Gjest Blinkie Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Hvem ser Dexter: New Blood? Veldig bra serie. Klarer nesten ikke vente på neste episode 😀😂
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Synes den var litt kjedelig frem til episode 4. Da begynte den å ta seg opp. Jeg synes det er helt ok å følge med på den nye serien, men det gir meg ikke like mye som OG Dexter. Anonymkode: 59e7b...d17
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Ser på. Mest fordi jeg likte så godt før. Syns den er litt kjedeligere og føler serien/og karakterene er så annerledes fra sånn serien var i utgangspunktet. Men enig at det tok seg litt opp nå, så kommer vel til å se hele Anonymkode: 5ca95...e21
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Digger serien. Har ventet på dette siden forrige serie tok slutt. Begynner virkelig å ta seg opp nå. Kjenner jeg er bortskjemt med strømmetjenester der man kan se episodene fortløpende. Vanskelig å vente en hel uke på neste episode. Har blitt noen sene kvelder/netter hver søndag i det siste. 😅 Anonymkode: becea...d0e 2
mingus Skrevet 15. desember 2021 #5 Skrevet 15. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 13.12.2021 den 14.32): Ser på. Mest fordi jeg likte så godt før. Syns den er litt kjedeligere og føler serien/og karakterene er så annerledes fra sånn serien var i utgangspunktet. Men enig at det tok seg litt opp nå, så kommer vel til å se hele Anonymkode: 5ca95...e21 Ikke som før? Dexter er jo blitt Jim, Debbie er død og Harrison er jo ikke 2 år lengre, det blir jo litt annerledes sånn da.. men nå skal jo Dexter komme tilbake neste gang nå som han er avslørt og hjelpe til med forensics, synes serien holder standard jeg! Ting må jo være litt annerledes etter han måtte forlate alt og forandre livet sitt! 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #6 Skrevet 16. desember 2021 Er det noe sted jeg kan se denne hvis jeg ikke har paramount? Kjenner ikke så godt til gratis streamesider. Anonymkode: 5361d...5b0
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #7 Skrevet 16. desember 2021 mingus skrev (13 timer siden): Ikke som før? Dexter er jo blitt Jim, Debbie er død og Harrison er jo ikke 2 år lengre, det blir jo litt annerledes sånn da.. men nå skal jo Dexter komme tilbake neste gang nå som han er avslørt og hjelpe til med forensics, synes serien holder standard jeg! Ting må jo være litt annerledes etter han måtte forlate alt og forandre livet sitt! Det er en helt annen stemning enn den originale Dexter. Har du ikke sett på fargevalgene for eksempel? Den nye serien er langt mer dyster enn den originale, og da tenker jeg ikke på selve innholdet. Det er lys- og lydeffekter, og vi får ikke et like stort innblikk i Dexter sitt hode som før. Tidligere så fikk vi høre hva Dexter tenkte hele tiden, men i de første episodene var det så mye stillhet. Det er først nå vi får høre mer av Dexters tanker. Jeg fikk mer en følelse av Hannibal da jeg skrudde på den nye serien enn Dexter. Anonymkode: 59e7b...d17 2
mingus Skrevet 16. desember 2021 #8 Skrevet 16. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er en helt annen stemning enn den originale Dexter. Har du ikke sett på fargevalgene for eksempel? Den nye serien er langt mer dyster enn den originale, og da tenker jeg ikke på selve innholdet. Det er lys- og lydeffekter, og vi får ikke et like stort innblikk i Dexter sitt hode som før. Tidligere så fikk vi høre hva Dexter tenkte hele tiden, men i de første episodene var det så mye stillhet. Det er først nå vi får høre mer av Dexters tanker. Jeg fikk mer en følelse av Hannibal da jeg skrudde på den nye serien enn Dexter. Anonymkode: 59e7b...d17 Det var jo litt tenking i begynnelsen og, men enda mer nå.. han tenker vel mer når han er ute på seriemyrding da Ja det er jo annerledes atmosfære, før var det bare sommer og sol i Miami, nå er det kaldt og mørkt oppi nord.. synes det er så koselig med alle julelysene nå som det nærmer seg jul her og, kombinert med blod i snøen! Vi får se hvordan det blir søndag natt da, han har jo vært Jim i 10 år nå, og nå begynner det å rakne så kanskje det blir mer likt som før... hvis ikke heter jo serien New Blood og alt er litt fornyet, det blir jo gjerne det etter 10 år. Jeg synes iallfall ikke det skuffer, føles ut som akkurat den samme serien som før, bare ny plass og nytt liv. Noe måtte jo til, han holdt jo på å bli avslørt helt på slutten hvis han ikke faktisk ble det før han "døde"? Jeg husker ikke helt, det var lenge siden.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2021 #9 Skrevet 16. desember 2021 17 hours ago, AnonymBruker said: Er det noe sted jeg kan se denne hvis jeg ikke har paramount? Kjenner ikke så godt til gratis streamesider. Anonymkode: 5361d...5b0 Nei ikke hvis du vil se den lovlig Anonymkode: ec2f1...fe5
mingus Skrevet 4. januar 2022 #10 Skrevet 4. januar 2022 For en episode forrige gang, det var fint de endelig fikk knyttet bånd sammen! Men helt jævlig å se på også ;D Nå er det siste episode på søndag, håper han slipper unna med alt og det kommer en ny sesong. Dette må være en av de beste seriene, har lyst å se alle de gamle episodene igjen nå etterpå, selv om jeg kjenner mordene går litt ekstra inn på meg nå som gravid. 😅 Det verste er jo å se da han var baby i containeren, eller baby Harrison som skriker på badegulvet fullt av blod. Det er ikke rart han ble som han ble nei! 1
mingus Skrevet 10. januar 2022 #11 Skrevet 10. januar 2022 Bare meg som diskuterer med meg selv her, men men! God avslutning, selv om det var veldig trist at det var slutt nå. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2022 #12 Skrevet 10. januar 2022 mingus skrev (10 timer siden): Bare meg som diskuterer med meg selv her, men men! God avslutning, selv om det var veldig trist at det var slutt nå. Jeg syns slutten var overraskende trist Det var liksom ikke slik det skulle ende, da! Hadde hvertfall ikke håpet det. Men bra serie! Anonymkode: 9093e...28b 1
Biffmedløk Skrevet 11. januar 2022 #13 Skrevet 11. januar 2022 Synes at siste episode var veldig skuffende og trist. Kunne tenkt meg en eller to sesonger til. Jeg har begynt å se Dexter fra starten igjen nå for å ha noe å trøste meg med.. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #14 Skrevet 11. januar 2022 Så på IMDB Episode 1-9 er rangert mellom 9.6 og 8.5 Episode 10 er rangert 4.6 De vet virkelig ikke hvordan de skal lage en god avslutning. Anonymkode: 8f493...a87 2
mingus Skrevet 11. januar 2022 #15 Skrevet 11. januar 2022 Ja det gikk veldig fort i svingene på slutten, men løpet var jo kjørt for han nå og han gjorde for mange tabber så han kunne jo aldri fortsatt som før. Hadde jo håpet det skulle bli mer, men synes det var bra de avsluttet det sånn som det, blodig og samme plassen der den hvite hjorten lå og døde. Tror vi også setter igang serien fra sesong 1 igjen, vet vi har dvden liggende en eller annen plass i boden! 3
mingus Skrevet 11. januar 2022 #16 Skrevet 11. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De vet virkelig ikke hvordan de skal lage en god avslutning. Anonymkode: 8f493...a87 Det kan jo hende fordi folk ikke godtar at det er slutt og aldri blir mer da. Ser i kommentarfeltet på facebook at folk elsker han for alltid og vil ha han tilbake som spøkelse, at de skulle ønske alt bare var en drøm han våkner fra i sesong 2 osv osv... tror folk bare ikke vil innse at programmet er slutt allerede, etter å ha ventet 10 år på noen få episoder.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #17 Skrevet 11. januar 2022 Synes den var veldig bra! Anonymkode: c1dfb...6f0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #18 Skrevet 11. januar 2022 Biffmedløk skrev (8 timer siden): Synes at siste episode var veldig skuffende og trist. Kunne tenkt meg en eller to sesonger til. Jeg har begynt å se Dexter fra starten igjen nå for å ha noe å trøste meg med.. Det skulle ikke overraske meg om det kommer en spin-off med Harrison som tar opp farens gjerninger Jeg har også starta dexter fra starten igjen 😄 Anonymkode: b09a5...456 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2022 #19 Skrevet 11. januar 2022 New Blood, inkl. avslutningen, var i hvert fall mye bedre enn de siste 3-4 sesongene av Dexter. Anonymkode: 9d69d...797 3
Biffmedløk Skrevet 12. januar 2022 #20 Skrevet 12. januar 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Det skulle ikke overraske meg om det kommer en spin-off med Harrison som tar opp farens gjerninger Jeg har også starta dexter fra starten igjen 😄 Anonymkode: b09a5...456 Det kan godt hende at det kommer en spin-off ja. Men jeg tror at Harrison ikke kommer til å klare å holde seg til "the code", er mer uforsiktig, lar seg styre av følelser, og dermed kommer til å bli tatt fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå