikk være med på turen og det var min første sydenferie. Dette var altså før det var supervanlig å reise til syden. Jeg kjente nesten ingen som hadde vært i syden liksom. Alle reiste til Danmark en tur om sommeren og det var det.

Anonymkode: 61baa...c76

• Liker 1
Skrevet

100kr på flaxlodd 

Anonymkode: e69c2...9bf

Skrevet

1000 kr i verdi på en gjenstand. 

Men jeg har to familiemedlemmer som har vunnet hhv 35.000 og 1,4 millioner, og en i familien til samboer har vunnet 5 millioner. 

Anonymkode: c7b65...c9a

Skrevet

9800,- på fotballtipping :) Tok en ferdig utfylt kupong på 32 kr, finnes ikke fotballinteressert..at all!! Vet at fotballen er rund men that`s it😅

Skrevet

76 millioner....nei, det var visst en drøm...

Ca. 4000 kroner.

• Liker 2
Gjest Frankenstein1
Skrevet

Tror det var 500 kr på en spillautomat på danskebåten for mange år siden. 

Skrevet

Vant 13.000 i V75

Anonymkode: 7c717...97b

• Liker 1
Skrevet

Litt over 6000 i Lotto.

Anonymkode: 70cd1...f8b

Skrevet

Rundt 200 kr på en juleflaxkalender for noen år siden. 

Jeg husker alle rundt meg sa at jeg alltid hadde vinnerlykke da jeg var liten. Vant på alt jeg kunne vinne. Men hva jeg har vunnet husker jeg ikke.

Anonymkode: c03e1...c1e

Skrevet

jeg vant en iPod Nano i Stacker for sikkert 15 år siden.

Da var jeg rimelig stolt av meg selv. Ikke fordi jeg var ekstremt god i Stacker, selv om jeg absolutt var flink, men fordi jeg lurte systemet. Spillet stod rett ved kassa der jeg jobbet, så på en travel lørdag ventet jeg til en guttegjeng hadde spilt seg gjennom en drøss av runder uten å vinne noe. Jeg gikk ut ifra at maskinen var programmert til å ikke gi premie før det hadde blitt spilt et visst antall runder, og jeg tror jeg hadde rett, for jeg vant ganske kjapt toppremien. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...