Gå til innhold

Buksekrise, trenger tips til FINE bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg trenger gode tips her til bukser og jeans! Jeg finner aldri noe som ser bra ut på meg, og jeg tror det er på grunn av kroppsformen. Jeg kjenner få andre som har samme problemet, og det er så frustrerende. Derfor må jeg spørre her om noen har gode råd.

Sånn er kroppen min: Jeg er normalvektig, 167 cm høy. Forfra har jeg kanskje litt timeglassfigur, vanlig slanke bein og kroppen i helhet vil jeg vel kalle slank. Men ser man meg fra siden, ser det ikke bra ut. Problemet er at ALL vekt legger seg på magen. Går jeg opp, synes det bare på magen. Går jeg ned i vekt, synes det med én gang på magen. Jeg er veldig usikker på dette, så vær så snill og vær greie hvis dere vil svare. Flere av vennene mine som er like høye, veier cirka det samme, men legger mer på seg jevnt på hele kroppen, så de har ikke helt samme bukseproblemene.

Noen ganger finner jeg bukser som passer rundt magen, men som er alt for store på beina, eller så finner jeg bukser som passer perfekt til beina, men ikke til magen. 

Spørsmålet mitt er om noen har gode råd til flatterende bukser? Jeg ønsker en bukse med skikkelig god hold, som kan holde inn/gjemme magen og som ser flatterende ut. Har nok av komfortable bukser, så det viktigste er faktisk at den ser bra ut på. Har blitt anbefalt Molly-buksene, og er enig at disse er veldig behagelige:) Men de har dessverre null hold og for mye stretch, så de ser dessverre ikke noe fine ut på meg. Jeg er villig til å betale ekstra for en god bukse, så tar imot råd om bukser i alle prisklasser:)

Takk hvis noen vil komme med tips.

Anonymkode: 60726...a94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Levisbukser kanskje? Mile high. Den liker jeg hvertfall!

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet det ikke er dette du spør om, men det at vekten også forsvinner fra magen din først, viser at dette er et relativt enkelt problem å gjøre noe med! Noen har mager som sitter som støpt, så du er jo kjempeheldig sånn sett! Om du da klarer å gå ned f.eks. to-tre kilo, vil det hjelpe deg masse og gjøre det enklere å handle klær.

Et annet tips jeg har, er å bruke holdinundertøy mer eller mindre hele tiden. Før syntes jeg det var trangt og jævlig, men nå føler jeg meg nesten ikke påkledd uten (ok, en liten overdrivelse der, men). En skikkelig holdin gjør at klærne faller så utrolig mye bedre, og både trange og videre bukser ser myye finere ut på. Og det gjelder også for meg som egentlig ikke har noen problemområder sånn sett.

Anonymkode: a1e1d...c7d

Skrevet

https://www.cellbes.no/dame/underdeler/leggings/utsvingte-leggings-svart

Jeg bruker denne buksen siden jeg har stor mage. Er ikke stor andre steder men fettet legger seg på magen alltid. Denne buksen har høyt liv og holder magen inne syns jeg. Den er litt tynn i stoffet så nå på vinteren ville jeg hatt strømpebukse eller lignende under den. Jeg bruker ulltights under og det går fint nå i disse kalde tidene.

Anonymkode: 7e610...e19

Skrevet

Du burde gå for highwaist bukser. Levis sine er veldig gode, men også Dr.denim og Kavre.

Skrevet
56 minutter siden, Nora1152 said:

Levisbukser kanskje? Mile high. Den liker jeg hvertfall!

Støttes og Levis 721

Anonymkode: dfffe...460

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...