Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er en jente på 22 og er kjæreste og samboer med en på 26. Han jobber (yrkesfag), mens jeg studerer.

Jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe i julegave til han! Ifjor kjøpte jeg en hettegenser, belte og noe Gopro utstyr. Han holder på med luftsport og gaming, men alt han egentlig ønsker seg og sparer til er for dyrt. Og føler det ikke er så kjekt å bare gi han penger eller forbruksvarer...

Jeg har kjøpt en lue til han (299 på salg), men hva mer hadde dere kjøpt? Vi fikk et felles gavekort til en restaurant ifjor, men kanskje jeg kan kjøpe det i år...

Anonymkode: f1aa5...b02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En 3pk med boxere fra et bra merke slår alltid bra an 

Anonymkode: 166c7...d99

Skrevet

Boxer med bilde av deg på 😀

Anonymkode: 598b3...496

Skrevet

Hodetelefoner?

Anonymkode: 2be78...cfd

Skrevet

Gavekort på komplett.no, det fikk min samboer til jul i fjor!

Anonymkode: 899a9...9ac

Skrevet

Julstrømpa inneholder en dyr øl, dyr marsipan som han elsker, donald og tørket kjøtt ( han elsker det 😅).

Julegave er rettet inn mot jakt og han får gavekort så han kan kjøpe seg det han ønsker da. Hjelper jeg til med sparing på en måte 🙂

Anonymkode: 3d5c1...bd1

• Liker 1
Skrevet

En opplevelse. Kino og middag eller en konsert eller noe lignende. Jeg vurderer å kjøpe en vektdyne til min for han sliter med å finne roen når han skal sove.

Anonymkode: fa193...531

Skrevet

Hvis han liker å være ute, hva med skikkelig godt undertøy/mellomlag? Eventuelt kan du se på gaming-setupen hans og se om det er noe av det han bruker som er veldig slitt og som du kan kjøpe nytt og evt. oppgradert versjon av. 

Anonymkode: 150c0...e36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...