Gå til innhold

Blir dere menn kåte av å se sexy damer ute? Og hva tenker dere når dere ser dem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså damer kledd i kort tøy, rumpa som beveger seg og folk som tydelig viser seg frem.

Anonymkode: 305b9...b14

Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Damer som våger å være damer, og er komfortable med å vise seg fram, er det lett å legge merke til ja. Jeg tenker bare at de er fine, og at jeg elsker damer, og spesielt de som våger å vise fram hvor deilige de er. Uten at det er for overdrevet. Ingen ting å frykte fra meg altså.

Skrevet

Kan du stoppe med de ekle runketrådene dine! Er så åpenbart at du er mann! 

Anonymkode: 1f315...f82

• Liker 7
Skrevet

Liker jo det jeg ser. De er jo fine å se på. Men blir jo ikke kåt. Jeg er jo ikke 15 år lenger

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Altså damer kledd i kort tøy, rumpa som beveger seg og folk som tydelig viser seg frem.

Ikke alltid lett å se forskjellen på kvinner som vil vise seg frem eller ikke... Det kan faktisk være at hun bare har eggløsning, uten at hun vil eksponere seg🤭

Skrevet

Såklart! Tenker mest på hvordan kroppen deres hadde gjort seg i ulike posisjoner osv! 

Men det er jo få av disse da ekstremt attraktive jenter ikke vokser på trær, og de tilhører en ganske snever alderskategori. Så det er som regel bare på treningssenteret man ser de i det daglige! 

Anonymkode: 4a487...bf1

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det skal mere til for å vekke de følelsene i meg.

Skrevet
Bamseklemmer skrev (9 timer siden):

Ikke alltid lett å se forskjellen på kvinner som vil vise seg frem eller ikke... Det kan faktisk være at hun bare har eggløsning, uten at hun vil eksponere seg🤭

Hva i huleste har eggløsning med denne tråden å gjøre...forklar

Anonymkode: 901a1...60c

• Liker 3
Skrevet

Tror det er mer hva type dame det er. Hvis hun er gøyal blir jeg veldig kåt av det. Men jeg liker damer med pupper og bra rumpe ^^. Men generelt bare dama er gøyalt så liker jeg de mest. En lav energi hipster er ganske turn off for meg

Anonymkode: d7ee1...35a

Skrevet

Nei, det skal mer til.

Anonymkode: b3fb2...d84

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det skal mer til.

Bruker å bli sånn når man passerer 40-50. Snart må du pumpes opp!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruker å bli sånn når man passerer 40-50. Snart må du pumpes opp!

har thai kone å blir pumpa daglig foråsirresånn👌

• Liker 1
Skrevet

Ser jeg ei sexy dame på gata så løper jeg bort og stikker en finger oppi rævva hennes.

Anonymkode: d9273...e86

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva i huleste har eggløsning med denne tråden å gjøre...forklar

Anonymkode: 901a1...60c

Sorry, kvinners kroppspråk er min hemmelighet😂 Kommer den i feil hender og utnyttes kan noe fatalt skje...

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 12.56):

Jeg kan fort bli kåt på en kvinne jeg møter tilfeldig, men ikke på grunn av den adferden du beskriver

Skrevet

1/10

Enda en Runke-Nils tråd.

Nesten så jeg savner Rumpe-Lars.

• Liker 2
Skrevet
Alterego666 skrev (7 minutter siden):

Jeg kan fort bli kåt på en kvinne jeg møter tilfeldig, men ikke på grunn av den adferden du beskriver

Men det er jo en fyr lengre oppe her det som gjør oss til kvinner.

Altså at vi kler oss i hotpants og sprader frem og tilbake hvorenn vi er. 

På Kiwi? Hotpants og bøye seg dyyyyyypt nedi frysedisken. Kikke sultent opp på deg mens vi slikker oss litt munnen og slenger Findusen oppi handlekurven. 

Trikkestoppet midtvinters? Hotpants igjen. Høye hookerheals som vi sklir rundt i, tar klassikeren «bend down and twerk» helt til 13trikken kommer. 

Ut med søpla i sameiet? Hotpants. Sette seg oppå papirdunken og bøye seg fremover mens vi slikker på fingeren og tar en «kom hit». 

Gjør alltid det, jeg 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet

Jeg er utrolig takknemmelig overfor damer som lar andre også nyte den deilige kroppen sin. De lyser opp hverdagen til mennesker de ikke engang kjenner, mer alturistisk og uselvisk handling finnes ikke.

Damer som ikke vil dele er som kunstsamlere som kjøper opp verdens mesterverk bare for å putte de i en kjeller så ingen lenger får sett de.

Anonymkode: 69e61...9c1

Skrevet

Hva mener du egentlig med "folk som tydelig viser seg frem"? Dette er mer en atferd enn klær, med mindre det er vulgært. 

Anonymkode: ca8cb...1d9

Skrevet

litt for mye stress å drive få blod i bamsen bare noen er pene der ute. det er masse flotte kvinner og masse påkledninger som ikke overlater veldig mye til fantasien, men so what. 
det betyr ikke særlig mye hvis de ikke er på soverommet mitt/sitt med meg der, eller i en mørk bakgate oppetter en vegg eller bak rattet på en nydelig pirrende V8er som gjør at jeg kanskje ikke så henne i det hele tatt. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...