Gå til innhold

Hvor mange har egentlig hatt en trekant?

Har du hatt trekant, hvordan eller er det bare fantasi?  

26 stemmer

1. 1. Til Menn: Har du hatt trekant eller fantaserer du om det?

• Har hatt FFM
      10
    • Har hatt MFM
      11
    • Har hatt MMM
      2
    • Fantaserer om FFM
      10
    • Fantaserer om MFM
      9
    • Fantaserer om MMM
      3
  2. 2. Til damene: Har du hatt trekant eller fantaserer du om det?

• Har hatt FFM
      11
    • Har hatt MFM
      7
    • Har hatt FFF
      3
    • Fantaserer om FFM
      3
    • Fantaserer om MFM
      7
    • Fantaserer om FFF
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser her inne så får jeg inntrykk av at flertallet har hatt trekant. Men stemmer dette?

Jeg har aldri hatt det, men fantaserer om det. Hva med dere?

K42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Problemet med to spørsmål sånn, er at alle må svare på begge. 

• Liker 5
Skrevet

Aldri hatt det, ingen i nær krets som har hatt det, mulig noen få lenger ut i kretsen men da er det f eks sånn som et tilfelle jeg kjenner til hvor to fulle gutter tok med seg en full og rusa jente og tok henne på rundgang. For de var det er en kul trekant men for jenta var det overgrep...(altfor rusa til å forstå noe som helst) så da er det ikke akuratt noe positivt for minneboka.. 

Jeg ser ikke på trekant som noe normalt men heller ikke som noe unormalt. Vil tippe kanskje 1 av 20 eller noe har vært med på det. Jeg kan fantasere om det men hadde aldri gjort det i virkeligheten det er jeg ikke interessert i 

Anonymkode: 094ca...193

• Liker 2
Skrevet

Du mangler alternativet: Har aldri hatt eller fantasert om trekant. 😉

• Liker 14
Skrevet

Er dame. Har hatt MMF to ganger. (Forskjellige folk)

Anonymkode: c5ba6...112

• Liker 1
Skrevet
L-C-H skrev (7 minutter siden):

Når jeg leser her inne så får jeg inntrykk av at flertallet har hatt trekant. Men stemmer dette?

K42

Når du skriver K42, skjønner alle at du er en mann...

Anonymkode: 32536...3e6

• Liker 2
Skrevet

Synd man tvinges til å svare på begge... Da blir jo alt bare tull :( 

Anonymkode: 65e24...e4e

Skrevet

Har aldri hatt trekant. Har aldri fantasert om trekant. 

Anonymkode: 12aed...f35

• Liker 2
Skrevet
L-C-H skrev (20 minutter siden):

K42

Aldri hatt det eller fantasert om det. Takket nei til det ved et par anledninger.

• Liker 2
Skrevet

Vi har hatt trekant og vi likte det begge 2. Først med en ungmann, så dame og vi har også møtt par noen ganger. Det må ikke være sjalusi når en skal møte andre. Første paret vi møtte så var dama I det forholdet sjalu, da ble det bare tull. 

Når vi møtte dame var da min kone fant ut at hun tente på damesex. 

• Liker 2
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Aldri hatt det eller fantasert om det. Takket nei til det ved et par anledninger.

sicario skrev (1 minutt siden):

sicario skrev (1 minutt siden):

ja litt

Skrevet
Vigdal skrev (7 minutter siden):

ja litt

Huh?

Skrevet

Har ikke hatt noen voldsomme ønsker om trekant, men havnet nesten oppi en likevel(nysingel og full, ute med vennegjeng)😆 ffm. Da trakk hun andre damen seg, og meg og fyren fortsatte alene(hun var visst begynt å bli forelsket i fyren, og det ble for rart for henne😅 men det gikk jeg ikke vite før i etterkant). Det endte godt da, de to er kjærester nå, og jeg er venn med begge to😊

Anonymkode: 14602...572

Skrevet

Har hatt flere ganger, men det er forskjell på trekant og trekant.

Mange tenker jo at det er snakk om ei kølle i huet og ræva slik at kvinnen blir en "knulle dukke" for menns nytelse.

Slik vi har gjort det de senere år så handler det 100% om kvinnen i fokus og nytelse, for ikke å ende opp med en teit sex novelle så går det i korte trekk ut på en om gangen.

Gjest Anonymus51
Skrevet
L-C-H skrev (2 timer siden):

K42

Kanskje det burde være et svaralternativ som het «Nei, ingen av delene»

Skrevet

Aldri hatt eller fantasert om

Kvinne 37.

Anonymkode: 1bfee...3d0

Skrevet

Ja flere ganger men da MMF og det er tydeligvis ikke noe alternativ i avstemningen. Jeg og sexpartner har ofte hatt med ekstra mann, med mannen her i sentrum. Liker å sprite opp sexlivet litt.

K 44

Anonymkode: d2220...058

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri hatt det, ingen i nær krets som har hatt det, mulig noen få lenger ut i kretsen men da er det f eks sånn som et tilfelle jeg kjenner til hvor to fulle gutter tok med seg en full og rusa jente og tok henne på rundgang. For de var det er en kul trekant men for jenta var det overgrep...(altfor rusa til å forstå noe som helst) så da er det ikke akuratt noe positivt for minneboka.. 

Jeg ser ikke på trekant som noe normalt men heller ikke som noe unormalt. Vil tippe kanskje 1 av 20 eller noe har vært med på det. Jeg kan fantasere om det men hadde aldri gjort det i virkeligheten det er jeg ikke interessert i 

Anonymkode: 094ca...193

Vil si det er ganske unormalt å ha detaljert kjennskap til seksualiteten for hele bekjentskapskretsen. Og er man fordømmende så får man ikke vite.... :) 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...