Gå til innhold

Uten strømpebukse til julekjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det innenfor å gå uten strømpebukse til julekjolen? Den er ca knelang. Jeg har typisk nordisk hud. Altså lys. 

Anonymkode: 9ee35...87c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser litt rart ut, vil jeg tenke. jeg bruker strømper på vinteren, helst stayups, og når jeg skal pynte meg kjøper jeg tynne semiblanke strømper i 10-15 den. 

Anonymkode: d28ce...823

• Liker 2
Skrevet

Ja det er helt innenfor, skal gå uten strømpebukse selv. Skjønner ikke hva som er galt med det?

Anonymkode: a22ca...9f1

• Liker 3
Skrevet

Personlig synes jeg det ser merkelig ut med bare legger midt på vinteren, men du gjør selvfølgelig akkurat som du vil. 

• Liker 8
Skrevet
Leo skrev (25 minutter siden):

Personlig synes jeg det ser merkelig ut med bare legger midt på vinteren, men du gjør selvfølgelig akkurat som du vil. 

Jeg er enig i dette. Er bare ikke så glad i strømpebukser. Men skal klar en dag. 

ts

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er enig i dette. Er bare ikke så glad i strømpebukser. Men skal klar en dag. 

ts

Finere og mer behagelig uten synes jeg😊

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet? Regner med du skal spise inne, da er det for meg helt naturlig å ikke bruke strømper :)

Anonymkode: f892e...49b

• Liker 2
Skrevet

Det er vel innafor men personlig ville jeg ha strømpebukse

• Liker 3
Skrevet

Bruker nesten aldri strømper, jeg. Går fint uten! 

• Liker 1
Skrevet

Hvis valget står mellom bare ben eller nude strømpebukse hadde jeg valgt bare ben 100%. Tynn sort strømpebukse er derimot pent til mørke kjoler 😊

Anonymkode: ff13a...324

• Liker 1
Skrevet

Nei. Jeg vil ikke ha likbleke ekle vinterføtter ved mitt julemiddagsbord. Få på deg ei strømpebukse 

Anonymkode: d5bc6...7db

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Jeg vil ikke ha likbleke ekle vinterføtter ved mitt julemiddagsbord. Få på deg ei strømpebukse 

Anonymkode: d5bc6...7db

Nå er det vel ingen her som skal til deg? Og det er ikke snakk om føtter men bare legger/ben

• Liker 2
Skrevet

Syns man alltid skal ha strømpebukse til kjole. Med mindre man skal på stranda om sommeren eller på båttur.

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det ser rart ut med bare ben og bare føtter midt på vinteren. Hvis du ikke liker konseptet strømpebukse så gå for stay ups. 

Anonymkode: f720a...b6b

• Liker 2
Skrevet
Natta1980 skrev (6 timer siden):

Syns man alltid skal ha strømpebukse til kjole. Med mindre man skal på stranda om sommeren eller på båttur.

Hva med sommerdager da man ikke skal på stranda eller båttur? Hva er det med bare legger som blir verre med kjole enn med shorts og skjørt? 🙃

• Liker 1
Skrevet

Ser ingen problemer. Mine legger er litt for vinterhvite, men jeg synes sort, tynn strømpebukse gir begravelsesstemning, så må finne en med litt gyllen farge.

Går ikke med sko inne, så må ha strømpebukse.

• Liker 1
Skrevet

I mine kretser går man alltid med sko inne om man er pyntet (enkelte gjør det ellers også) og jeg ville neppe lagtmerke til manglende strømpebukse med mindre du har likblek hud. Men hadde jeg lagt merke til det på vinteren ville jeg nok stusset, særlig om du skal til andre. Du aner jo ikke om det er varmt eller kaldt der.  

Anonymkode: 38176...153

• Liker 2
Skrevet

Det spørs vel hvor formelle dere er i familien/der du skal tilbringe kvelden og om dere skal i kirken eller ikke. I kirken bør du gå med strømpebukse kun av den ene grunnen at det er kaldt. Men den kan "forsvinne" når dere kommer hjem. Jeg har ikke gått med kjole på julaften på mange år. Det blir for fint i min familie. Men en svart penbukse med en pen topp blir det, og en tykkere pen genser å ha over i kirken.

Skrevet
applestories skrev (8 timer siden):

Hva med sommerdager da man ikke skal på stranda eller båttur? Hva er det med bare legger som blir verre med kjole enn med shorts og skjørt? 🙃

Skjørt og kjole syns jeg går for det samme angående det :)

Skal man i selskap, kveld, og innendørs, da vil det være mest elegant å gå i strømpebukse, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...