AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Hvordan fungerer eggløsningstest? I går hadde jeg svak positiv og i dag er den sterk og tydelig positiv. Betyr dette at vi i alle fall har i dag til å prøve? Anonymkode: 30642...65b
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Testen er vel positiv 12 -24 (evt 48) t før EL. Kjør på i dag og i morgen hvetfall ! Anonymkode: 935e3...e09
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Testen er vel positiv 12 -24 (evt 48) t før EL. Kjør på i dag og i morgen hvetfall ! Anonymkode: 935e3...e09 Puh, enda godt! Da satser vi på en annen type positiv test om noen uker 😄 Takk for hjelpen ❤️ Anonymkode: 30642...65b
Yrno Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Eggløsningstester er kun positive når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, i motsetning til graviditetstester. Ettersom du skriver at den var svak positiv i går tenker jeg at den egentlig var negativ i går, og positiv i dag. Deretter er testen positiv 12-48t før eggløsning, så dere har fint tid til å få lagt inn aksjer 😊 Ville fortsatt å teste de neste dagene så du ser at testene blir negative igjen. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Yrno skrev (1 time siden): Eggløsningstester er kun positive når teststreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken, i motsetning til graviditetstester. Ettersom du skriver at den var svak positiv i går tenker jeg at den egentlig var negativ i går, og positiv i dag. Deretter er testen positiv 12-48t før eggløsning, så dere har fint tid til å få lagt inn aksjer 😊 Ville fortsatt å teste de neste dagene så du ser at testene blir negative igjen. Lykke til! Hvis det stemmer er det kjempegode nyheter. Vi må absolutt legge inn noen aksjer ❤️ Anonymkode: 30642...65b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå