Gå til innhold

Han fortalte meg at han drømte om meg og eksen i dusjen sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

... altså dette har plaget meg i hele dag.

Han sier imorrest at han har drømt så mye rart i natt, forteller om en del andre ting før han sier « og plutselig var du og *** (eksen) sammen i dusjen».
Jeg ble så  forfjamset at jeg sa ikke stort, men hva kan jeg si til han ikveld for å få ut litt følelser rundt dette?                     Det er snart 2 år siden bruddet mellom dem, og de har et barn sammen. Så det er ikke så lenge siden bruddet.      Ønsker overhodet ikke starte en krangel eller diskusjon om det, men vil likevel ikke bare la det gå, for jeg synes det er veldig rart å i det hele tatt si  dette til meg? Eller er jeg veldig hårsår??

Anonymkode: fb7a9...414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er veldig hårsår. 

Anonymkode: d036c...b35

• Liker 10
Skrevet

Altså han drømte dette i søvne? Da kan du ikke si noe på det, helt seriøst. 

Anonymkode: 99ada...7f2

• Liker 8
Skrevet

Ikke så smart å nevne synes jeg😅 men ikke noe å lage drama av

• Liker 23
Skrevet

Gratulerer med en type uten fornuft i det hele tatt. 

Og da tenker jeg ikke på drømmen, men at han FORTELLER deg det. 

Han er så dust som det går an å bli. 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

... altså dette har plaget meg i hele dag.

Han sier imorrest at han har drømt så mye rart i natt, forteller om en del andre ting før han sier « og plutselig var du og *** (eksen) sammen i dusjen».
Jeg ble så  forfjamset at jeg sa ikke stort, men hva kan jeg si til han ikveld for å få ut litt følelser rundt dette?                     Det er snart 2 år siden bruddet mellom dem, og de har et barn sammen. Så det er ikke så lenge siden bruddet.      Ønsker overhodet ikke starte en krangel eller diskusjon om det, men vil likevel ikke bare la det gå, for jeg synes det er veldig rart å i det hele tatt si  dette til meg? Eller er jeg veldig hårsår??

Du er nok ikke så uvanlig...men menn ser på den reaksjonen som hårsår ja..

Skrevet

Det var en drøm. Hva er det å snakke om? 

Eventuelt bare informere om at du ser at han holder drømmene sine for seg selv. At du ikke liker å høre om andres/hans drømmer. 

Anonymkode: dadd7...fbc

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også hatt forbudte drømmer, men han er enten modig eller dum som forteller dem

• Liker 8
Skrevet

Jeg skjønner at dette var en drøm. Og at han ikke kan noe for det, men jeg blir fort usikker på hvorfor han drømmer akkurat dette... savner han eksen eller hva er greie liksom. 

• Liker 2
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (3 minutter siden):

Gratulerer med en type uten fornuft i det hele tatt. 

Og da tenker jeg ikke på drømmen, men at han FORTELLER deg det. 

Han er så dust som det går an å bli. 

Tvert imot. Å fortelle ts dette er en god og effektiv måte å foreta naturlig utvelgelse. 
Ts responderer med drama - typen dumper henne og har spart seg mye bry og tull med en uegnet partner.

Ts ler og synes dette er festlig - typen konkluderer at ts er et ok menneske.

Anonymkode: 0d0ac...4fb

• Liker 6
Skrevet

🤣

Anonymkode: abb45...a74

Skrevet

Jeg hadde klikka i vinkel og alltid hørt det som ekko i hodet. Det var en ekstremt ufølsom og ekkel kommentar! Hadde tatt meg lang tid å glemme det 

Anonymkode: 0e2f4...67b

• Liker 1
Skrevet

Ser ikke problemet.

Han var jo garantert like tiltrukket av eksen som med deg.

Så at en mann vil se to damer han har hatt sammen, er jo helt naturlig. 

At det går ann å bli så sjalu/hysterisk.

Anonymkode: 176ba...efb

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Altså han drømte dette i søvne? Da kan du ikke si noe på det, helt seriøst. 

Anonymkode: 99ada...7f2

Å herregud. Problemet er jo at typen til TS fikk for seg at dette var noe å fortelle til TS. For en kronidiot.

Anonymkode: 62e2e...01e

• Liker 2
Skrevet

Noe av det barnsligste i verden er jo også folk som skal fortelle andre om drømmene sine. 

Anonymkode: 62e2e...01e

• Liker 1
Skrevet

Uintelligent sagt av ham, i hvert fall hvis han i tillegg presenterte det som en seksuell drøm som han likte. Man drømmer mye rart. Få på duden noen sosiale antenner. Jeez.

Anonymkode: 9d870...bd8

• Liker 3
Skrevet
Silla123 skrev (42 minutter siden):

Jeg har også hatt forbudte drømmer, men han er enten modig eller dum som forteller dem

Rett og slett dum. 

Drømmer mye rart jeg også, men ville aldri fortalt om sånt til partneren min. Støtter TS og jeg hadde også blitt sur. Ikke fordi han har sånne drømmer, men fordi han er så teit at han forteller det. 

Jeg finnes ikke hårsår og det handler heller ikke om sjalusi. Hadde blitt flau over å ha en partner som forteller sånt. 

Anonymkode: 7e0cb...06c

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tvert imot. Å fortelle ts dette er en god og effektiv måte å foreta naturlig utvelgelse. 
Ts responderer med drama - typen dumper henne og har spart seg mye bry og tull med en uegnet partner.

Ts ler og synes dette er festlig - typen konkluderer at ts er et ok menneske.

Anonymkode: 0d0ac...4fb

Eller så blir det naturlig utvelgelse i form av at ts bestemmer seg for at en så ufølsom og dustete fyr gidder hun ikke å være sammen med. 

• Liker 5
Skrevet

Tenker han kanskje var redd han har snakket i søvne, og at det da er bedre å si «jeg drømte sykt mye rart i natt». 

Anonymkode: 15e69...654

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Rett og slett dum. 

Drømmer mye rart jeg også, men ville aldri fortalt om sånt til partneren min. Støtter TS og jeg hadde også blitt sur. Ikke fordi han har sånne drømmer, men fordi han er så teit at han forteller det. 

Jeg finnes ikke hårsår og det handler heller ikke om sjalusi. Hadde blitt flau over å ha en partner som forteller sånt. 

Anonymkode: 7e0cb...06c

Det er nå helt teit å bli sur for at han forteller det også, spesielt om du selv liksom ikke er så dum... 

Anonymkode: dadd7...fbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...