Gå til innhold

Når kjønnsorganene ikke passer helt sammen. Erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke så stor, ca 12 cm og den er ikke så veldig tykk. Det som er greit med min at den har en bøy så den pirrer klitoris.

Det du kan gjøre er å ha liten dildo i musa samtidig som han tar deg, best fra bak. Du kan også bli tatt analt. 

Ser at noen skriver finn deg en ny, du vil angre på det. Ett menneske er en helhet, ikke bare pakken. Om du finner en med større pikk, og så er han som eier den ett svin, hva da. Da får du ikke mye glede av den pakken.

Har selv vert sammen med flere, også ei jeg fista. Hun var stor, vi hadde det godt sexuelt. Nå er jeg gift og vi 2 prøver ut forskjellig. Bruker en del sexleketøy. Bruk fantasien og prat åpen til hverandre. Hvor gamle er dere??

Endret av GiftM
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Født et barn. 

Anonymkode: cd1c5...f9e

En blir endel større av det. Mulig det er grunnen.

Anonymkode: 332f0...045

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

En blir endel større av det. Mulig det er grunnen.

Hallo nei. Man blir ikke større pga fødsler. 

Anonymkode: 3e01d...d7f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hallo nei. Man blir ikke større pga fødsler. 

Anonymkode: 3e01d...d7f

Jo det sier ser seg at de fleste blir det. Mange revner jo masse også å må syes. 

Anonymkode: 8bb42...713

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo det sier ser seg at de fleste blir det. Mange revner jo masse også å må syes. 

Anonymkode: 8bb42...713

Gå tilbake til ungdomsskole-leksene dine. 
Alle voksne vet at man ikke blir større av å føde barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Stillalive said:

Joda, er enig hva du sier å mener ikke å kverulere.

Noen er for små og noen er for liten.

Men på generelt grunnlag så er det så himla mye annet som spiller inn om en fyr er 12 eller 20 cm

Det der tullet med at det er ikke størrelsen som avgjør, men hvordan den blir brukt er like idiotisk som illusjonen man prøver å skape om at pene mennesker er dumme, og stygge er automatisk trivelig. Det er like sannsynlig at noen med stor penis vet hvordan man bruker den som en med liten penis. Så faktumet er nok mere at om du kan velge mellom en 12cm penis og en 15cm penis hvor begge leverer varene så er det jo ingen som velger en liten en. Det er ingen fordeler med en liten penis, sliter med å komme til i enkelte stillinger vil man også gjøre. Sånn er det bare. Om noen blir usikker på seg selv om de må lese at noen centimeter ekstra på snoppen er bra så er det dems egen feil, i likhet med om de bare er 170 høy eller har mista håret, eller er en dame med særs usjarmerende fjes. Ingenting du får gjort noe med. 

Anonymkode: eaa25...8ca

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han hadde jeg dumpet for lenge siden. Hvorfor seigpine noe aldri vil fungere?

Anonymkode: 85bae...3e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme :(. En helt fantastisk mann, som jeg er blitt veldig glad i. Han er flink med fingre og tunge i tillegg, men jeg savner virkelig å kunne kjenne penis inni meg. Følelsen av å bli fylt opp. Jeg forsøker å ikke lage noe nummer ut av det (i hodet mitt, for meg selv) – men er redd det kan bli et stort savn på sikt 😢

Anonymkode: 32dee...2a4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymus51 skrev (1 time siden):

Gå tilbake til ungdomsskole-leksene dine. 
Alle voksne vet at man ikke blir større av å føde barn.

Det strides de lærde om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg sliter med det samme :(. En helt fantastisk mann, som jeg er blitt veldig glad i. Han er flink med fingre og tunge i tillegg, men jeg savner virkelig å kunne kjenne penis inni meg. Følelsen av å bli fylt opp. Jeg forsøker å ikke lage noe nummer ut av det (i hodet mitt, for meg selv) – men er redd det kan bli et stort savn på sikt 😢

Anonymkode: 32dee...2a4

For å være helt ærlig så går ikke bekymringen rundt dette på meg, jeg har jo penisen inni meg - så jeg kjenner noe uansett. Bekymringen går på at han ikke skal kjenne noe, og frykten for at han skal ønske og trenge noe annet.

Jeg er ikke så glad i veldig store peniser ( tro det eller ei ), og jeg syns hans er kjempe fin og deilig. Men underlivet mitt mener visst at jeg skal like store 🍆 tydeligvis 🤦🏻‍♀️

Noen som har god erfaring med knipeøvelser? Anbefaler dere noe til det som kan puttes oppi? Eller bare knip? 

Anonymkode: cd1c5...f9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser gjør ikke vagina strammere. Hvis dere absolutt vil gjøre noe med det så spleis på penisinjeksjoner for tykkere penis 

Anonymkode: 7ff65...a2c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det der tullet med at det er ikke størrelsen som avgjør, men hvordan den blir brukt er like idiotisk som illusjonen man prøver å skape om at pene mennesker er dumme, og stygge er automatisk trivelig. Det er like sannsynlig at noen med stor penis vet hvordan man bruker den som en med liten penis. Så faktumet er nok mere at om du kan velge mellom en 12cm penis og en 15cm penis hvor begge leverer varene så er det jo ingen som velger en liten en. Det er ingen fordeler med en liten penis, sliter med å komme til i enkelte stillinger vil man også gjøre. Sånn er det bare. Om noen blir usikker på seg selv om de må lese at noen centimeter ekstra på snoppen er bra så er det dems egen feil, i likhet med om de bare er 170 høy eller har mista håret, eller er en dame med særs usjarmerende fjes. Ingenting du får gjort noe med. 

Anonymkode: eaa25...8ca

Så klart at har en valget mellom 2 personer der en er 100% perfekt og den andre 90% så tar en den på 100. 

Jeg har ikke verdens største, men gud hvor deilig vi har det jeg og kona. Er ca 11 år siden jeg og X flyttet fra hverandre. Har hatt kontakt med flere damer etter det og vert i forhold. Hatt det topp sexuelt. Gitt de mangeee orgasmer osv. At det ikke ble noe mere er ikke på grunn av pikken.

Hun jeg er gift med nå har vert gift i 18 år og de var sammen i 25. Han hadde større enn meg. Men som hun sier, vi hadde ett forferdelig kjedelig å dårlig sexliv. Og hun sier du har åpet en ny verden til meg sexuelt, også på andre områder.

Endret av GiftM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Knipeøvelser gjør ikke vagina strammere. Hvis dere absolutt vil gjøre noe med det så spleis på penisinjeksjoner for tykkere penis 

Nei, men det trener musklene slik at man kan klemme rundt mer. Penisinjeksjoner er ikke å anbefale da det er stor risiko, da er det bedre med penispumpe e.l.

Anonymkode: 66c40...640

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, noe er det i alle forhold. Med en grower, som slapp er 16/14, møter en utfordringer ikke ulikt dine. En føler på at ikke alle passer. For at det skal fungere må en tilpasse seg. En finner løsninger, en finner de gode alternativene. Med deg kan nok samleie komme først, så slikking osv. For oss er rekkefølgen motsatt. Uansett, begge får sin tid sammen og sine orgasmer. Husk at vi kan ikke være normen alle sammen. Det hadde jo vært noe kjedlig. Drit i kuken, vær mannen som bidrar til hennes nytelse. Jeg selv er bedre med tunga enn kølla. Med tunga slapper hun helt av, mens med kølla er hun ikke helt der. Hvem liker å bli slått i magen. Nei, vi to er nok ikke helt ulike. Vi får jobbe med saken. Da blir det bra👍

.

Anonymkode: 53fca...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, men det trener musklene slik at man kan klemme rundt mer. Penisinjeksjoner er ikke å anbefale da det er stor risiko, da er det bedre med penispumpe e.l.

Det ødelegger nytelsen for kvinnen om en må konsentrere seg om å knipe under sex. Ingen klarer å flekse en muskel hardt og over tid uten å miste konsentrasjon på det de egentlig gjør, enten det er biceps, sixpack eller underlivsmusklene. 

Og nei det er ikke stor risiko med penisinjeksjoner, f eks injeksjon i leppene i ansiktet er mer risikofylt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet, hvis den er rett under snittet, hvilke størrelse snakker vi om her da? 13x11 eller noe rundt der? 

Alltid lurt på hvor liten en penis må være for at dere skal kjenne veldig lite når dere er veldig våte?

Min egen tissefant er 16x12,5, som jeg ikke anser som noe særlig stort og når en dame er veldig våt, så er det ikke akkurat voldsomt med friksjon dessverre. Men nok til at jeg kommer og til at kvinnen stønner(hvis det ikke bare er fake stort sett da)

Siden penis størrelse er veldig viktig for kvinner, så er det ikke rart det blir så mange usikre menn:)

Anonymkode: 51031...372

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Siden penis størrelse er veldig viktig for kvinner, så er det ikke rart det blir så mange usikre menn:)

Ja dette henger sammen. Jeg har forøvrig forståelse for at kvinner foretrekker store, men synes også synd på menn med gjennomsnittlige og mindre :(

Anonymkode: 7e51a...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det ødelegger nytelsen for kvinnen om en må konsentrere seg om å knipe under sex. Ingen klarer å flekse en muskel hardt og over tid uten å miste konsentrasjon på det de egentlig gjør, enten det er biceps, sixpack eller underlivsmusklene. 

Og nei det er ikke stor risiko med penisinjeksjoner, f eks injeksjon i leppene i ansiktet er mer risikofylt 

Tullball. Å gjøre knipeøvelser er et ganske kjent grep for å forbedre hennes nytelse, og det er selvsagt ikke slik at man trenger å knipe kontinuerlig i akten. 

Det er selvsagt en større risiko med slike kirurgiske inngrep, så da er det bedre at han f. eks. lærer å bruke penispumpe over tid. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja dette henger sammen. Jeg har forøvrig forståelse for at kvinner foretrekker store, men synes også synd på menn med gjennomsnittlige og mindre :(

Anonymkode: 7e51a...6da

Hvorfor det?

Menn med en gjennomsnittlig penis kan ha et helt fantastisk sexliv - og damene deres 🤩

Anonymkode: 0a4cc...0bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Injeksjoner. Akademiklinikken oppgir at de injiserer 30ml. Legger det til grunn, hvor mye vil det påvirke et skaft på 14,3 gjennomsnittelige centimeter? Pris og resultat(nytte), står det seg? 

Med penispumpe vil en oppnå samme resultat for 1% av summen til AK. 

Anonymkode: 53fca...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...