AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Har en god venn, vi har kjent hverandre i et par år. Har flere ganger «fanget» han i å se på meg, og hver gang jeg «oppdager» at han ser på meg, så ser han bort. Men i det siste har jeg registrert at han kan se på meg, og når jeg oppdager det ser han fort bort, når jeg ser bort, så er blikket hans likefort tilbake på meg. Altså, han ser på meg, snur seg bort et lite sekund når jeg oppdager han, før han tar blikket sitt tilbake på meg. Flørter han, eller hva er greia? Vi er begge gutter. Anonymkode: f74f0...779
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #2 Skrevet 13. desember 2021 14 hours ago, AnonymBruker said: Har en god venn, vi har kjent hverandre i et par år. Har flere ganger «fanget» han i å se på meg, og hver gang jeg «oppdager» at han ser på meg, så ser han bort. Men i det siste har jeg registrert at han kan se på meg, og når jeg oppdager det ser han fort bort, når jeg ser bort, så er blikket hans likefort tilbake på meg. Altså, han ser på meg, snur seg bort et lite sekund når jeg oppdager han, før han tar blikket sitt tilbake på meg. Flørter han, eller hva er greia? Vi er begge gutter. Anonymkode: f74f0...779 Nei. I ytterste fall er han betatt. Men flørte gjør han ikke Anonymkode: 1155d...6ef
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #3 Skrevet 13. desember 2021 Umulig å si. Jeg kan oppføre meg sånn tilfeldig, mot venner og oppføre meg sånn når jeg syns noen sier noe interessant men ikke vil virke oppslukt av de (ikke romantisk eller seksuell måte) og når noen er pene uavhengig av om jeg liker de eller vil noe mer eller ikke. Noen folk har bare veldig sjarmerende trekk som jeg kan studere uten å legge noe mer i det, mens andre vil jeg gjerne utforske mer. Vanskelig for oss å si hva som gjelder her men du kan jo prøve å be han med på å finne på ting sammen med deg og spørre etterhvert om han er skeiv lykke til! Anonymkode: c2220...b14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå