AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 I dag skulle jeg innom å hente noe jeg hadde klikk og hent- kjøpt et sted jeg frekventerer en god del. Så lå det med et julekort, med en hilsen fra én av de som jobber der. Og en liten gave, uinnpakket og for en verdi av ca 20 kr kanskje, men som viser at man virkelig vet hva jeg vil like. Jeg har et godt øye til han, men bør jeg legge for mye i dette? Kan jeg anta at han har et godt øye til meg og? Hva ville du sagt neste gang du så han? Bortsett fra takk, at det var hyggelig.. Jeg så det heldigvis ikke før jeg var ute derfra. For det hadde blitt litt kleint om han og/eller kollegene sto der. Tviler på at de han jobber med vet at han la det der. Anonymkode: 4d90d...cb2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Synes det er uproft jeg. Jeg hadde synes det var ubehagelig om en person tilnærmet seg meg på den måten i en slik sammenheng. Synes det vitner om lav rolleforståelse. Hvis han skulle tatt kontakt hadde det vært mye bedre å innlede en samtale med deg og ta det derfra. Å legge gaver med bestillingen… Nei, det blir rart. Men ja, du kan nok regne med han har et godt øye til deg. Det tror jeg nok. Anonymkode: 0ef1c...753 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Se an situasjonen. Hvis det kjennes greit, er det vel ikke noe problem. Føles det veldig feil, så kutter du det ut. Anonymkode: 8f351...439 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 30 minutter siden, AnonymBruker said: Synes det er uproft jeg. Jeg hadde synes det var ubehagelig om en person tilnærmet seg meg på den måten i en slik sammenheng. Synes det vitner om lav rolleforståelse. Hvis han skulle tatt kontakt hadde det vært mye bedre å innlede en samtale med deg og ta det derfra. Å legge gaver med bestillingen… Nei, det blir rart. Men ja, du kan nok regne med han har et godt øye til deg. Det tror jeg nok. Anonymkode: 0ef1c...753 Enig. Anonymkode: 9f0c0...fe8
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Sikker på at de ikke legger ved en liten gave og kort til alle kunder nå rett før jul? Anonymkode: 17724...814 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Sikker på at de ikke legger ved en liten gave og kort til alle kunder nå rett før jul? Anonymkode: 17724...814 Det var helt tydelig at han la ved den lille gaven spesifikt fra seg til meg ihvertfall, vi hadde snakket litt om akkurat en sånn ting for et par uker siden. Men kan jo være at flere fikk gave. Anonymkode: 4d90d...cb2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Så koselig 😊 Anonymkode: 2af96...41a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå