AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Da lurer jeg på, la oss si fra uke 33 at du må føde av en eller annen grunn. Er det sånn at man kan føde vaginalt da? Anonymkode: 1681f...f6f
Anonymous 91 Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da lurer jeg på, la oss si fra uke 33 at du må føde av en eller annen grunn. Er det sånn at man kan føde vaginalt da? Anonymkode: 1681f...f6f Ja det vil jeg tro
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Vil tro det kommer an på grunnen til forløsning + noen andre ting? Har hørt at om hodet ikke har festet seg så bør man ikke føde vaginalt pga fare for at det blir noe tull med navlestrengen feks (husker ikke nøyaktig) Anonymkode: 0eaff...6cb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Vil tro det kommer an på grunnen til forløsning + noen andre ting? Har hørt at om hodet ikke har festet seg så bør man ikke føde vaginalt pga fare for at det blir noe tull med navlestrengen feks (husker ikke nøyaktig) Anonymkode: 0eaff...6cb Joda, man kan det. Anonymkode: f8d4f...a00 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Her på KG kan man alltid føde vaginalt -uansett hva, hvor og når. Hør med fastlegen, en gynekolog eller jordmor du. Så får du et sikkert svar Anonymkode: bf308...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå