AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg innledet et forhold til sjefen min for 4 mnd siden.. det var han som tok initiativ. Jeg hadde hatt et godt øye til ham i lang tid men ikke gjort noen verdens ting siden han er gift, men så havnet vi på fest og ja.. etter det fortalte han meg at han var så ulykkelig i ekteskapet, kona avviste ham, men hun var syk så han hadde ikke kunnet gjort noe - men siden jeg kom inn i bildet hadde han «våknet til live igjen» og at han nå så for seg et liv med meg. jeg var selvsagt ufattelig naiv og hodestups forelsket, han sa etter bare to uker at han elsket meg, overøste meg med komplimenter osv. Så etter litt tid spurte jeg ham om han hadde tenkt å gå, da fikk jeg servert en «kanskje» så senere sa han «sannsynligvis ikke» og nå sier han at han ikke kommer til å gå men han vil jo beholde meg som elskerinne/sexleketøyet sitt - og sier til meg at det var jo avtalen hele tiden. I tillegg følger han med på hvor jeg er ila dagen, spør meg hvor jeg er (med unnskyldningen at han vil bare se på den deilige elskerinnen sin) men jeg føler meg litt overvåket. Han sier også masse kjipe ting kamuflert som spøk men det er ikke greit. Nå har jeg våknet opp og skjønt at han har alvorlige narsissistiske trekk, han har ikke litt dårlig samvittighet for kona si, har manipulerer meg (flørter med andre og beskylder meg for å flørte hvis jeg snakker med en mannlig kollega feks). Jeg vil ikke ha ham uansett (selv om han skulle finne på å gå fra kona si) jeg vil ikke fortsette, vil ikke være med på for det første å gi ham det han ikke får hjemme og være utro med en kona som han ikke har tenkt å være ærlig med, og jeg vil for faan ikke bli behandlet som et sexleketøy! Men nå har jeg en ekkel følelse av at han kommer til å sverte meg hvis jeg dumper ham.. Hvordan bli kvitt en narsissistisk mann på en grei måte?? Anonymkode: 905b9...340 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Du går, blokkerer i alle kanaler og holder kontakten til et minimum. Anonymkode: fcee8...f79 1
miss summers Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Tror du må finne deg en ny jobb. 13
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Skaff ny jobb. Eller be om avdelingsbytte asap hvis det er en større arbeidsplass og han er nærmeste leder. Men ny jobb er nok det beste, da kan du blokkere han overalt etterpå, og slipper å møte han i gangene, på firmafester osv. Anonymkode: 0e08a...926 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg innledet et forhold til sjefen min for 4 mnd siden.. det var han som tok initiativ. Jeg hadde hatt et godt øye til ham i lang tid men ikke gjort noen verdens ting siden han er gift, men så havnet vi på fest og ja.. etter det fortalte han meg at han var så ulykkelig i ekteskapet, kona avviste ham, men hun var syk så han hadde ikke kunnet gjort noe - men siden jeg kom inn i bildet hadde han «våknet til live igjen» og at han nå så for seg et liv med meg. jeg var selvsagt ufattelig naiv og hodestups forelsket, han sa etter bare to uker at han elsket meg, overøste meg med komplimenter osv. Så etter litt tid spurte jeg ham om han hadde tenkt å gå, da fikk jeg servert en «kanskje» så senere sa han «sannsynligvis ikke» og nå sier han at han ikke kommer til å gå men han vil jo beholde meg som elskerinne/sexleketøyet sitt - og sier til meg at det var jo avtalen hele tiden. I tillegg følger han med på hvor jeg er ila dagen, spør meg hvor jeg er (med unnskyldningen at han vil bare se på den deilige elskerinnen sin) men jeg føler meg litt overvåket. Han sier også masse kjipe ting kamuflert som spøk men det er ikke greit. Nå har jeg våknet opp og skjønt at han har alvorlige narsissistiske trekk, han har ikke litt dårlig samvittighet for kona si, har manipulerer meg (flørter med andre og beskylder meg for å flørte hvis jeg snakker med en mannlig kollega feks). Jeg vil ikke ha ham uansett (selv om han skulle finne på å gå fra kona si) jeg vil ikke fortsette, vil ikke være med på for det første å gi ham det han ikke får hjemme og være utro med en kona som han ikke har tenkt å være ærlig med, og jeg vil for faan ikke bli behandlet som et sexleketøy! Men nå har jeg en ekkel følelse av at han kommer til å sverte meg hvis jeg dumper ham.. Hvordan bli kvitt en narsissistisk mann på en grei måte?? Anonymkode: 905b9...340 Ny jobb eller jobb i annen avdeling tror jeg er eneste løsningen her altså Anonymkode: 77755...a4e 3
SoWhat? Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Det går jo ikke å bli kvitt en nasissistisk mann på en grei måte. Da må en ha noen våpen selv. Ta opp samtaler, spare på alt av kommunikasjon på tlf. Si at om det blir noe tull, så vil både kollegaer og kona få vite. Orker du ikke sånt drama, så bytt jobb 🙂 han virker ikke helt god. Så uansett. 10
Gjest Rooosa Skrevet 13. desember 2021 #7 Skrevet 13. desember 2021 Han kommer nok til å gjøre det, sverte deg. Han vil prate dritt om deg på jobb, til kona og ellers til de som kjenner dere begge. Men du kan ikke la redselen stoppe deg fra å bli kvitt han. Slutt på dagen i jobben. Gå over hodet på han, og meld fra til hans sjef hvorfor. Stå i det, og gjør aldri noe slikt igjen. ALDRI! Du må nok vente noen uker nå på dagpenger, men det får du ta som din dyre lærepenge: aldri rot med gifte menn og særlig ikke din gifte sjef.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #8 Skrevet 13. desember 2021 Send han en skriftlig sms om at dette avsluttes og at du kommer til å kun forholde deg til han i jobbsammenheng og ber han respektere kollega relasjonen og glemme den seksuelle relasjonen. Hvis han finner på noe tull og ubehageligheter så har du det skriftlig at dere hadde en seksuell relasjon og at du avsluttet den, og da er det lett å ta han på det hvis han f eks skulle gitt deg sparken eller noe Anonymkode: 8b147...a51 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #9 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): han sa etter bare to uker at han elsket meg, overøste meg med komplimenter osv Hvorfor avviser alle meg når jeg gjør dette? Bare fordi jeg ikke er kjekk? Anonymkode: 2bf9a...83b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #10 Skrevet 13. desember 2021 Om du ønsker å fortsette jobben, ville jeg spilt på egoet hans. Få det til å virke som han har fraskrevet deg, og ikke omvendt. Sagt at du fortsår at han har ei kone han er svært glad i, og at du ikke vil ødelegge det fine de har. At du setter pris på å jobbe for med han og vil bevare det profesjonelle forholdet. Dessuten har du noe på han (utroskap) så ikke sikkert han vil lage så mye styr ut av det. Om du kan bytte jobb, er det også en mulighet, men han blir din referanse, så iallfall bra å avslutte så pent som mulig Anonymkode: 3667b...1fb 6
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #11 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor avviser alle meg når jeg gjør dette? Bare fordi jeg ikke er kjekk? Anonymkode: 2bf9a...83b Fordi det ikke er normalt, ingen kan elske noen etter to uker og sier man det så driver man enten bevisst manipulering og lovebombing eller så er man ikke psykisk frisk og har sykelig behov for å bli sett, emosjonelt ustabil og økte rasjonell. Alt det er røde flagg og hvis du leser tråden avviser også ts denne mannen. Anonymkode: 8b147...a51 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #12 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor avviser alle meg når jeg gjør dette? Bare fordi jeg ikke er kjekk? Anonymkode: 2bf9a...83b Drit i å spamme tråder. Anonymkode: 55447...0e2 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #13 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor avviser alle meg når jeg gjør dette? Bare fordi jeg ikke er kjekk? Anonymkode: 2bf9a...83b Nå prøver jo TS bli kvitt fyren, og det ble ikke skrevet positivt. Det er ett rødt flagg. Anonymkode: 637c2...70c 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #14 Skrevet 13. desember 2021 Pass på at du har nok av bevis på forholdet deres, ha gjerne noe på ham som du i tilfelle kan bruke mot ham om det trengs. Bilder eller sms som han nødig vil skal komme ut. Har han noen over seg, kom han i forkjøpet og fortell at hvordan han er, si at du er redd for å avslutte fordi du ikke vet hva kan kommer til å gjøre. Anonymkode: 3667b...1fb over her, kommer med gode tips. Anonymkode: 68d89...98a 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #15 Skrevet 13. desember 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi det ikke er normalt, ingen kan elske noen etter to uker og sier man det så driver man enten bevisst manipulering og lovebombing eller så er man ikke psykisk frisk og har sykelig behov for å bli sett, emosjonelt ustabil og økte rasjonell. Alt det er røde flagg og hvis du leser tråden avviser også ts denne mannen. Anonymkode: 8b147...a51 Hallo i luken! Personen skriver det kun for å provosere. Dette var en jeg virkelig trodde ingen ville gå på... Anonymkode: 3667b...1fb 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #16 Skrevet 13. desember 2021 Etter #metoo synes jeg svarene TS får her er smått utrolige. Dette er en sjef som bevisst har gått etter en underordnet og utnyttet henne! TS: Er det noen over sjefen din du kan varsle? Eller via fagforening? Har du beviser i form av SMS eller bilder? Anonymkode: 20ff8...632 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #17 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Om du ønsker å fortsette jobben, ville jeg spilt på egoet hans. Få det til å virke som han har fraskrevet deg, og ikke omvendt. Sagt at du fortsår at han har ei kone han er svært glad i, og at du ikke vil ødelegge det fine de har. At du setter pris på å jobbe for med han og vil bevare det profesjonelle forholdet. Dessuten har du noe på han (utroskap) så ikke sikkert han vil lage så mye styr ut av det. Om du kan bytte jobb, er det også en mulighet, men han blir din referanse, så iallfall bra å avslutte så pent som mulig Anonymkode: 3667b...1fb Skal du komme ut av dette uten krig mot deg, så er dette 👆gode råd. Du må spille på lag. Du må ikke få han til å føle seg underlegen eller dumpet. Går du fra han, så gjør det slik at han likevel føler seg som en vinner. Lat som du bryter med sorg, men finn på en unnskyldning slik at du må bryte likevel. Da slipper du at han sverter deg og ødelegger for deg i arbeidslivet. Anonymkode: 9fb08...fc5 1
Draculadragen Skrevet 13. desember 2021 #18 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg innledet et forhold til sjefen min for 4 mnd siden.. det var han som tok initiativ. Jeg hadde hatt et godt øye til ham i lang tid men ikke gjort noen verdens ting siden han er gift, men så havnet vi på fest og ja.. etter det fortalte han meg at han var så ulykkelig i ekteskapet, kona avviste ham, men hun var syk så han hadde ikke kunnet gjort noe - men siden jeg kom inn i bildet hadde han «våknet til live igjen» og at han nå så for seg et liv med meg. jeg var selvsagt ufattelig naiv og hodestups forelsket, han sa etter bare to uker at han elsket meg, overøste meg med komplimenter osv. Så etter litt tid spurte jeg ham om han hadde tenkt å gå, da fikk jeg servert en «kanskje» så senere sa han «sannsynligvis ikke» og nå sier han at han ikke kommer til å gå men han vil jo beholde meg som elskerinne/sexleketøyet sitt - og sier til meg at det var jo avtalen hele tiden. I tillegg følger han med på hvor jeg er ila dagen, spør meg hvor jeg er (med unnskyldningen at han vil bare se på den deilige elskerinnen sin) men jeg føler meg litt overvåket. Han sier også masse kjipe ting kamuflert som spøk men det er ikke greit. Nå har jeg våknet opp og skjønt at han har alvorlige narsissistiske trekk, han har ikke litt dårlig samvittighet for kona si, har manipulerer meg (flørter med andre og beskylder meg for å flørte hvis jeg snakker med en mannlig kollega feks). Jeg vil ikke ha ham uansett (selv om han skulle finne på å gå fra kona si) jeg vil ikke fortsette, vil ikke være med på for det første å gi ham det han ikke får hjemme og være utro med en kona som han ikke har tenkt å være ærlig med, og jeg vil for faan ikke bli behandlet som et sexleketøy! Men nå har jeg en ekkel følelse av at han kommer til å sverte meg hvis jeg dumper ham.. Hvordan bli kvitt en narsissistisk mann på en grei måte?? Anonymkode: 905b9...340 Dette er et tydelig eksempel på hva som ikke er lurt
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #19 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Drit i å spamme tråder. Anonymkode: 55447...0e2 Ikke før dere slutter å avvise meg👍🏽 Anonymkode: 2bf9a...83b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #20 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor avviser alle meg når jeg gjør dette? Bare fordi jeg ikke er kjekk? Anonymkode: 2bf9a...83b Fordi det er psycho-oppførsel som er utrolig creepy. Anonymkode: 3a2f0...ce2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå