AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Hvordan organiserte du samvær mellom far og nyfødt baby? Her er far og jeg gode venner, så ser ikke noe problem i at han kommer på besøk ofte for å bli kjent med barnet. Samtidig ønsker jeg ikke uanmeldt besøk i tide og utide. Hvordan lage en god avtale om samvær, slik at far og baby får bli godt kjent? Og søsken, da han har barn som blir mitt barns halvsøsken. Anonymkode: 7cb2d...738
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan organiserte du samvær mellom far og nyfødt baby? Her er far og jeg gode venner, så ser ikke noe problem i at han kommer på besøk ofte for å bli kjent med barnet. Samtidig ønsker jeg ikke uanmeldt besøk i tide og utide. Hvordan lage en god avtale om samvær, slik at far og baby får bli godt kjent? Og søsken, da han har barn som blir mitt barns halvsøsken. Anonymkode: 7cb2d...738 Familievernkontoret Anonymkode: 7ac47...9b5
regnbuebarn Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan organiserte du samvær mellom far og nyfødt baby? Her er far og jeg gode venner, så ser ikke noe problem i at han kommer på besøk ofte for å bli kjent med barnet. Samtidig ønsker jeg ikke uanmeldt besøk i tide og utide. Hvordan lage en god avtale om samvær, slik at far og baby får bli godt kjent? Og søsken, da han har barn som blir mitt barns halvsøsken. Anonymkode: 7cb2d...738 Var ikke noe samvær før 2års alder. Men døra mi var alltid åpen om han ville komme på besøk
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #4 Skrevet 13. desember 2021 Her hadde jeg åpen dørfor pappaen fra dag 1, han ringte eller sendte sms før han kom innom, men var her omtrent hver dag de første ukene. Bare for å hilse på Da baby var 6 uker, døde onkelen min og barnefar passet baby under begravelsen. Siden det gikk så bra, begynte vi med at baby var hos barnefar mellom to amminger hver lørdag og noen ganger søndager og. Vi bor 5 minutter unna hverandre, så det var lett å hente baby hvis det ikke gikk bra. Etterhvert tok baby flaske, da pumpet jeg også var han hos pappaen i 4-5 timer disse lørdagene. Første gang han overnattet der var han 7 måneder. Anonymkode: ec9a1...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå