Totalya Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Jippi! Jeg har vunnet ei reise til Venezia. - Reise med fly Norge - Venezia tur-retur - Norsktalende assistanse på flyplassen ved avreise og ankomst - Transport mellom flyplass/hotell/flyplass i Venezia - 4 dagers/3 netter på hotell - 3 frokoster på hotellet Dette må da være noe form for lureri!
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Hvem er den fra da? Har du deltatt på noen konkurranse? Det trenger jo ikke være tull
LilleBille Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Skjønner ikke hvorfor du vifter med ironiflagget - men dette høres da ikke ut som det vanlige lureriet hvertfall ... men du må vel ha deltatt en eller annen form for loddtrekning - hvis ikke - ville jeg vel tatt det med en klype salt - før billetter etc. var mottatt. Har de krevet noe fra deg for at du skal få premien da?
Gjest Violetta Skrevet 12. oktober 2005 #5 Skrevet 12. oktober 2005 Jeg vet om flere som har vunnet reiser gjennom "Nytt og Nyttig" for eksempel, og de har da reist også. Tror de betalte noe om mer enn èn skulle reise, men ellers vant de virkelig turen.
Mona Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Det er to stykker på jobben min som har vunnet! Det er en type felles avreise. Men de avbestilte da de tror hotellet er langt utenfor Venezia. De vant det gjennom noe alla "Norgesbladet" eller noe. Men hun ene kunne ikke huske å ha bestilt noe derfra før. Jeg vet ikke om de måtte bestille et eller annet for å vinne? Men jeg vet også om ei som vant Paristur for et par år siden fordi hun hadde bestilt noe fra et slikt blad, hun var veldig fornøyd!
Nella Skrevet 12. oktober 2005 #8 Skrevet 12. oktober 2005 Vet om flere som har vært i Venezia med nytt og nyttig og vært veldig fornøyd. Klart de bruker hoteller utenfor Venezia, er et badested rett ved hvor det står masse tomme hoteller på denne tiden. De får hotellet billig og ordner frakt til venezia. Gratis for en og skal du ha med deg noen må de betale en sum for fly og hotell. Alle utflukter kommer dessuten i tillegg.
Totalya Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 13. oktober 2005 Det er fra prisfest.no. Grunnen til at jeg vifter med ironiflagget er at jeg har vondt for å tro på dette. Virker som jeg må bestille noe for å få turen. Dersom dette virkelig er ekte, hadde det vært bedre om de tok kontakt så jeg slapp usikkerheten... Har ikke vært med på noe loddtrekning eller bestilt noe fra de fra før, nei.
MR.pink Skrevet 13. oktober 2005 #10 Skrevet 13. oktober 2005 Foreldra mine vant også slik tur, dem svarte for morro skyld men har ikke hørt noe mer om tur eller annen informasjon. Så til nå virker det som bløff, men hvem vet? kanskje postmannen stakk av med brevet og koser seg i Italien
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #11 Skrevet 13. oktober 2005 Hei Jeg vant tur til Paris for et par år siden. Det var fra "nytt og nyttig".Reise og opphold var gratis. Kunne være med på utflukter som kostet, men siden jeg hadde vært i Paris før valgte jeg å bare shoppe og ha ferie...Koselig tur.
Tusenfryd Skrevet 14. oktober 2005 #12 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg vet en som var i Paris i sommer fordi hun hadde kjøpt noen synåler gjennom et håndarbeidsblad eller noe. Sunt å være skeptisk, men ta kontakt med dem da og sjekk ut litt.
la_luz Skrevet 14. oktober 2005 #13 Skrevet 14. oktober 2005 Jeg fikk en mail om at jeg hadde4 vunnet 5 millioner dollar :-) Må bare dra til Thaland for å hente pengene, har allerede booket fly ...... 1
Gjest Revenka Skrevet 14. oktober 2005 #14 Skrevet 14. oktober 2005 Mamma og bestemor har vært på 2 turer med nytt og nyttig. Først til Paris og den andre turen var en rundreise i Italia tror jeg. Iallefall flere steder i Italia. Det var ikke noe tull. Det de eventuelt kan tjene på er om du ønsker å ta med deg en person som betaler for seg selv. Kanskje ikke all verden å tjene inn på det heller.
Gjest petro Skrevet 14. oktober 2005 #16 Skrevet 14. oktober 2005 jeg vant 2.3 mill.nok. Så var jeg så heldig å vinne tur til Paris. Så vant jeg tur til thailand, den siste turen ble det mye om i media. man måtte betale for å få bill. Så har jeg vunnet diverse store summer, reiser....hvis jeg bestilte ditt eller datt til kr 199.90
Gjest gjest1 Skrevet 14. oktober 2005 #17 Skrevet 14. oktober 2005 Nytt og nyttig er et blad man får i posten, likner Select. Hvis man handler noe derfra, selv om det bare er grytekluter til 19,90, så blir man med i trekningen av masse reiser. Tre damer på jobben min vant faktisk samtidig, og dro sammen på en ukes ferie til Italia og hadde det fantastisk. De sa forresten at utfluktene var gratis.
Cathie Skrevet 15. oktober 2005 #18 Skrevet 15. oktober 2005 Svigermoren min har også vunnet den turen til venezia! Hun har meldt seg på og alt! Vet at de turere har vært helt greie før (hun har vært med på en tidligere)
Gjest glajente Skrevet 27. oktober 2005 #19 Skrevet 27. oktober 2005 Det er fra prisfest.no. Grunnen til at jeg vifter med ironiflagget er at jeg har vondt for å tro på dette. Virker som jeg må bestille noe for å få turen. Dersom dette virkelig er ekte, hadde det vært bedre om de tok kontakt så jeg slapp usikkerheten... Har ikke vært med på noe loddtrekning eller bestilt noe fra de fra før, nei. ← hei der jeg har vert i kontakt med prisfest.no,snakte med en dame der som tok telefonen og det er ikke tull, men reiser går i fra oslo så du må ordne med reise dertil selv.Tok også kontakt med dem per mail der jeg fikk beskjed om at det vil bli 2-3 forskjellige avreise datoer slik at man kan velge den som er mest gunstig for deg.Jeg har ikke bestilt noe i fra dette bladet men fikk gratis turen fordet jeg var nr.103 av 180 som har vunnet denne turen(ble rett og slett trukket ut,har bestilt noe derfra for lenge lenge siden,kan ikke huske hva).Så til deg gratulerer så meget med tur til Venezia.MEn hei du må sende bekreftelsen i retur innen 10 dager hvis ikke trekker de ut en ny som får gratis turen.
Gjest metsten Skrevet 27. oktober 2005 #20 Skrevet 27. oktober 2005 Jeg har også vunnet tur!!! Tar med gubben på tur i slutten av mars neste år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå