AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er forelsket i en gutt jeg har vært venn/bekjent av i mange år. Vi har ikke hatt mye kontakt men vi vet godt hvem vi er. Problemet er at jeg er en gutt selv og han liker jenter. Jeg syntes det er trist at jeg aldri får en sjanse. Han vet ikke om min legning og jeg har aldri uttrykt mine følelser om han til han eller andre bekjente av meg. Jeg trodde dette var en "crush" som jeg ville glemme etter kort tid men jeg har hatt disse følelsene for han i over 5 år. Hva kan jeg gjøre? Tenker på han nesten hver dag. Anonymkode: 07143...9ed 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva kan jeg gjøre? Tenker på han nesten hver dag. Anonymkode: 07143...9ed Du må prøve å ikke dyrke forelskelsen, selv om det er vanskelig. Dette er ikke noe som kommer til å løse seg på en uke, men noe som kommer til å ta tid. Hadde vi kunnet bestemme hvem vi var forelsket i så hadde det ikke vært forelskelse. Anonymkode: 283b9...7df 1
Hannah80 Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg var selv forelsket i ei jente i flere år. Ei jente som var heterofil. Ååh, det gjorde vondt. Men det gikk over heldigvis. Men det tok tid. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 4 minutter siden, Hannah80 said: Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg var selv forelsket i ei jente i flere år. Ei jente som var heterofil. Ååh, det gjorde vondt. Men det gikk over heldigvis. Men det tok tid. Det er så kjipt.. Jeg drømmer om han om nettene også. Det er så bittert å tenke på at det blir aldri oss to Godt du kom over det da! Anonymkode: 07143...9ed
Hannah80 Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er så kjipt.. Jeg drømmer om han om nettene også. Det er så bittert å tenke på at det blir aldri oss to Godt du kom over det da! Anonymkode: 07143...9ed Hun surret i hodet mitt hele tiden. Og da hun fikk seg kjæreste, så trodde jeg nærmest at jeg skulle dø. Hun jeg var forelsket i, var en venn av en venn. Og til slutt så måtte jeg bare slutte å bli med på ting, hvor jeg visste hun ville dukke opp. Det hjalp litt:)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Enten så må du ta kontakt og gi han et kompliment og skrive at om han tilfeldigvis er skeiv (for det kan jo hende selvom det ikke er offentlig) så må han gjerne ta kontakt - eller så må du akseptere at det ikke kan bli dere og glemme han, ikke oppsøke han, ikke se han på sosiale medier eller snakke om han osv men viske han helt ut av hjernen din Anonymkode: f852f...9bf
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Just now, Hannah80 said: Hun surret i hodet mitt hele tiden. Og da hun fikk seg kjæreste, så trodde jeg nærmest at jeg skulle dø. Hun jeg var forelsket i, var en venn av en venn. Og til slutt så måtte jeg bare slutte å bli med på ting, hvor jeg visste hun ville dukke opp. Det hjalp litt:) Dette er akkurat det som skjer her også.. Har hørt han vil gjerne skaffe seg en kjæreste og stifte familie. Det dreper meg litt. Jeg må begynne å tenke på andre ting før det klikker for meg Anonymkode: 07143...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Enten så må du ta kontakt og gi han et kompliment og skrive at om han tilfeldigvis er skeiv (for det kan jo hende selvom det ikke er offentlig) så må han gjerne ta kontakt - eller så må du akseptere at det ikke kan bli dere og glemme han, ikke oppsøke han, ikke se han på sosiale medier eller snakke om han osv men viske han helt ut av hjernen din Anonymkode: f852f...9bf Han er 100% ikke det. Men ja jeg får prøve. Det er beintøft 😕 Anonymkode: 07143...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 Jeg får lyst til å håpe at han kanskje ikke er 100% heterofil likevel. Hvordan tror du han ville ha reagert om du fortalte han følelsene dine for han? Synd at sånne fine følelser ikke i det minste blir tatt som et stort kompliment. Anonymkode: 1e88f...9af
Blueberrymuffin Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Sånt er vondt, men det som hjelper i slike situasjoner er å ha noen og snakke med. Ser for at det er mye press i hverdagen og bære på disse følelsene alene. Og da er det viktig å ha noen du kan få tømt deg for, altså få det ut. Har du noen du kan snakke med om dette, og få utløp for alt det du bærer på? Hvis ikke du har noen å snakke med om dette, er det bare å sende meg pm Er gutt jeg og
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 1 minutt siden, Blueberrymuffin said: Sånt er vondt, men det som hjelper i slike situasjoner er å ha noen og snakke med. Ser for at det er mye press i hverdagen og bære på disse følelsene alene. Og da er det viktig å ha noen du kan få tømt deg for, altså få det ut. Har du noen du kan snakke med om dette, og få utløp for alt det du bærer på? Hvis ikke du har noen å snakke med om dette, er det bare å sende meg pm Er gutt jeg og Takk for fint svar! Det er sant at det er mye å bære på alene. Kanskje jeg sender deg en pm i morgen ❤️ Anonymkode: 07143...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får lyst til å håpe at han kanskje ikke er 100% heterofil likevel. Hvordan tror du han ville ha reagert om du fortalte han følelsene dine for han? Synd at sånne fine følelser ikke i det minste blir tatt som et stort kompliment. Anonymkode: 1e88f...9af Tror han ville følt at det hadde vært litt rart? Jeg kommer aldri til å kunne fortelle han dette. Tror det bare blir verre for meg hvis jeg blir avvist 😕 Anonymkode: 07143...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 Hvordan kan du helt sikkert vite at han er heterofil? Er det ikke noe med underbevisstheten som gjør at homofile tiltrekker seg andre homofile ? Kan du ikke evt sende han en mail fra en anonym mail adresse å forklare situasjonen. Eller om du tør, spørre han personlig om han kan være skreiv innerst inne ? Anonymkode: 1746f...e97
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #14 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan kan du helt sikkert vite at han er heterofil? Er det ikke noe med underbevisstheten som gjør at homofile tiltrekker seg andre homofile ? Kan du ikke evt sende han en mail fra en anonym mail adresse å forklare situasjonen. Eller om du tør, spørre han personlig om han kan være skreiv innerst inne ? Anonymkode: 1746f...e97 Det kan uansett være en prosess for å innse at man ikke er 100% heterofil, så selv om han anser seg som det -og det kan godt hende han gjør det- så har han kanskje aldri blitt utfordra på det og derfor er det lettere å bare være i komfortsonen. Anonymkode: 1e88f...9af
Blueberrymuffin Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for fint svar! Det er sant at det er mye å bære på alene. Kanskje jeg sender deg en pm i morgen ❤️ Anonymkode: 07143...9ed Bare å gjøre det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå