AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 En fantastisk film som jeg kan se om og om igjen. 🥰 Hver vinter minst en gang fyrer jeg i peisen, slukker alle lamper og tenner stearinlys og koser meg med denne filmen. Har sett den mange ganger men blir rørt hver gang og gråter, glemmer livet og alle problemene, og føles som jeg er inne i filmen sammen med dem. Flere som meg? Anonymkode: 7f6d5...cdd 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Sett den en gang, syns den var litt kjedelig og langtrukken.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Syns det er en nydelig film. Anonymkode: a1287...049 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Ja, flere som deg her og den er jo så fryktelig trist etter hvert. Derfor orker jeg ikke å se den for ofte. En nydelig film med skuespillere som er gode i seg selv og som passer ypperlig sammen i denne intense historien. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #6 Skrevet 13. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, flere som deg her og den er jo så fryktelig trist etter hvert. Derfor orker jeg ikke å se den for ofte. En nydelig film med skuespillere som er gode i seg selv og som passer ypperlig sammen i denne intense historien. Ja, er nok derfor jeg elsker enda mer denne filmen, de passer så godt sammen og klarer virkelig å få seere til å føle det de føler, liksom.. sukk.. Anonymkode: 7f6d5...cdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå