Tiit Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) NÅr det er Joker-trekning, eller hvilket spill det nå enn er, så når ikke alltid Hamar tak i personen som er trukket ut til å spille, og må sette datamaskinen Ask eller Embla til å svar "opp" eller "ned" (ja, slik som i dag). Og da lurer jeg på: kan man virkelig stole på at Ask eller Embla ikke er "informert" om hvilke tall som ligger skjult, og hjelper Hamar til å spare på millionene? Hadde det vært meg som satt uten mobildekning på fjellet, og gikk glipp av en halv mill grunnet Embla, så tror jeg jeg hadde kjent mistenksomhetsmilyen kommet snikende... omtrent slik: Endret 12. oktober 2005 av Tiit
LilleBille Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Synes faktisk veldig ofte de velger den veien jeg ville valgt (det mest logiske - og synes også ofte det blir store gevinster jeg (men nå ser jeg ikke hver uke da)
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Det er jo bare et dataprogram som velger det som er statistisk mest sannsynlig, så ja..det ville jeg stolt på. Ville antageligvis gjort det samme som den gjorde uansett.
Chiquita Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg tror Ask og Embla er til å stole på, ja. Kan jo tenke hva som hadde skjedd dersom noen hadde "fått snusen" i at Norsk Tipping drev med juks. Tror ikke de hadde hatt konsesjonen så lenge, da gitt - så det tror jeg ikke de vil gamble med.
Gjest TomKrus Skrevet 13. oktober 2005 #5 Skrevet 13. oktober 2005 Jeg har aldri fulgt så mye med på det, men det eneste maskina har valgt de gangene jeg har sett på det er det mest logiske: altså opp over 5 og ned under. Verre er det ikke. Og det er da veldig lett å avsløre en slik sak hvis den plutselig går ned på en sekser. Og ellers så tipper jeg en uavhengig institusjon stadig sjekker norsk tipping.
Gjest jamsi Skrevet 13. oktober 2005 #6 Skrevet 13. oktober 2005 Foreløpig har jeg ikke vært i nærheten av en situasjon hvor jeg trenger å bekymre meg for om jeg stoler på dem eller ikke. Jeg er vel heller mistenksom på de som trekker ut ukens jokerspiller, synes det er mistenkelig at jeg aldri blir trukket ut?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #7 Skrevet 13. oktober 2005 Maskinen velger det som er statistisk sannsynlig, for det ville mest sannsynlig du gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå