Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg dater har kjøpt julegave til meg… vi har datet 5 ganger ca. Jeg liker han godt men… jeg er ikke sikker på om han er den rette. Jeg ble litt paff når jeg fikk vite det. Mener han alvor nå? Jeg føler ikke jeg kjenner han godt nok til å finne ut hva jeg evt kan gi tilbake… noen tips her? 

Anonymkode: 5414f...8a7

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det kan jo hende han liker å kjøpe gaver da? Ville ikke tatt det som en forlovelse akkurat, men det viser jo at han er interessert nok til at han håper det skal fortsette i samme løypa.  

Hva ville du likt å få? Legg lista det kanskje. 

Jeg tror jeg hadde gått for noe alkoholholdig eller kanskje noe som jeg syntes var morsomt, men jeg har jo litt klein humor da. 

Hvor var dere på date henne? Kanskje det kan være noen hint der på hva som kunne passe? Noe må dere vel ha snakket om? 

Skrevet

Herregud for en idiot du er. Fortell han du ikke føler han er den rette og ikke kast bort hans tid med flere dater!!! 

Anonymkode: d4fb1...c13

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

En jeg dater har kjøpt julegave til meg… vi har datet 5 ganger ca. Jeg liker han godt men… jeg er ikke sikker på om han er den rette. Jeg ble litt paff når jeg fikk vite det. Mener han alvor nå? Jeg føler ikke jeg kjenner han godt nok til å finne ut hva jeg evt kan gi tilbake… noen tips her? 

Anonymkode: 5414f...8a7

Det er veldig forskjellig hvor seriøst folk tar julegaver. Noen har lav terskel og kan gi de fleste, andre tar det som en forpliktende gave kun for de nærmeste.  Kanskje han bare vil vise at han tenker på deg og er litt seriøs? La ikke en julegave Skremme deg vekk fra å date han. Du vet ikke hva julegaven er. Kanskje er det kaffe og sjokoladekuler eller en gavepose. En parfyme. En oppmerksomhet. Er det gifteringer  så har du lov å få litt kalde føtter.. 

Jeg ville gitt noe han liker å spise eller drikke som er spesielt og ser bra ut. Spiselige ting er en fin gave men ikke en gjenstand til varig minne. 

Skrevet

Kjøp en gavepose på Amundsen om du vil gi noe tilbake. Eller noe spekemat-greier om han liker det.

Anonymkode: 8cea5...5ef

Skrevet

Du må jo åpne gaven, så du vet hvilken verdi du skal kjøpe for iallefall. 

Anonymkode: cc944...7ac

Skrevet

Det er veldig hyggelig av han å gjøre, jeg hadde blitt smigret av det og tenkt det var en bra mann! Men litt rart at han sa til deg på forhånd at han hadde gjort det. Du trenger ikke kjøpe noe tilbake på dette stadiet, bare takk pent eller ta med deg noen hjemmelagde pepperkaker og et søtt smil evn :)

Anonymkode: 77a78...a4e

Skrevet

Ville ikke fått panikk av den grunn. Fikk bursdagsgave av mannen min når vi bare hadde kjent hverandre i 1 måned. Fikk altså en poketbok av en forfatter jeg liker som vi hadde snakket om og en liten eske Sjokolade. Toppen 200 kr, men veldig fin tanke og viste at han hørte etter når jeg snakket syns jeg🥰 

Vi er gift på 10 året nå, så gikk fint det.

Anonymkode: 7cad1...52f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...