Gå til innhold

Dere som er utro uten kondom, tenker dere ikke på at partner hjemme kan få kjønnssykdommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare spør dere som har vært utro uten kondom.

Er dere naive eller?

Anonymkode: 9052c...1b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Men jeg hadde en fast partner jeg var utro med over lang tid. Og vet han brukte kondom med andre. 

Anonymkode: 886a4...5dc

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Foretrekker elskere/-inner som også er i et forhold.

Skrevet

Man har jo ingen garanti for at den man er utro med ikke har noen sykdommer.

Selv om man bruker kondom kan man faktisk bli smittet av hpv viruset og herpes

• Liker 4
Skrevet

Nei, fordi jeg ligger ikke med han jeg er gift med. Og han jeg er utro med har kun sex med meg og kona si (det siste er bare en antagelse da, har ikke spurt om det)

Anonymkode: 68a67...01d

• Liker 3
Skrevet

NEI!!! Min nytelse er viktigst

Anonymkode: 2ee83...ec5

• Liker 1
Skrevet

🙄

Anonymkode: b21b0...19e

Skrevet
Alterego666 skrev (14 timer siden):

Foretrekker elskere/-inner som også er i et forhold.

Enig !

• Liker 2
Skrevet

Nei. Kondom er bare ekkelt å ha på. Elsker den rå følelsen av sex uten kondom og gjerne uten noe slags prevensjon!

Elskerinna er forelsket i meg og ligger bare med meg. Hun vet at hun ikke får lov å ligge med andre og jeg vet at hun er lydig mot meg. Derfor er jeg ikke redd for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: a78b2...a04

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nei. Men jeg hadde en fast partner jeg var utro med over lang tid. Og vet han brukte kondom med andre. 

😂😂😂😂😂 Dagens.

Ah. 

Også at man regner de som er i forhold ikke kan ha stds eller bli gravide. 

Dagens opplæring:

1. Endel folk ljuger 

2. Endel folk vet ikke at partneren ligger i skjul med andre han/hun og

3. Elsker/elskerinner eller partner kan ha noe uten å vite det selv 

• Liker 14
Skrevet

Hadde aaaaaldri stolt på at den som er utro som sier de ikke ligger med partneren snakker sant. De er jo beviselig ikke til å stole på.

Å bruke kondom er ikke godt nok, noen sykdommer smitter likevel. Og nesten garantert at de ikke bruker kondom eller slikkelapp ved oralsex så da er man like langt.

Hadde mannen min vært utro og smittet meg med noe, da hadde det blitt månelyst her.

Anonymkode: c29d0...637

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Man har jo ingen garanti for at den man er utro med ikke har noen sykdommer.

Selv om man bruker kondom kan man faktisk bli smittet av hpv viruset og herpes

Nettopp. Det er nesten det verste. Å ligge med andre er et svik, men å utsette sin intetanende partner for smitterisiko er rett og slett ondskapsfullt. 

Anonymkode: c29d0...637

• Liker 8
Skrevet

Det har jeg også lurt på.

Jeg lå med en gift mann i en periode, første gang var vi fryktelig fulle og da prøvde jeg å stoppe han og sa at jeg hadde jo ikke kondom på meg. Så sier han at jeg bare kan slappe av, for han var sterilisert..!

Og det var jo greit nok for meg for så vidt, men at han ikke var redd for å ta med seg noe hjem til kona..

Under resten av affæren var jeg trofast mot han, nettopp pga angst for å smitte han med noe og følgelig både ramme en uskyldig tredjepart med sykdom og røpe utroskapen. Men jeg tror ikke han tenkte på det i det hele tatt, for alt han visste så kunne jeg hatt flere elskere,  det var ikke noe vi snakket om.

Noen menn bryr seg bare ikke, det gjelder jo også single. Føler det ofte er jeg som må dra frem kondomet, og at det da møtes med dårlig skjult skuffelse.

Anonymkode: 490b2...5da

Skrevet

Jeg har intet mindre enn to venninner som har fått kjønnssykdom midt i et langt forhold. Begge tilga partneren og forsøkte å gå videre. Begge partnere fortsatte å være utro. Ingen av dem er sammen i dag.

Anonymkode: 416a8...2c2

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Lol, right 😅

Anonymkode: df23b...197

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei. Kondom er bare ekkelt å ha på. Elsker den rå følelsen av sex uten kondom og gjerne uten noe slags prevensjon!

Elskerinna er forelsket i meg og ligger bare med meg. Hun vet at hun ikke får lov å ligge med andre og jeg vet at hun er lydig mot meg. Derfor er jeg ikke redd for kjønnssykdommer. 

Anonymkode: a78b2...a04

Hva skjer om elskerinnen blir gravid da? Siden du ikke vil bruke noe prevensjon…

Anonymkode: df23b...197

• Liker 2
Skrevet

Flere hjernedøde svar her inne, så det er tydelig at de som er utro og bare kjører på, er helt blåst🙈

• Liker 3
Skrevet

Jeg lurer også på dette. Har hatt flere «forhold» til opptatte menn, kun én av dem brukte kondom. En av dem sendte alltid en litt stressa melding dagen etter om «han burde sjekke seg for noe» (vi hadde av og til sex etter en fuktig kveld på byen).

Jeg regner med at de fleste også hadde sex med kona. Ingen spurte om jeg var med andre, og dette var stort sett sporadiske forhold/ONS, ikke faste elskerinneforhold der de antok at jeg kun var med dem.

Jeg sjekker meg relativt jevnlig, men ikke etter hvert bytte av partner. Har hatt klamydia et par ganger (i løpet av 30 år) og har da sagt i fra til de jeg har vært med siden forrige test. Interessant nok har alle sagt at de ikke hadde noe, meget mystisk 😄De har også spurt når vi kan treffes neste gang, så SOS er tydeligvis ikke særlig avskrekkende. 

Hvis alle partnere jeg har hatt er 100% har kanskje 5% ønsket å bruke kondom, ikke rart det er mye kjønnssykdommer der ute (og jeg vet jeg er uforsiktig, men det er tydeligvis alle andre også). 

Anonymkode: 16080...611

• Liker 1
Skrevet

Er de villige til å være utro gir de åpenbart fanken i det også. Manglende empati er ikke noe man har på deltid.

Anonymkode: c53f6...a43

• Liker 4
Skrevet (endret)

Problemstillingen din belyser nettopp hvorfor man KUN skal velge seg en partner som gjør det klart at han/henne krever kondom og kun dropper kondom etter at begge har testet seg. 

Bonusen er da at hvis han/henne er utro mot deg, så har de vett nok til å bruke kondom - beskytte seg selv og indirekte deg. 

Folk som er utro og spesielt utro uten beskyttelse, for så å dra hjem å ha sex med partneren  sin gir jeg virkelig null verdi. Det er ren søppel uten samvittighet og noen som helst verdi. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...