AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hvordan dater jeg, og beholder en kvinne som er ekstremt selvgående, og driftig? Anonymkode: 15f9a...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Vise at du er seriøs og vil satse på noe stabilt. Anonymkode: e2ed5...0eb 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Kan legge til at vi har jo datet i 7 mnd, men er redd for å miste henne. Anonymkode: 15f9a...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vise at du er seriøs og vil satse på noe stabilt. Anonymkode: e2ed5...0eb Hvordan gjør jeg det, uten å si det direkte? Vet jenter/damer ikke vil at menn skal ta "steget videre". Dette har jeg merket på henne, at hun backer litt unna med en gang man snakker om forhold. Anonymkode: 15f9a...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 hvor langt er dere kommet i datingen da? Definerer dere dere som kjærester? Anonymkode: 33d29...947
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): hvor langt er dere kommet i datingen da? Definerer dere dere som kjærester? Anonymkode: 33d29...947 Nei. Vi er vel egentlig der at vi oppfører oss som kjærester, men er ikke definert som det. Både hun og jeg syntes det er litt tidlig å gå "offentlig". Jeg er nok kanskje 5-7% mer klar for det, enn henne. Anonymkode: 15f9a...f5c 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Som veldig selvstendig og bestemt kvinne selv, kan jeg si at jeg backer unna usikre menn som ikke er naturlig dominant. Jeg trenger en mann som er mer dominant enn meg, og med dominant mener jeg rolig, selvbehersket, trygg i seg selv. Som tør å gi meg motstand og som ikke blir skremt av at jeg har egne meninger og tør å ytre dem. Jeg er ikke interessert i en mann som ikke tar steget selv, det kan jeg si med en gang. Om jeg skal inn i et forhold skal han vise meg at det er meg han vil ha, uten å være needy. Men nå er jo ikke alle selvstendige damer likedan da. Men jeg hadde vegret meg veldig for å gå inn i noe seriøst om det ikke var nok ryggrad i mannen jeg datet, det kan jeg si med en gang. Anonymkode: 62884...09e 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som veldig selvstendig og bestemt kvinne selv, kan jeg si at jeg backer unna usikre menn som ikke er naturlig dominant. Jeg trenger en mann som er mer dominant enn meg, og med dominant mener jeg rolig, selvbehersket, trygg i seg selv. Som tør å gi meg motstand og som ikke blir skremt av at jeg har egne meninger og tør å ytre dem. Jeg er ikke interessert i en mann som ikke tar steget selv, det kan jeg si med en gang. Om jeg skal inn i et forhold skal han vise meg at det er meg han vil ha, uten å være needy. Men nå er jo ikke alle selvstendige damer likedan da. Men jeg hadde vegret meg veldig for å gå inn i noe seriøst om det ikke var nok ryggrad i mannen jeg datet, det kan jeg si med en gang. Anonymkode: 62884...09e Jeg er veldig enig med deg. Som selvstendig og bestemt kvinne her og så ønsker jeg noen som vet hva de vil og tør å gå for det. Bevise ikke bare med ord, men med handling at det er meg han vil ha. Anonymkode: 33d29...947 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvordan gjør jeg det, uten å si det direkte? Vet jenter/damer ikke vil at menn skal ta "steget videre". Dette har jeg merket på henne, at hun backer litt unna med en gang man snakker om forhold. Anonymkode: 15f9a...f5c Jeg synes det er utrolig barnslig å ikke ønske å si det. Hvorfor skal du få frem noe men uten å si det? Mannen min sa rett ut at han ønsker en livspartner og ser for seg at han ønsker å satse sitt liv på meg og at vi burde flytte inn sammen, vi giftet oss ikke lenge etterpå. Hadde han ikke vært så mann som det, så hadde vi ikke gått mye videre heller. Prøv å vær mann og ta styring og krev det du ønsker. Er man ikke enig i så essensielle ting som hvordan man skal defineres så bør man ikke kaste bort mer av hverandres tid og heller satse på å finne en som ønsker det samme som en selv. Anonymkode: e2ed5...0eb 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Vær tydelig: fortell henne hva du føler. Ikke noe løping rundt grøten Anonymkode: 736b4...2ea 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Som veldig selvstendig og bestemt kvinne selv, kan jeg si at jeg backer unna usikre menn som ikke er naturlig dominant. Jeg trenger en mann som er mer dominant enn meg, og med dominant mener jeg rolig, selvbehersket, trygg i seg selv. Som tør å gi meg motstand og som ikke blir skremt av at jeg har egne meninger og tør å ytre dem. Jeg er ikke interessert i en mann som ikke tar steget selv, det kan jeg si med en gang. Om jeg skal inn i et forhold skal han vise meg at det er meg han vil ha, uten å være needy. Men nå er jo ikke alle selvstendige damer likedan da. Men jeg hadde vegret meg veldig for å gå inn i noe seriøst om det ikke var nok ryggrad i mannen jeg datet, det kan jeg si med en gang. Anonymkode: 62884...09e Det høres ut som henne. Jeg føler jeg gir henne bra med motstand, og vi kan feks diskutere seriøst. Hun backet unna en uke, trengte tid alene og til å sortere tanker. Dette kom etter jeg hadde pusha henne litt til å tenke på hva vi var, og hva hun tenkte om oss videre. Jeg gir henne tid, og jeg er ofte den som ikke kan være med henne, når hun spør (fordi jeg er opptatt). Anonymkode: 15f9a...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er veldig enig med deg. Som selvstendig og bestemt kvinne her og så ønsker jeg noen som vet hva de vil og tør å gå for det. Bevise ikke bare med ord, men med handling at det er meg han vil ha. Anonymkode: 33d29...947 Men hvordan viser man det tydelig uten å havne i needy katogorien? Det er en hårfin balansegang der, som jeg er redd for å ramle av. Anonymkode: 15f9a...f5c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Som veldig selvstendig og bestemt kvinne selv, kan jeg si at jeg backer unna usikre menn som ikke er naturlig dominant. Jeg trenger en mann som er mer dominant enn meg, og med dominant mener jeg rolig, selvbehersket, trygg i seg selv. Som tør å gi meg motstand og som ikke blir skremt av at jeg har egne meninger og tør å ytre dem. Jeg er ikke interessert i en mann som ikke tar steget selv, det kan jeg si med en gang. Om jeg skal inn i et forhold skal han vise meg at det er meg han vil ha, uten å være needy. Men nå er jo ikke alle selvstendige damer likedan da. Men jeg hadde vegret meg veldig for å gå inn i noe seriøst om det ikke var nok ryggrad i mannen jeg datet, det kan jeg si med en gang. Anonymkode: 62884...09e WORD!! Anonymkode: 736b4...2ea
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #14 Skrevet 12. desember 2021 Ikke bli klengete og needy iallefall. Vi selvstendige og selvgående kvinner liker ikke å bli mamma til menn, bare fordi vi er sterke. Vær trygg og ikke la deg true av det, og vær en kjæreste som ikke verken henger i skjørekanten eller tror at selvstendige sterke damer ikke trenger en trygg og god skulder vi også. Ingen er alltid sterke, og alle trenger noen. Anonymkode: a4161...234 3
hudorm1 Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 (endret) *feilpost* Endret 12. desember 2021 av hudorm1
Meningenmeddette Skrevet 12. desember 2021 #16 Skrevet 12. desember 2021 Jeg er også en selvstendig og driftig dame og må si meg enig i at det må være litt tak i en mann. Jeg tiltrekkes av menn som vet hva de vil og sier det rett ut. Ikke på første date.. men etter 7 måneder så absolutt. Skjønner at du er redd for å skremme henne bort.. men etter så lang tid vet man etter hvert om dette er en person man vil satse på. Hvis seriøsitet skremmer vedkommende er det kanskje ikke meant to be.. eller så tenker hun seg om og kommer tilbake.. med en seriøs side. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #17 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Som veldig selvstendig og bestemt kvinne selv, kan jeg si at jeg backer unna usikre menn som ikke er naturlig dominant. Jeg trenger en mann som er mer dominant enn meg, og med dominant mener jeg rolig, selvbehersket, trygg i seg selv. Som tør å gi meg motstand og som ikke blir skremt av at jeg har egne meninger og tør å ytre dem. Jeg er ikke interessert i en mann som ikke tar steget selv, det kan jeg si med en gang. Om jeg skal inn i et forhold skal han vise meg at det er meg han vil ha, uten å være needy. Men nå er jo ikke alle selvstendige damer likedan da. Men jeg hadde vegret meg veldig for å gå inn i noe seriøst om det ikke var nok ryggrad i mannen jeg datet, det kan jeg si med en gang. Anonymkode: 62884...09e Oh, look, nok ei såkalt "sterk og tøff" dame som er sulten etter er "Strong Daddy". Det er dette man kaller damer med Papi Issues, og dette er ironisk nok de samme damene som gjerne liker å slenge rundt seg at de ikke vil ha "en mammagutt". Whatever det måtte bety. Men Papi's GØØØØRL, det er ikke noe problem 😆 Anonymkode: 8e3d8...5c0 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men hvordan viser man det tydelig uten å havne i needy katogorien? Det er en hårfin balansegang der, som jeg er redd for å ramle av. Anonymkode: 15f9a...f5c Det handler jo mye om hvordan du er som mann da. Det er ikke noe spesifikt du kan gjøre. Men det som er mest attraktivt for meg, er en mann med egne interesser og et liv han verdsetter, som jeg ser gjennom hele han at han "ofrer" litt for meg - at han prioriterer meg og at jeg betyr noe i hans ellers spennende liv som jeg vet han ikke bare ofrer for hvem som helst. En som gir meg ro og som gjør meg trygg ved å være sammen med han. Derav dominant, det er ikke mange menn som er naturlig dominante, mange faker det - men lett å gjennomskue for oss som vet hva vi trenger da. Og en mann som tar ansvar, som er selvstendig i sitt eget liv. For min del som også er ganske gammeldags og konservativ faktisk, men det er kanskje en personlig preferanse. Anonymkode: 62884...09e 2
Gjest ABM Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Hvordan dater jeg, og beholder en kvinne som er ekstremt selvgående, og driftig? Anonymkode: 15f9a...f5c Bare vær deg selv..og fortell henne hvordan du vil ha det...enkelt og greitt.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #20 Skrevet 12. desember 2021 Meningenmeddette skrev (2 minutter siden): Jeg er også en selvstendig og driftig dame og må si meg enig i at det må være litt tak i en mann. Jeg tiltrekkes av menn som vet hva de vil og sier det rett ut. Ikke på første date.. men etter 7 måneder så absolutt. Skjønner at du er redd for å skremme henne bort.. men etter så lang tid vet man etter hvert om dette er en person man vil satse på. Hvis seriøsitet skremmer vedkommende er det kanskje ikke meant to be.. eller så tenker hun seg om og kommer tilbake.. med en seriøs side. Jeg tror det skremmer henne fordi hun har mye bagasje som ikke er helt oppgjort og avgjort. Jeg vil gjerne la henne jobbe med dette, og at hun kommer til meg med "forslaget". Jeg skal heller fremlegge spørsmålet på en fin måte, hvor jeg leder henne inn på temaet, og hva hun ønsker i fremtiden. Anonymkode: 15f9a...f5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå