AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Har ikke vært bruker her så lenge, men synes det ofte kan være en del usaklige, og til dels også svært ufine svar i enkelte tråder. Er det noe andre også har tenkt over? Anonymkode: 7af1a...46d 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Definitivt Anonymkode: 03070...f4e 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Jeg vil si det er både og. Selvsagt er det en del av det du nevner. Enkelte er vel bare her på forumet for å rakke ned på andre og spy ut eder og galle. Men det er mange flinke og reflektere folk her også. Som oppriktig prøver å hjelpe, komme med konstruktive innspill og være hyggelig. Anonymkode: 14d35...1ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Sånne innlegg som ditt kommer fra tid til annen. "Alle er så slemme her, skjerp dere" og "dette forumet er sånn og sånn, det er ikke bra" og "det er så mange frekke svar her". Sånn er det på store nettforum. Men jeg må innrømme at KG har blitt oversvømt av trolletråder i lang tid nå. Slitsomt. Anonymkode: cc01b...e2d 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Generelt sett er ikke dette forumet for nyanserte problemstillinger. Svarene man får bærer ofte preg av en enklere tankegang - enten er det svart eller så er det hvitt. Anonymkode: e499e...c8a 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Velkommen til Kvinneguiden! Nå skal det sies at folka her inne ikke representerer vanlige folk ute i den virkelige verden. De fleste her inne har et problem og to, spesielt mennene som er her. Ikke ta ting personlig, det er for det meste folk med diagnoser.👍 Anonymkode: 6f038...aba
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Nei jeg syns det stort sett er gode og reflekterte svar her, men også en god del trolling som fort gjennomskues Det mest dømmende jeg ser her er de som dømmer fattige og uføre Anonymkode: 78e82...1b6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Det er noen ganske kyniske brukere her inne, men «kritiske» er nok en mer treffende karakteristikk enn «dømmende». Noen av de «slemme» står uten tvil også for de mest reflekterte og intelligente bidragene, selv om de ikke er spesielt oppløftende å lese:) Anonymkode: bcefd...dd2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 Nei, du er superunik som er av denne oppfatningen🙄 På tross av at innlegg som dette er irriterende hyppige ettersom de har null hensikt. Anonymkode: 89bf8...8ab 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Har ikke vært bruker her så lenge, men synes det ofte kan være en del usaklige, og til dels også svært ufine svar i enkelte tråder. Er det noe andre også har tenkt over? Anonymkode: 7af1a...46d Ja! Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å lese i trådene her. Er som etter en ulykke, man bare må se.. Anonymkode: 0eb0f...11b 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 Nå er det ganske mange tusen brukere her, noen er her ofte, noen sjelden, (noen aldri) -og i en tråd kan du få masse gode råd og/eller reflekterte svar, i andre tråder det helt motsatte. Du tar en sjangs, hopper ut i det, også må du tåle at det kan gå gæærnt. Men, om det ikke er veldig betente temaer, så tror jeg det er mye avhengig av hvordan TS skriver førsteposten. Det er jo også mange som lager tråder her som er litt dømmende, eller lite reflekterte osv. En ting er forskjellige meninger, men det folk generelt ikke liker, det er trolling -poster som er usanne, skrevet for å provosere. Desverre er folk litt dumme på å kalle poster de ikke tror på for trolling kanskje litt for ofte, men det er jo faktisk slik at selv om en familie i Oslo aldri ville latt 9-åringen sin gå 3km alene til skolen, så er det f.eks helt vanlig på landet. Og lignende ting, vi er forskjellige, kommer fra forskjellige kanter av landet, vi har noe forskjellige kulturer og tradisjoner vi er vokst opp med osv. Det eneste jeg ikke liker er når folk oppfører seg som skikkelige drittsekker, og det jeg virkelig skjønner at er trolling de trådene der de forlater jeg fort (om det ikke er noe å le på hyggelig vis). Anonymkode: 61eb8...c82 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #12 Skrevet 14. desember 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei, du er superunik som er av denne oppfatningen🙄 På tross av at innlegg som dette er irriterende hyppige ettersom de har null hensikt. Anonymkode: 89bf8...8ab Du synes jeg har et ganske godt eksempel på noe jeg synes er et typisk svar her inne Anonymkode: d3f8c...fe0 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #13 Skrevet 21. desember 2021 mest bare tullball, og kvinnfolk som sutrer og klager over bloggere (men som fremdeles følger med på alle disse bloggerne fremdeles) her på forumet. Anonymkode: 5729e...c32 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #14 Skrevet 21. desember 2021 Så absolutt. KG er 89% troll. Anonymkode: d2051...92a 1
SoWhat? Skrevet 21. desember 2021 #15 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/13/2021 den 15.47): Velkommen til Kvinneguiden! Nå skal det sies at folka her inne ikke representerer vanlige folk ute i den virkelige verden. De fleste her inne har et problem og to, spesielt mennene som er her. Ikke ta ting personlig, det er for det meste folk med diagnoser.👍 Anonymkode: 6f038...aba Info til deg : folk i den virkelige verden har også et problem eller to. Eller ti 🙂 2
SoWhat? Skrevet 21. desember 2021 #16 Skrevet 21. desember 2021 (endret) Det er ikke så mye ukjent her inne for meg. Når en har bodd i ulike områder i forskjellige miljøer, så kjenner en fint igjen virkeligheten her. Man skjønner hvor folk kommer fra. Jeg kan bli satt ut av enkelte utsagn. Spesielt hva voksne mennesker får seg til å si, og hva de er opptatt av. Og dette trenger absolutt ikke komme fra de med minst ressurser ( når det gjelder status og livssituasjon ) Det er ofte tvert i mot. At voksne skriver innlegg om "stygge" mennesker. Innlegg om hvor mye de tjener ( vet mange bløffer der da, men likevel ) De hakker ned mennesker som er 30 år yngre enn seg, og er så Karen at en får nesten krampe 😄 Så er det de som alltid er saklige og korte i kommentarene. De som alltid er velmenende. De som alltid søker konflikter og de som utfordrer og de som provoserer. Og de totalt uten dannelse, som svarer frekt over alt. Så er det ca tre, fire som har godt over gjennomsnittlig iq. Dessverre er to av dem ufyselige å diskutere med 😄 Endret 21. desember 2021 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2021 #17 Skrevet 21. desember 2021 4 minutter siden, SoWhat? said: Så er det ca tre, fire som har godt over gjennomsnittlig iq. Dessverre er to av dem ufyselige å diskutere med 😄 Det er mange tusen brukere her, og det er "tre, fire" som har godt over snittet IQ? Vet du hva gjennomsnitt er? Anonymkode: 102bb...d62
SoWhat? Skrevet 21. desember 2021 #18 Skrevet 21. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er mange tusen brukere her, og det er "tre, fire" som har godt over snittet IQ? Vet du hva gjennomsnitt er? Anonymkode: 102bb...d62 Tok du det personlig?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #20 Skrevet 22. desember 2021 Hvis du leser tråden om «bitter på livet» er det nok mange der som svarer i tråder.. og som er mye på KG mange sinte folk som sliter og som får utløp på den måten dessverre Anonymkode: ca158...084
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå