Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt om jeg har "rett" til å føle på disse følelsene, da jeg tenker at jeg ikke skal syte når det er mange som har det mye verre. Jeg har alt jeg trenger i livet og litt til. Elsker barna og mannen min. 

Jeg er litt lei av det meste. Det samme hver uke, ikke noe spennende i livet. Før corona reiste jeg i forbindelse med jobben eller hadde spennende prosjekter/kurs der jeg møtte nye mennesker osv. Nå har det vært hjemmekontor en god stund, jeg elsker hjemmekontor men å gå hjemme hver dag gjør meg gal, jeg daffer rundt med joggebukse og en respektabel overdel. Føler min private hellige hjem blir en jobb, og jobb blir hjemme. 

Jeg har mange mennesker rundt meg men jeg føler kanskje jeg trenger nye bekjentskaper, ny hobby eller et eller annet. Fælt å si men jeg føler det mangler et eller annet i livet mitt og jeg vet ikke helt hva? 

Anonymkode: b2556...f32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsket hjemmekontor i starten. Fant ut at det faktisk var bedre å dra på kontoret for å få litt impulser fra kollegaer. Har du mulighet til det, ville jeg vurdert det, men det forutsetter jo at det er andre der.

Etter nyttår vil jeg tro det blir oppstart av (hobby)kurs. Tid for å lære seg noe nytt? Spansk? Yoga? Turgruppe? Vinkurs? 

Kan det være at du har for store forventninger til hva livet skal inneholde? Nå virker jo du både voksen og reflektert, men når det gjelder yngre føler jeg at noen har oversolgt livet til dem. Det er faktisk ikke så spennende som instagram vil ha det til.

Anonymkode: d4611...4f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsket hjemmekontor i starten. Fant ut at det faktisk var bedre å dra på kontoret for å få litt impulser fra kollegaer. Har du mulighet til det, ville jeg vurdert det, men det forutsetter jo at det er andre der.

Etter nyttår vil jeg tro det blir oppstart av (hobby)kurs. Tid for å lære seg noe nytt? Spansk? Yoga? Turgruppe? Vinkurs? 

Kan det være at du har for store forventninger til hva livet skal inneholde? Nå virker jo du både voksen og reflektert, men når det gjelder yngre føler jeg at noen har oversolgt livet til dem. Det er faktisk ikke så spennende som instagram vil ha det til.

Anonymkode: d4611...4f6

Takk for svar. Jeg er ikke aktiv på sosiale medier men når jeg er innom der, så ser jeg at folk er overivrige med å legge ut ting, det virker som om de alle har så mye spennende på gang. Jeg vet ikke om jeg bare er smådeppa eller at koronaen tuller med hodet mitt. Har begynt å overtenke og overanalysere. Kan hende det har noe med at jeg er hjemme og har tid til å tenke på irrelevante saker.. Vanskelig å sette ord på det. 

Anonymkode: b2556...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...