Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste 3 årene har jeg ofte drømt om en mann som jeg må samarbeide med fra tid til annen (ikke ofte) . Jeg er ikke romantisk interresert i han, og ikke han i meg heller.

Derfor forstår jeg ikke hvorfor jeg har disse drømmene. Alle drømmene er veldig fine, og sist gang var det faktisk en litt romantisk drøm der vi holdt hender, og tydeligvis var kjærester. Jeg har tenkt på denne drømmen i hele dag. Var til og med litt småforelesket når jeg våknet i dag tidlig.

Men vi har et veldig profesjonelt vennskap, og det er liksom ingen gnistrer mellom oss når vi møtes, men jeg fortsetter jo å drømme om han likevel. Why?! Det er jo ikke så ofte vi møtes heller.

Anonymkode: 7539a...1d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende at han egentlig representerer en annen mann som du har møtt før men som kommer i utgave av denne personen. 

Skrevet

Kansje han har noen personlighetstrekk du kan lære av 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 23.58):

De siste 3 årene har jeg ofte drømt om en mann som jeg må samarbeide med fra tid til annen (ikke ofte) . Jeg er ikke romantisk interresert i han, og ikke han i meg heller.

Derfor forstår jeg ikke hvorfor jeg har disse drømmene. Alle drømmene er veldig fine, og sist gang var det faktisk en litt romantisk drøm der vi holdt hender, og tydeligvis var kjærester. Jeg har tenkt på denne drømmen i hele dag. Var til og med litt småforelesket når jeg våknet i dag tidlig.

Men vi har et veldig profesjonelt vennskap, og det er liksom ingen gnistrer mellom oss når vi møtes, men jeg fortsetter jo å drømme om han likevel. Why?! Det er jo ikke så ofte vi møtes heller.

Anonymkode: 7539a...1d0

Kanskje du er romantisk interessert i han i underbevisstheten din.

Anonymkode: 09da7...ca4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...