AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Får dette omtrent hver syklus ifm/etter mensen. Prøver å bli gravid og har lest at sånne vagitorier (lactal balance og lignende) ikke skal brukes da spermier ikke trives i alt for surt miljø. Samtidig har jeg forstått det som at slike infeksjoner kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Så kjennes litt umulig ut akkurat nå! Noen som har det på denne måten, og blitt gravid likevel? Anonymkode: f59b6...91e
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg fikk tablett-behandling for det av min lege, altså tabletter jeg svelget. Ta kontakt med legen din, så ordner det seg Anonymkode: b3a3d...81b 1
Anonym244 Skrevet 14. desember 2021 #3 Skrevet 14. desember 2021 Det man kjøper reseptfritt funket aldri for meg. Fikk en kur av legen og siden har jeg heldigvis ikke hatt det.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2021 #4 Skrevet 14. desember 2021 Måtte få medisin av lege som jeg måtte ta først daglig, så ukentlig før jeg skulle ta en tabelett etter hver mens i 6. mnd. Da forsvant det Anonymkode: 32786...2c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå