Uglems Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Hei jeg tok dose to Pfizer på torsdag og jeg fikk heftig sykdom dagen etter, skikkelig feberfølsle, klarte ikke gå fordi jeg følte jeg svimer av, kvalm og vondt i armen. Som med vanlig influensa.. Dagen etter var jeg bare slapp og kvalm... Men jeg er fortsatt kvalm. Har ikke apetitt og jeg velger eple fremfor sjokolade.. Det sier litt! Hvor lenge varer disse bivirkningene.? . Dere som har vært kvalme, hvor lenge varte det? 1
sicario Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Uglems skrev (22 minutter siden): Hei jeg tok dose to Pfizer på torsdag og jeg fikk heftig sykdom dagen etter, skikkelig feberfølsle, klarte ikke gå fordi jeg følte jeg svimer av, kvalm og vondt i armen. Som med vanlig influensa.. Dagen etter var jeg bare slapp og kvalm... Men jeg er fortsatt kvalm. Har ikke apetitt og jeg velger eple fremfor sjokolade.. Det sier litt! Hvor lenge varer disse bivirkningene.? . Dere som har vært kvalme, hvor lenge varte det? Varte ca 1 døgn etter dose 2 som var Pfizer. Tok nylig dose 3 da med Moderna. Øm arm i et døgn. Ingen andre bivirkninger what so ever.
Uglems Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2021 sicario skrev (1 minutt siden): Varte ca 1 døgn etter dose 2 som var Pfizer. Tok nylig dose 3 da med Moderna. Øm arm i et døgn. Ingen andre bivirkninger what so ever. Heldig! Jeg er sykt lei av kvalmen. Kan være noe mild omgangssyke også siden det ene barnet mitt hadde det, men Who knows.
Elaine Marley Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på korona-rommet og svar til dette. Elaine Marley, mod.
sicario Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Uglems skrev (1 minutt siden): Heldig! Jeg er sykt lei av kvalmen. Kan være noe mild omgangssyke også siden det ene barnet mitt hadde det, men Who knows. Kvalme er jo det værste 🤢. Håper du blir raskt bedre. Da jeg hadde fått Dose 1 som var Astra Zeneca var jeg skikkelig dårlig i ca 3 dager. Feber, frøys, svettet, hakket tenner, vondt i alle ledd, dundrende hodepine. Men heller det en kvalme 😆
Uglems Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2021 sicario skrev (Akkurat nå): Kvalme er jo det værste 🤢. Håper du blir raskt bedre. Da jeg hadde fått Dose 1 som var Astra Zeneca var jeg skikkelig dårlig i ca 3 dager. Feber, frøys, svettet, hakket tenner, vondt i alle ledd, dundrende hodepine. Men heller det en kvalme 😆 Ja altså det er forferdelig, orker ikke lage mat engang, så må bestille og det er jo gjerne kvalmere.. 😂 Nei huff det der hørtes ikke noe særlig ut, og det var ganske så lenge! Veldig takknemlig for at jeg slapp det der..
Mezzosoprena Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Uglems skrev (1 time siden): Heldig! Jeg er sykt lei av kvalmen. Kan være noe mild omgangssyke også siden det ene barnet mitt hadde det, men Who knows. Så du har omgangssyke i huset, men skylder kvalmen på bivirkninger av vaksinen?
clyde Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Etter Pfizer hadde jeg bivirkninger i ca. 6 uker.
Uglems Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #9 Skrevet 12. desember 2021 Teatrica skrev (1 time siden): Så du har omgangssyke i huset, men skylder kvalmen på bivirkninger av vaksinen? Jah, jeg veit ikke om det var omgangssyke, for ingen andre ble dårlige, og hun var fin, bare med litt diaré i tre dager. Ikke kvalm, ingenting. clyde skrev (1 time siden): Etter Pfizer hadde jeg bivirkninger i ca. 6 uker. Gode Gud.. Stakkar😢
Anbefalte innlegg