Gå til innhold

Når kjønnsorganene ikke passer helt sammen. Erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har forelsket meg i en helt fantastisk mann, og jeg har utrolig lyst til å få det til å funke. Men han har ikke spesielt stor penis, og jeg er ikke super stram ( helt vanlig ) - men blir veldig kåt og våt. 

Så, skulle så gjerne ønske at underlivene våre passet bedre sammen, men tror og håper at det går ann å få det til - og bra selvom. 

Noen som har erfaring? Som har det sånn selv og får det til å fungere? Noen tips og råd? ☺️

Anonymkode: cd1c5...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knip.

Stikk en finger inn i deg selv og knip rundt den for å finne ut hvordan du bruker fittemusklene. Når du har funnet det ut bytter du ut fingeren med pikken hans og kniper rundt den i stedet. Eksperimenter litt med hvor hardt du skal knipe, hvor lenge du skal holde på osv. Husk at du bare skal bli litt strammere og få litt mer kontakt, overdriver du kan det bli ubehaglig.

Se på det som spesielt lystbetont trening for par.  :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd flere ganger. Der vi ikke har passet så veldig godt til å begynne med, men så har det stort sett ordnet seg etterhvert. I de tilfellene det har blitt veldig bra, har vi også begge vært innstilt på å få det til å fungere. Husk at du til en viss grad vil tilpasse deg partner etterhvert. Jeg har vært med noen som har kommet rett fra stor mann og til meg, og det har selvsagt vært en overgang. Ikke bare fysisk, men også mentalt. Og det blir som oftest litt prøving og feiling til å begynne med for å finne stillinger og hva som fungerer for oss. Her kan du også kanskje med fordel dra inn puter. Gjør det gjerne litt lekent og lystbetont. Blir det for klinisk og alvorlig, kan det sørge for ekstra prestasjonspress. Stort sett har de jeg har møtt trappet opp med knipeøvelser, og det tar som oftest ikke så lang tid før jeg merker forskjell der. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i samme situasjon for mange år siden og desverre måtte jeg gi slipp på han fordi det funket ikke seksuelt i lengden.. Forelskelse går over etter en liten stund men penisen vokser ikke så forelskelse var ikke nok :(

Jeg savner han i blandt men syns det ble noe vesentlig som manglet når jeg såvidt kunne kjenne han inni meg

Anonymkode: 7ff65...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var i samme situasjon for mange år siden og desverre måtte jeg gi slipp på han fordi det funket ikke seksuelt i lengden.. Forelskelse går over etter en liten stund men penisen vokser ikke så forelskelse var ikke nok :(

Jeg savner han i blandt men syns det ble noe vesentlig som manglet når jeg såvidt kunne kjenne han inni meg

Bruk sleeve, dildoer, vibratorer, fisting, en ekstra dildo i musa samtidig som man har sex. Hvis det er friksjon som mangler er det mange måter å få til det på. Datet ei dame som er den videste jeg har vært med, men hun var leken, sexy, god på oral og likte å leke med store leketøy. Hadde mye spennende og utforskende sex med henne.

Anonymkode: 8bb42...713

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Bruk sleeve, dildoer, vibratorer, fisting, en ekstra dildo i musa samtidig som man har sex. Hvis det er friksjon som mangler er det mange måter å få til det på. Datet ei dame som er den videste jeg har vært med, men hun var leken, sexy, god på oral og likte å leke med store leketøy. Hadde mye spennende og utforskende sex med henne.

Anonymkode: 8bb42...713

Man kan selvfølgelig alltids ta i bruk leketøy og jeg bruker det mye i sexlivet både med og uten partner men det kan aldri kompensere for en ekte penis. For noen holder det med plastikk leketøy men for meg vil jeg kjenne ordentlig kjøtt om det er lov å si 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har forelsket meg i en helt fantastisk mann, og jeg har utrolig lyst til å få det til å funke. Men han har ikke spesielt stor penis, og jeg er ikke super stram ( helt vanlig ) - men blir veldig kåt og våt. 

Så, skulle så gjerne ønske at underlivene våre passet bedre sammen, men tror og håper at det går ann å få det til - og bra selvom. 

Noen som har erfaring? Som har det sånn selv og får det til å fungere? Noen tips og råd? ☺️

Hvor liten penis snakker vi? 

Anonymkode: 443a2...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hvor liten penis snakker vi? 

Anonymkode: 443a2...247

Urelevant! Ts, ikke svar på dette! 

Det eneste relevante er at den er for liten for ts og hun bør ikke oppgi noe mål som skaper usikkerheter for andre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn helt ut av det blå.

Når jeg ble sammen med min samboer så var hun veldig ofte ekstremt våt, følte da på en måte at jeg var hakket for liten for henne.

Jeg er hverken stor eller liten, antageligvis litt større enn snittet.

Så går vi en 10-15 år hvor vi passer som hånd i hanske, men de siste gangene så har hun igjen vært i overkant våt hvor jeg fikk samme feelingen på at jeg var hakket for liten?

Men i realiteten så stemmer det ikke at man er for liten, helt naturlig at det føles slik når en kvinne er ekstra våt.

Eller, jeg har sugd som elsker i nærmere 15 år, å nå som jeg endelig får det til så viser det seg at jeg er for liten 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knipeøvelser, også går det an å tørke litt om det blir veldig vått. Har egentlig ikke opplevd at noen var for liten. Men noen ganger kan det bli så mye glid at det blir lite friksjon. Litt kniping, og/eller tørking bruker å løse det.

Anonymkode: 8afe4...04f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stillalive skrev (7 minutter siden):

Sånn helt ut av det blå.

Når jeg ble sammen med min samboer så var hun veldig ofte ekstremt våt, følte da på en måte at jeg var hakket for liten for henne.

Jeg er hverken stor eller liten, antageligvis litt større enn snittet.

Så går vi en 10-15 år hvor vi passer som hånd i hanske, men de siste gangene så har hun igjen vært i overkant våt hvor jeg fikk samme feelingen på at jeg var hakket for liten?

Men i realiteten så stemmer det ikke at man er for liten, helt naturlig at det føles slik når en kvinne er ekstra våt.

Eller, jeg har sugd som elsker i nærmere 15 år, å nå som jeg endelig får det til så viser det seg at jeg er for liten 😅

Jo, det kan stemme at penis er for liten.

Eller mener du at kvinner ikke skal få ha ønsker, dele erfaringer slik hun opplever dem og spørre om råd?

Klart en penis kan være for liten, har opplevd det selv to ganger. Og nå har TS samme problem.

Heldigvis har de fleste menn normale peniser.

Anonymkode: 623e9...252

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg tilpasser meg til den penisen jeg har regelmessig sex med. Så kan hende at dere bare må prøve mer. 
Det er også ofte bare å skifte stilling, eller holde beina sammen, så føler man penis mer,

Anonymkode: 13d63...07a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jo, det kan stemme at penis er for liten.

Eller mener du at kvinner ikke skal få ha ønsker, dele erfaringer slik hun opplever dem og spørre om råd?

Klart en penis kan være for liten, har opplevd det selv to ganger. Og nå har TS samme problem.

Heldigvis har de fleste menn normale peniser.

Anonymkode: 623e9...252

Joda, er enig hva du sier å mener ikke å kverulere.

Noen er for små og noen er for liten.

Men på generelt grunnlag så er det så himla mye annet som spiller inn om en fyr er 12 eller 20 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du ikke hooke opp med han i dag da? Slo du opp pga størrelsen?

Anonymkode: 3e01d...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus51
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skal ikke be om mål, men det virker som dere begge egentlig er ganske vanlig / normal i størrelse, men at du blir ganske våt og at du da føler mindre? Dette vil du vel oppleve med ganske mange menn av «normal» størrelse? Og i så fall har du vel to valg. Enten lete etter en like fantastisk mann som har større penis, men det er jo sikkert ikke du finner en som du synes er like fantastisk som han du dater nå. 
Det andre valget er å finne de gode stillingene. Hvis dere er av normal størrelse tror jeg nesten garantert at du vil kjenne han godt når du sitter oppå han, både mot han og fra han. Flytt underlivet ditt lengre mot hodet hans eller lengre bort fra hodet hans, alt ettersom, så vil du raskt kjenne han presse mot både klitoris og G-punktet. Du vil nok også kjenne han godt når han tar deg bakfra. Eksperimenter med vinkelen han kommer inn så skal du se det kjennes godt. I misjonæren, legg pute under rumpa eller legge bena over hans skuldre. Eller legg deg helt ytterst på sengekanten så han kan variere vinkel enda mere. 

Endret av Anonymus51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har du fått mange barn?

Anonymkode: 332f0...045

Født et barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare gi opp. En liten penis vil det aldri fungere med.

Anonymkode: 7a952...7c6

Han har ikke LITEN penis, kanskje rett under gjennomsnittet, eller rett der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...