Gå til innhold

Omikron og 15.desember som siste frist

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Må man søke, kan man ikke bare la vær og sende? Jeg gjorde det med eldre sønn da det florerte av covid u klassen. De ville vi skulle teste annenhver dag men sende på skolen. Jeg holdt min hjemme. 17/27 elever ble smittet, flertallet ble smittet dagene mellom testing. Av de 10 som slapp unna, var 7 hjemme i selvpålagt karantene(av foreldrene da).

Anonymkode: 7a4d4...54e

Husk at det er ikke skolen som bestemmer. Det er myndighetene. Ta det opp med dem. 

Anonymkode: 83cb9...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da regner jeg med du lager undervisningsopplegg selv i tråd med kompetansemålene. 

Anonymkode: 83cb9...d60

De kan følge hjemmeskoleopplegget som ligger ute for alle som er smittet eller i karantene så det er ikke et problem 

Anonymkode: 7a4d4...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke at man som forelder kan være så lite løsningsorientert eller ha så lav tilpasningsevne at man lar julen bli ødelagt av en eventuell karantene.

Det vil bli en annen jul enn man hadde forestilt seg, men det er jo helt hinsides å påstå det ikke bli jul.

Anonymkode: 60f63...806

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker said:

For de barna som har det vanskelig får det så mye bedre om de må i karantene og jula avlyses. 

Anonymkode: 38bb7...85b

Det var et «om» der som er veldig relevant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hvorfor spør du her? Dette et et underforum for barn og familie tema, ikke Korona. 

Anonymkode: 31739...546

Fordi her er det anonymknapp og ikke på korona. 

Anonymkode: e4c41...1e2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Fordi her er det anonymknapp og ikke på korona. 

Anonymkode: e4c41...1e2

Høhø. Well played 🤟

Anonymkode: 31739...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...