Gå til innhold

Spør en mann som stemmer SV

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er etnisk norsk mann, som stemmer SV.

Spør meg om hva som helst.

(Har plassert denne under dating fordi jeg vil gjerne vite hva kvinner tenker om menn som stemmer SV).

Endret av Sommeren2021
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mann og tenker at du er en beta soyboy. Er du det?

Anonymkode: 03133...b39

• Liker 15
Gjest Kong Durek
Skrevet

Hva er greia med dere feministiske menn på venstresiden, og det å forgripe seg på overstadig berusede jenter mens de sover, bli #metoo'et og bare generelt oppføre seg veldig, veldig creepy?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er mann og tenker at du er en beta soyboy. Er du det?

Anonymkode: 03133...b39

Nei, jeg er ikke soyboy. Jeg er for feminisme.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at du er attraktiv! Kun på bakgrunn av politisk tilhørighet faktisk. Flere menn burde stemme SV!

Anonymkode: 4d42c...1e0

• Liker 13
Skrevet
Kong Durek skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med dere feministiske menn på venstresiden, og det å forgripe seg på overstadig berusede jenter mens de sover, bli #metoo'et og bare generelt oppføre seg veldig, veldig creepy?

Nei, jeg oppfører helt fint. Det er riktig at jeg definerer meg som feministisk mann. 

Jeg er for likestilling av menn og kvinner.

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tenker at du er attraktiv! Kun på bakgrunn av politisk tilhørighet faktisk. Flere menn burde stemme SV!

Anonymkode: 4d42c...1e0

Jeg er helt enig. Vi blir blant annet sett ned på omkretsen vår. Flere av mine venner, snakker nedsettende om SV, feminisme, innvandring og klima/miljø. De stemmer på høyresiden.

Jeg har ikke vært åpen om at jeg stemmer SV, men jeg tror de har mistanke om at jeg stemmer AP. Selvom det ikke lønner seg økonomisk.

Skrevet
Sommeren2021 skrev (21 minutter siden):

............

Spør meg om hva som helst.

...............

Merker du noe til at du tilhører en minoritet?

• Liker 2
Skrevet
Whistler skrev (2 minutter siden):

Merker du noe til at du tilhører en minoritet?

Ja, veldig tydelig. 

Det er trossalt ikke så populært å være mann og stemme SV. 

Skrevet

Sikkert 30% av de jeg kjenner stemmer SV, inkludert omtrent hele min familie, også menn. Så jeg tenker ikke dette er noe rart. Jeg har derimot blitt så gammel at jeg har erfart at hva noen stemmer ikke gjør om vi kommer overens eller ikke.

Anonymkode: 27db1...a7a

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert 30% av de jeg kjenner stemmer SV, inkludert omtrent hele min familie, også menn. Så jeg tenker ikke dette er noe rart. Jeg har derimot blitt så gammel at jeg har erfart at hva noen stemmer ikke gjør om vi kommer overens eller ikke.

Haha mye det samme her egentlig. Vel stort sett da.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har selv vansker med å komme overrens med folk som har hatfulleytringer om klima og innvandring.

Endret av Sommeren2021
  • Liker 4
Skrevet
Sommeren2021 skrev (1 minutt siden):

Ja, veldig tydelig. 

Det er ikke en gang vanlig.

• Liker 1
Skrevet

I alle sammenhenger er det et stort pluss at du stemmer SV. Jeg kunne aldri vært sammen med noen som ikke stemte på venstresiden, da deres stemme til høyresiden direkte er med å innskrenke mine rettigheter som kvinne både økonomisk, sosialt og helsemessig. 

Anonymkode: dc171...fed

• Liker 3
Skrevet
Sommeren2021 skrev (Akkurat nå):

Jeg har selv vansker med å komme overrens med folk som har hatfulleytringer om klima og innvandringer.

Hva definerer du som "hatefulle ytringer"?

• Liker 2
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Er du ung?

Jeg er 35. Du får selv vurdere om jeg er ung eller ikke :)

Skrevet
Sommeren2021 skrev (Akkurat nå):

Jeg er 35. Du får selv vurdere om jeg er ung eller ikke :)

Vil ikke si direkte ung da nei :) 

Jaja jeg kjenner menn i 70-åra som stemmer SV :) 

Skrevet
Sommeren2021 skrev (4 minutter siden):

Whistler skrev (1 minutt siden):

Det er ikke en gang vanlig.

Det er da helt vanlig. Vet ikke om noen som syns det "ikke er populært" 

Anonymkode: dc171...fed

Skrevet
1 minutt siden, Sommeren2021 said:

Jeg har selv vansker med å komme overrens med folk som har hatfulleytringer om klima og innvandringer.

Jeg også. Men jeg er ikke i gruppa som mener at alle som stemmer FrP for eksempel har dette. De to jeg kjenner som stemmer dette partiet er flotte folk. Når jeg var yngre trodde jeg de var dumme rasister. Men litt tid i verden har gjort at jeg har erfart det motsatte.

Hatefulle ytringer om klima forstår jeg ikke hva betyr i denne sammenhenger forresten. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...