Legolas Skrevet 10. oktober 2002 #1 Del Skrevet 10. oktober 2002 Alle vet at det er kjekt å få kompliment etter og under sexen. I helgen hadde jeg et ONS, og sa mange kompliment til henne under sexen, ikke alle stemmte men man liker dette, sant? Men morgenen etter spurte hun meg om vi skulle flytte sammen?! Jeg har flørtet en del med henne på byen, og gav henne en del kompliment som jeg nevnte over, men dette var rart.... Hun er ei "classy" jente og ikke vet jeg hva jeg sa som fikk henne inn på denne tanken. Men jeg har ikke vært i nærheten av å tenke slik når jenter har komplimert meg. Får jenter FOR lite kompliment?! Det virker nesten som det kun er meg at jentene vil beholde kontakten og kanskje ha et forhold til etter ONS. Mine venner opplever ALDRI dette.... Gir jeg feil signal?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sondra Skrevet 10. oktober 2002 #2 Del Skrevet 10. oktober 2002 - Du sier det jo selv:- du gir feil signaler! Er det nødvendig å komme med så masse komplimenter for en ONS?? Hva skal du da bruke når det en gang kanskje virkelig gjelder....... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 10. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. oktober 2002 er jo komplimenter som går på hvor god personen er og slikt da... Jeg har masse komplimenter til min jente;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 11. oktober 2002 #4 Del Skrevet 11. oktober 2002 Du Legolas , du Legolas........ Kan være at du er så god i senga at hun plutselig fant ut av at hun ville flytte ilag med deg for å nyte riktig godt av deg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nelle (ikke innlogget) Skrevet 11. oktober 2002 #5 Del Skrevet 11. oktober 2002 Komplimenter som ikke ser sanne!!?? Da er det bedre å ikke gi noe kompliment i det hele tatt -eller finne på at annet kompliment du kan stå for! Også er det noe med det å begrense seg litt, da -det er egentlig ikke så viktig å gi en MASSE komplimenter. Da blir det lett "overfladisk" -jeg mener, om jeg jeg nylig har truffet en gutt, og han overøser meg med en masse komplimenter -jeg skjønner jo at han ikke kjenner meg godt nok til å kunne være så overmåte begeistret, ikke sant? Jeg pleier som regel å backe unna med en gang dersom en gutt jeg nesten nettopp har truffet begynner å legge ut om hvor dypt han elsker meg osv. Dette var noen av mine tanker rundt komplimenter. Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 11. oktober 2002 #6 Del Skrevet 11. oktober 2002 Komplimenter ment for å behage en annen akkurat der og da er egentlig en uting. Selvfølgelig er det kjekt å høyne selvtilliten til andre, men å gi dem f.eks. kvalifikasjoner de ikke kan overholde er jo bare problematisk. Som du sier, hun ble betatt av komplimentene dine, og ville lære deg mye bedre å kjenne. Dersom du ikke kan stå for komplimentene vil dette skape forvirring. Jenta har fått høre hvor fantastisk hun er.... hva er det da som holder deg igjen fra å flytte sammen med henne? Nei, ærlighet varer faktisk lengst. Det er flatterende med komplimenter, men dersom det viser seg at du har lagt på noe voldsomt, er det selvsagt sårende for henne om hun finner det ut. Alle personer har minst en egenskap som er fin... det er denne man skal gi komplimenter for.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 11. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 11. oktober 2002 Jeg sa ikke ting til henne som ikke stemmte! Jeg sa bare til henne hvor god hun var og slike ting.... Og jeg har ikke sagt at jeg ikke vil satse på henne, men jeg ble litt skremmt av henne når hun sa dette med en gang.... Jeg er GENTEL tror jeg ihvertfall... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 12. oktober 2002 #8 Del Skrevet 12. oktober 2002 I helgen hadde jeg et ONS' date=' og sa mange kompliment til henne under sexen, ikke alle stemmte men man liker dette, sant? [/quote'] Eh.. Legolas.... Gir du komplimenter som ikke stemmer?? Hvorfor kan ikke menn lære seg å gi komplimenter uten at det skal være sex med i bilde. Som en viss person sa til meg en gang "komplimenter er den letteste veien til sex". Det hadde kanskje vært en fordel om dere menn ga oss komplimenter uten at det må bety sex, og da gjerne som er sanne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. oktober 2002 #9 Del Skrevet 12. oktober 2002 I helgen hadde jeg et ONS, og sa mange kompliment til henne under sexen, ikke alle stemmte Jeg sa ikke ting til henne som ikke stemmte! Eeeeehhhhh, kræsja vi i døra nå kanskje??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #10 Del Skrevet 12. oktober 2002 Ikke vær for hard imot gutten; han prøver å finne ut av dette ikke sant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 12. oktober 2002 #11 Del Skrevet 12. oktober 2002 Oki sexyS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 12. oktober 2002 #12 Del Skrevet 12. oktober 2002 Mulig jenta var underernært på komplimenter. Mulig hun mente det hun sa, da hun sa hun ville flytte sammen med deg. Mulig det hun sa ikke stemte helt, men man liker dette, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. oktober 2002 #13 Del Skrevet 12. oktober 2002 Ja, Legolas du skal ikke se bort ifra at hun bare smigret deg og ikke mente noe m det..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legolas Skrevet 13. oktober 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jeg graver meg ned her ja.... Sier i mot meg selv, som ikke er bra her inne Hun mente det! Hun nevner det ofte over telefon, og hver gang vi ser hverandre gir hun hint om at hun MÅ flytte ut av leiligheten der hun bor ol. Dere er KJEMPE jenter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango-ikke innlogget Skrevet 13. oktober 2002 #15 Del Skrevet 13. oktober 2002 jeg håper dette er den samme jenten vi snakket om i noen innlegg tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 13. oktober 2002 #16 Del Skrevet 13. oktober 2002 Jammen da er det ikke nødvendig å lure lengre, Legolas. Du HAR sjans på denne damen. Sjans på mer enn bare ONS. Be henne ut på middag da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå