Gå til innhold

Koronateste barn som sover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd? 3åringen hater testing, så lurte på om det var mulig å snike inn en hurtigtest mens hun sover. 

Anonymkode: 6b659...96a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂

Anonymkode: 06102...fcb

• Liker 1
Skrevet

Ikke prøvd, men det ville gått fint med mine. De sover tungt og det er jo fort gjort. 

Anonymkode: 4664b...4a6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke prøvd, men det ville gått fint med mine. De sover tungt og det er jo fort gjort. 

Ja. Her sov hun forrige natta i dobbeltsenga vår  igjennom at lillesøster kastet opp utover hele senga med påfølgende lys og lakenskift og litt roping etter samboer når oppkastrunde to startet, så hun sover kanskje også tungt nok. 

Hadde vært deilig å slippe den tvangsholdinga og hylingen som de testene fører med seg, om man kan unngå det😅

• Liker 1
Skrevet

Tester kun ungene når de sover 🤣👌🏻 Funker fjell!

Anonymkode: bf451...032

• Liker 5
Skrevet

Fungerte ikke på mi på 8. Hun våkna og det var "armer og bein" overalt 😅

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar😁

Skrevet
forkjølajente skrev (Akkurat nå):

Fungerte ikke på mi på 8. Hun våkna og det var "armer og bein" overalt 😅

Kryss fingrene for meg da😂

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å klippe tåneglene til jentungen på tre mens hun sover, så det hadde nok funka med coronatest også😂

Anonymkode: 88b7f...b42

• Liker 4
Skrevet

Det funka skikkelig dårlig... Men negativ test da. Det var bra. 

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vet ikke helt jeg. 15 sekunder i hvert nesebor er definitivt ikke fort gjort. Med mindre man ikke tenker at å teste riktig er så nøye da😅

Anonymkode: 1f830...a02

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke helt jeg. 15 sekunder i hvert nesebor er definitivt ikke fort gjort. Med mindre man ikke tenker at å teste riktig er så nøye da😅

15 sekunder i begge nesebor er da ikke nødvendig, ikke på de testene jeg har tatt hvertfall. Pcr-test taes da heller ikke i begge. 

• Liker 4
Skrevet
bolla92 skrev (1 time siden):

15 sekunder i begge nesebor er da ikke nødvendig, ikke på de testene jeg har tatt hvertfall. Pcr-test taes da heller ikke i begge. 

Snurr pinnen 3-4 ganger mot nesens slimhinner tror jeg det står på våre... aldri tenkt at det er 15 sekunder pr nesebor...men finnes jo ulike tester 

Anonymkode: c6409...72a

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Får dere testet med pinnen langt nok inn og ikke bare ytterst liksom? Kan ikke se for meg hvordan det skulle gått med 7åringen her som også sover tung, men pinnen skal jo langt inn for å være riktig. 

Anonymkode: d46f3...b1f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme står i vår bruksanvisning. Og tenker det er viktig å følge bruksanvisning slik at testen er riktig utført og det ikke blir feil feks negativ. 
-hvert nesebor i 15sek

-pinnen langt inn (ikke bare ytterst)

Ser ikke hvordan det skal gå med sovende barn uten at de våkner og ikke skjønner hva som skjer (ubehagelig). 

Anonymkode: d46f3...b1f

• Liker 3
Skrevet

Når pcr-testene kan tas ved kun å rulles mot innsiden av kinnet, så gjør jeg det samme på hurtigtestene. 

Anonymkode: 14100...dd4

• Liker 1
Skrevet

Prøvde det med 2,5 åringen min en kveld, og det funket dårlig. Men kommer nok an på hvilken søvnfase barnet er i. 

Anonymkode: 9f6c3...52d

Skrevet

Screenshot fra vitus, ang hurtigtest. 

Screenshot_20211212-232130_Chrome.jpg

Anonymkode: 0dafa...fec

Skrevet

Jeg er sikker på det hadde funket på min gutt da han var 3, da sov han gjennom alt. Jeg pleide å ta av plaster mens han sov, fordi han nektet meg å gjøre det når han var våken. Det var visst grusomt vondt påstod han, men i søvne merket han ingenting. 😛

Nå er han 9 og våkner bare jeg lister meg inn på rommet hans. Så tviler på det hadde gått nå. Men han samarbeider bedre når han er våken nå da. ;)

Anonymkode: 31f76...fb4

Skrevet

Nei. Man skaper ikke tillit hos barnet hvis man lurer det. Gjør det heller i våken tilstand. 

• Liker 3
  • Opprett ny...