Gå til innhold

Når skal han prøve seg på meg? begynner å bli gal!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte på det lenge før jeg bestemte meg å skrive om det på KG, heldigvis kan man være anonym. det er en mann som jeg antar viser interesse. han gir signaler at han har dype og sterke følelser for meg. han er utrolig snill, rett og slett for godt til å være sant. likte han ikke på starten men tenker på han konstant og har sett han i drømmene mine. har vært i mange dårlige forhold, har datet en del også men endte med bare ligg. denne mannen er helt noe for seg selv. har behov for at han holder rundt meg og klemme meg, jeg begynner å virkelig å bli gal av at jeg ikke ser han hver dag. nå sier dere at det er jeg som må prøve, jeg har da prøvd forsiktig men han virker tørr men samtidig gir signaler at han liker meg og bryr seg om meg. nå må jeg bare sitte å vente til han prøver seg og da skal jeg si med glede at dette ikke noe jeg vil i dette livet enn å bli sammen med han.  MEN NÅR SKJER DET??? VÆR SÅ SNILL GI NOEN TIPS

Anonymkode: b1dc5...097

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å bare si rett ut hva du føler? Å ha «prøvd forsiktig» hjelper jo tydeligvis ikke. Få ham på tomannshånd og si hva du føler. Det er skummelt - men da får du i alle fall svar på om han liker deg eller ikke. Enten liker han deg og dere kan gå videre i relasjonen, eller så føler han ikke det samme. Uansett viktig for deg å få en avklaring tenker jeg.

Ingen her inne kan si noe om når han tar kontakt. Kanskje aldri. Kanskje han er like redd for å si hva han føler som du er. Da blir det jo aldri noe. 

Anonymkode: a6d94...551

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

tenkte på det lenge før jeg bestemte meg å skrive om det på KG, heldigvis kan man være anonym. det er en mann som jeg antar viser interesse. han gir signaler at han har dype og sterke følelser for meg. han er utrolig snill, rett og slett for godt til å være sant. likte han ikke på starten men tenker på han konstant og har sett han i drømmene mine. har vært i mange dårlige forhold, har datet en del også men endte med bare ligg. denne mannen er helt noe for seg selv. har behov for at han holder rundt meg og klemme meg, jeg begynner å virkelig å bli gal av at jeg ikke ser han hver dag. nå sier dere at det er jeg som må prøve, jeg har da prøvd forsiktig men han virker tørr men samtidig gir signaler at han liker meg og bryr seg om meg. nå må jeg bare sitte å vente til han prøver seg og da skal jeg si med glede at dette ikke noe jeg vil i dette livet enn å bli sammen med han.  MEN NÅR SKJER DET??? VÆR SÅ SNILL GI NOEN TIPS

Anonymkode: b1dc5...097

Hvorfor likte du han ikke i starten?

Hva slags signaler sender han?

Er han i et forhold?

Hvor møtes dere, eller hvor ser du han?

Anonymkode: a41d0...323

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvorfor legger du ansvaret på ham? Hvis han ikke får ut fingeren, må du kvinne deg opp og sjekke ham.

Vi lever i 2021, ikke i 1951.

Skrevet

Hvordan sender man signaler på dype og sterke følelser, når dere ikke har gitt hverandre en klem engang?

Anonymkode: 78afe...991

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan sender man signaler på dype og sterke følelser, når dere ikke har gitt hverandre en klem engang?

Anonymkode: 78afe...991

Samme tenkte jeg.

Anonymkode: 01363...5dd

Skrevet

Hvis han gir deg signaler må du jo følge opp. Dvs prøve deg på han 

Anonymkode: 50921...e17

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hvilke sterke og dype signaler han sender deg, dersom han aldri har prøvd seg på deg, eller dere ikke har hatt fysisk kontakt av noe slag. 

Anonymkode: d5cf5...b8d

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er dere da? Det kan jo ha litt å si...

Anonymkode: 5ac47...c45

Skrevet

Jeg tenker og hvilke signaler har du gitt? Vet han at du liker ham?

Vær lott spennende, og gi av deg selv. Få ham i got humør. Få ham til å smile. Kanskje bare flørt litt forsiktig først, for å gi signal om at du liker ham.

Skrevet

Er du sikker på at dette ikke bare er i ditt hode? 

Jobbet en gang med en fyr jeg bare var normalt koselig med... Etter noen måneder fortalte han at han satte så pris på "flørtingen" vår og at han kunne se for seg fremtiden vår.. WHAT?? Jeg er godt gift, null interessert og har hatt mye bedre samtaler med andre på kontoret. Men han hadde altså lagt uendelig mye mer i alle normale samtaler som "Så fin du ble på håret etter frisøren" ble til "Gud så kjekk du er" i han sitt hode. Og "Har du hatt en fin helg" tolket han som at jeg hadde tenkt på, og savnet ham hele helgen. Jeg er oppdratt til å smile, holde blikkontakt og "se" alle jeg jobber med. Det betyr virkelig ikke at jeg er interessert 

Anonymkode: 3947f...780

• Liker 7
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Er du sikker på at dette ikke bare er i ditt hode? 

Jobbet en gang med en fyr jeg bare var normalt koselig med... Etter noen måneder fortalte han at han satte så pris på "flørtingen" vår og at han kunne se for seg fremtiden vår.. WHAT?? Jeg er godt gift, null interessert og har hatt mye bedre samtaler med andre på kontoret. Men han hadde altså lagt uendelig mye mer i alle normale samtaler som "Så fin du ble på håret etter frisøren" ble til "Gud så kjekk du er" i han sitt hode. Og "Har du hatt en fin helg" tolket han som at jeg hadde tenkt på, og savnet ham hele helgen. Jeg er oppdratt til å smile, holde blikkontakt og "se" alle jeg jobber med. Det betyr virkelig ikke at jeg er interessert 

Anonymkode: 3947f...780

En venninne opplevde å være mannen i denne historien. Hun ble betatt av en på jobb og oppfattet det som at interessen var gjensidig. Da det ble slutt med kjæresten hennes var hun 100% sikker på at nå var sjansen der med kollegaen. Hun prøvde seg en kveld de tok et par øl, men det viste seg at han overhode ikke var interessert i noe annet enn vennskap, hun hadde konstruert hele greia i hodet sitt stakkars (kanskje delvis som et resultat av at forholdet hun var i gikk mot slutten).

Anonymkode: 9fde6...801

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...