AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Normalt bruker jeg termobukse og allværsbukse ute på tur.. men nå begynner både regnbuksa og skibuksa å bli for trang.. hvordan løser andre dette? Anonymkode: 71de8...e31
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Var ikke så kaldt, så brukte bare stillongs og lot være å bruke jeans. Og kjøpte en pen varm mama vinterkåpe på hm. Syns det ble pent med belte i livet og var god og varm hele vinteren. Anonymkode: cf6a9...1af 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Pluss lue, skjerf, hansker og ullsokker. Anonymkode: cf6a9...1af
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Jeg hadde en snor mellom knappen og knappehullet på utebuksa mi og smekken åpen. Og en jakke som var så lang at den dekket den åpne smekken. Det var en ganske vid boblejakke, og jeg fikk den igjen over magen helt frem til de siste ukene. Da hadde jeg jakka åpen og et stort skjerf som dekket åpningen og smekken 😅 Jeg kjøpte også ei kåpe med et gravid-innlegg og et bæreinnlegg som begge kunne tas av så det ble en vanlig kåpe etter svangerskap og spedbarntid. Dyr, men jeg bruker den fortsatt, fire år og to barn senere. Anonymkode: 59eb0...f8d 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Jeg tok mannen sin utebukse og kjøpte en stor vinterjakke på salg 😅 Anonymkode: 15b12...7ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå