Gå til innhold

Covid melding hver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fått så utrolig mange meldinger fra skolen om covid smitte nå og føler det bare er tidsspørsmål når vi også blir smittet. Skal jeg droppe hele juleferien?  Har familiemedlemmer med nedsatt immunforsvar… 

Anonymkode: ebcb1...7a6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt ut elevene fra skolen FOM i morgen om mulig.  Da kan du fortsatt redde julen. 

Anonymkode: d2c9e...b94

• Liker 3
Skrevet

Her og får vi meldinger i hytt og pine, helt meningsløst hele greia. Vet det er en del på skolen som vurderer å ta barna sine ut av skolen fra torsdag av slik at de forhåpentligvis holder seg smittefri til jul. 

Skrevet

Ta ut ungene så snart du kan så får du hatt en fin jul.

Anonymkode: 747b8...82e

Skrevet

Kan vi bare ta dem ut?

Anonymkode: 9b68a...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Kan vi bare ta dem ut?

Kommer an på klassetrinn. Dersom de skal ha karakterer kan de miste grunnlaget.

Anonymkode: d2c9e...b94

• Liker 1
Skrevet

Min tredjeklassing og barnehagebarn ble tatt ut forrige uke. Så mye smitte at selv barn i barnehagen kreves det test på nå.

Barna er snuffsete fra før. De har hvert syke av og på siden august så nå ville jeg ha noen sykdomsfrie uker. Jeg har muligheten til det. 

Han i tredjeklasse har at kosedager på skolen siden november og null lekser. Han mister ingenting. Han har en god venn som også er hjemme så de leker sammen. 

Anonymkode: 3b85e...81b

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan vi bare ta dem ut?

Står fritt til å gjøre det, og det får ingen betydning for karakterer dersom de er yngre enn ungd.skolealder. Jeg vet ellers om flere som får tilrettelagt hjemmeskole dersom foreldre eller andre nære er i risikosonen. Bruk magefølelsen og velg det du føler er riktig for dere! Regjeringen tenker kun "korrekt" politikk og ikke smittevern når det kommer til barneskole/barnehager.

Anonymkode: 9e2e1...1f2

• Liker 1
Skrevet

ta dem ut, det er gjort her

Anonymkode: 972ae...1e8

• Opprett ny...