AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg holder på med siste året i bacheloren min. Når jeg skal begynne å søke jobber til sommeren, hvordan beviser jeg utdannelsen min? I cv-en fører jeg opp utdannelsen, men hvordan skal jeg bevise utdannelsen? Får jeg et diplom eller noe som jeg legger ved søknaden/cven? Anonymkode: 61808...65e
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Du trenger ikke legge ved bevis med mindre det er spesifisert i utlysningen. Det vanlige er å føre det opp på CVen. Hvis du har fått veldig gode karakterer og ønsker å ha det på CVen kan du skrive hva du endte opp med i snitt, hvis ikke hadde jeg droppet det. Har personlig aldri fått spørsmål om karakterer på hverken bachelor eller master, men regner med dette varierer fra bransje til bransje. Anonymkode: 05014...986 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Ikke legg ved slike dokumenter, dette er noe du evt kan ta med på et intervju. Anonymkode: 8906f...369
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Det er vel vanlig å få vitnemål ved bachelor og vanlig å legge ved kopi av dette i jobbsøknader - iallfall hvis du er nyutdannet. Eller du kan skrive i CV/jobbsøknad hvilken bachelor du har fra hvilket år, fra hvilken høgskole/universitet, type utdanning og at du kan sende kopi av vitnemål. Eller bruke https://www.vitnemalsportalen.no/ som mer eller mindre vil bevise for arbeidsgiver at vitnemålet ikke er falskt og derfor kanskje virke betryggende for dem. Anonymkode: 3ab3a...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå