AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #1 Skrevet 13. desember 2021 Jeg prøver å få innpass i en gjeng som jeg jeg begynner å få en fot innenfor i. Det er to damer og en mann. La oss kalle dem Eva, Julie og Per. På Instagram er vi alle aktive, men er ikke like ofte de gir meg oppmerksomhet der. Jeg legger ut en del storys i ny og ned, men ser at de ikke alltid er blant dem som kikker. Men i forrige uke når jeg var på et julebord, så oppdaget jeg at søsteren til Per hadde sett litt på min julebord story(vet det også var bilde av drinker). Neste dag kikket Per selv på det. Så gikk det en ny dag til og når jeg gikk inn på min Instagram så hadde Per og Julie klikket «liker» på omtrent samme tid på noen av mine bilder og video innlegg. Det jeg nå lurer på er om de kanskje var bekymret for meg eller noe? Kanskje synes de synd på meg? Det jeg synes er rart er at både Per og Julie går inn og likerklikker på samme tid. Tror dere de avtaler å gjøre dette? Anonymkode: cf102...257
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 Når man bruker tiden sin på å analysere, hvorfor to stykker liker dine bilder og videoer - så er det kanskje tid for å logge av sosiale medier for godt. Herrefred 😳 Anonymkode: 0ed98...935 13
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Når man bruker tiden sin på å analysere, hvorfor to stykker liker dine bilder og videoer - så er det kanskje tid for å logge av sosiale medier for godt. Herrefred 😳 Anonymkode: 0ed98...935 Jeg skjønner det, men jeg vet fremdeles ikke helt hvor jeg har dem.. Ting kan jo tyde på at jeg bare blir diskutert om blant dem, framfor at de vil inkludere meg ellers. Kanskje ga de meg denne responsen for at det ikke skal framstå at de bare «snoket» på min story? Skulle gjerne ha visst.. Anonymkode: cf102...257
Herro Skrevet 13. desember 2021 #5 Skrevet 13. desember 2021 Dette er sånn det går når du baserer livet ditt på sosiale medier. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå