AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Reglene for musikk er som oftest at det skal være stille etter kl 23. Men, er det mulig og klage for høy bass før det? Anonymkode: 8ab95...f1b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Jeg gjorde det, og det funket, men ikke sikkert det går. Bassen er verre enn musikken etter min mening. Anonymkode: 8b404...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #3 Skrevet 15. desember 2021 Det skal være mulig å ta opp. Anonymkode: e3d9d...a65
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2021 #4 Skrevet 15. desember 2021 Det er ikke fritt frem bare fordi det er mellom07 og 23. Jeg ville sagt ifra. Vi sa ifra til en nabo som hadde ett varmeapparat som lagde en høyfrekvent lyd. Det var ikke så høyt men skal gjennom uansett hvor i huset vi var. Det ble fikset og naboen ble ikke sur. Anonymkode: 9cf4e...502
Skedmotun Skrevet 16. desember 2021 #5 Skrevet 16. desember 2021 Jeg ble plaget av dette i mange år derfor lærte av å være en lur enn å være ulv. Tenkte at det skyldes integrering og med kultur og litt med kommunikasjon ikke nok .. Jeg måtte snakke på jobben med sjeffen angående støy med en nynabo som flyttet hva skulle hun gjort med trehus som gir jævlig støyende og betaler litt over 8000kr uten strøm 😞 Også en gammel dame som kanskje er trøtt med hunder og et lite barn får ikke skjerpet stemmene jeg må stemme tilbake med den vi vasker med gulv .😒 Også forsvinner så kommer det samme neste dag jeg var trøtt med det i flere måneder frem flytting til et rolig sted . I norge er vanskeligste å få er venner og gode naboer og den jobben som er drømmen..😊 Sjeffen på jobben sier at hun (eller dattera hennes),må stille en teppe på gulv før hun kan starte barnlek eller leke med barna sine . Du sier etter kl23 det er veldig dumt særlig når du skal legge deg i din lekkeste seng så begynne dunk som du har snekrearbeid starter natta rundt og du må glemme at kroppen skylder deg innsovning og hvile for å klare neste dag i godt humør.😒 takk for emnet vi kan lære oss masse i livet.🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå