Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok en digital test i går etter en uke med blødning. Den viser gravid 1-2. Hvor lenge etter en SA vil en teste positivt? Er så ufattelig trøtt og sliten, er dette noe som ofte følger med en SA? Beklager dumme spm, men håper noen som har vært gjennom dette kan svare. 

Anonymkode: fca7b...ea0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På informasjonsskrivet jeg fikk fra sykehuset (kroppen ordnet det ikke selv) sto det at man skal ta en test 4 uker etter abort. 

Anonymkode: 389ae...ed7

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På informasjonsskrivet jeg fikk fra sykehuset (kroppen ordnet det ikke selv) sto det at man skal ta en test 4 uker etter abort. 

Jeg skimtet vel strek 4 uker etter. Imidlertid hadde jeg tatt en 2 uker etter, og den 4 uker etter var mye svakere (fra middels sterk til svak). 

Skrevet

Jeg var helt utslitt etter SA. Trøtt sliten og ikke matlyst. Hadde negativ strimmeltest etter 3 uker ca. 

Skrevet
Lilletrille79 skrev (7 timer siden):

Jeg var helt utslitt etter SA. Trøtt sliten og ikke matlyst. Hadde negativ strimmeltest etter 3 uker ca. 

Hørtes kjent ut! Føler meg helt utladet, og kunne sovet døgnet rundt. Har også lagt på meg 2 kg, og pleier å ha en veldig stabil vekt. Føler kroppen er helt i ulage. (TS)

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hørtes kjent ut! Føler meg helt utladet, og kunne sovet døgnet rundt. Har også lagt på meg 2 kg, og pleier å ha en veldig stabil vekt. Føler kroppen er helt i ulage. (TS)

Ja huff det var en tung periode. Tror jeg brukte et par måneder på å bli meg selv igjen. Trodde ikke jeg skulle ta det så hardt i uke 8 men det gjorde jeg😕

Skrevet

Jeg hadde positive tester i 6 uker etterpå etter SA som startet 5+3. Men jeg hadde ikke en stor blødning men litt og litt i 6 uker. Det går som regel raskere etter det jeg har lest ☺️

Skrevet
43 minutter siden, Lilletrille79 said:

Ja huff det var en tung periode. Tror jeg brukte et par måneder på å bli meg selv igjen. Trodde ikke jeg skulle ta det så hardt i uke 8 men det gjorde jeg😕

❤️❤️❤️

Skrevet
Lilletrille79 skrev (12 timer siden):

❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...