AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Og han sier ikke HVA det er. Han svarer meg ikke, smeller med dører, smeller med kjøleskap, jeg orker det ikke! Si HVA det er eller slutt å vær så sur! Andre med sånne menn? De sier at de ikke er sure, men oppfører seg stikk motsatt. Anonymkode: a4145...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Så du er sammen med en 3 åring i beste trassalder? Enten så får han si hva som er galt eller så får dere gjøre det slutt. Sånn oppførsel har man ikke i et forhold, og i hvert fall ikke i voksen alder. Anonymkode: d4c47...b9e 8
BobbySocks Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 (endret) Begynn å smell tilbake. Silent treatment, smell med alt du finner og få ungene med. Ramle med lokk, tomme brusflasker og dodører. Hver gang han smelter så smeller dere minst fire ting hver. Tar han da ikke hintet hiver du han ut. Endret 12. desember 2021 av BobbySocks 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Psykisk vold Anonymkode: 93036...3ab 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Mange menn har aldri lært å kjenne på og sette ord på følelser. Så da smeller de med dører. Eller brøler. Eller tyr til vold. Anonymkode: b5704...61d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 La han rase fra seg. Jeg hadde bare gått en tur/gått i et annet rom til han hadde roa seg ned. Når han har gjort det, hadde jeg gått inn, sitte ned og spurt om han vil snakke nå…omtrent som jeg gjør med ungene. Anonymkode: 50120...6fa
Festlig Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Du går gjøre det samme som noen gjorde med sin trassige tenåringsdatter som slamret med dørene i sinne. Skru ned dørene, og si at de kommer på plass når han slutter å smelle med dørene og bruker taleevnen din lår det er noe som er feil
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Han stakk ut og smelte med døren. Jeg klarte ikke la være og skrev en melding om at sånn oppførsel tolererer jeg ikke, og om han ikke kan svare meg så er det så respektløst. Han leste meldingen, svarte ikke. Anonymkode: a4145...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han stakk ut og smelte med døren. Jeg klarte ikke la være og skrev en melding om at sånn oppførsel tolererer jeg ikke, og om han ikke kan svare meg så er det så respektløst. Han leste meldingen, svarte ikke. Anonymkode: a4145...0fb Kvifor nytta du ikkje heller høve til å spørje han om kvifor han er sur? Anonymkode: 0fba6...b32
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvifor nytta du ikkje heller høve til å spørje han om kvifor han er sur? Anonymkode: 0fba6...b32 Jeg spørte om det også. Jeg ba han si hvorfor han var sur. Ingen svar. Anonymkode: a4145...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 Gjør noe anna, dra ut om du kan. Handle eller ta deg en kaffe kopp. I Det han vil er at du skal være sur og sinna tilbake også kan han da peke på deg og si alt er din skyld. Dette er en metode han tror han kan få herske med det på. Ikke la han få den gleden. Det er en hersketeknikk. Folk som drar ned rullegardinen og nekter og kommunisere er vanskelige og forholde seg til. Om han fortsetter med dette si at enten får han slutte med dette eller si hva det er. Og i ettertid må man snakke om at dette ikke er en grei måte og takle konflikter på. Anonymkode: ddcf6...d0c
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Gjør noe anna, dra ut om du kan. Handle eller ta deg en kaffe kopp. I Det han vil er at du skal være sur og sinna tilbake også kan han da peke på deg og si alt er din skyld. Dette er en metode han tror han kan få herske med det på. Ikke la han få den gleden. Det er en hersketeknikk. Folk som drar ned rullegardinen og nekter og kommunisere er vanskelige og forholde seg til. Om han fortsetter med dette si at enten får han slutte med dette eller si hva det er. Og i ettertid må man snakke om at dette ikke er en grei måte og takle konflikter på. Anonymkode: ddcf6...d0c Nå kom han hjem, ikke svart på meldingen, ser ikke på meg, svarer ikke. Hva gjør man når man blir irritert? Kjenner jeg blir så forbanna av så lite respekt at jeg vil skrike og gråte. Anonymkode: a4145...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 Min er sånn. Vært det i alle år. Jeg har lært meg å ignorere det. Ler til og med av det. Gjør meg litt ekstra munter rundt han. Går ut med barna og spiser, slik at det ikke står middag på bordet osv. Anonymkode: 8a330...578 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #14 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og han sier ikke HVA det er. Han svarer meg ikke, smeller med dører, smeller med kjøleskap, jeg orker det ikke! Si HVA det er eller slutt å vær så sur! Andre med sånne menn? De sier at de ikke er sure, men oppfører seg stikk motsatt. Anonymkode: a4145...0fb Eksem min var akkurat lik. Han ble sånn det siste halvåret vi var sammen. Er glad jeg gar et annet liv nå. Det er psykisk terror. K34 Anonymkode: 67808...9c2 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Eksem min var akkurat lik. Han ble sånn det siste halvåret vi var sammen. Er glad jeg gar et annet liv nå. Det er psykisk terror. K34 Anonymkode: 67808...9c2 Nå gikk han å la seg, uten å si noe. Altså hva er dette???! Jeg klikker bokstavelig talt snart. Anonymkode: a4145...0fb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #16 Skrevet 12. desember 2021 Du er sammen med han fordi? Skjønner meg ikke på kvinner som klager og klager, men som ikke gjør noe med det. Bli kvitt psykopaten! Mann 32 her... Anonymkode: a8aa2...f7c 1
Rosatoast Skrevet 12. desember 2021 #17 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og han sier ikke HVA det er. Han svarer meg ikke, smeller med dører, smeller med kjøleskap, jeg orker det ikke! Si HVA det er eller slutt å vær så sur! Andre med sånne menn? De sier at de ikke er sure, men oppfører seg stikk motsatt. Anonymkode: a4145...0fb Nei jeg er ikke sammen med et barnehagebarn uten taleevne. Er det mulig, hvor finner dere kvinner disse mannfolka? Dette hadde jeg ikke akseptert, sett han på plass - sett hardt mot hardt. Hvis dette ikke er første gang, men noe som skjer ofte - så ville jeg revurdert forholdet. Dette er faktisk psykisk vold, bare så du vet det!
Rosatoast Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Nå kom han hjem, ikke svart på meldingen, ser ikke på meg, svarer ikke. Hva gjør man når man blir irritert? Kjenner jeg blir så forbanna av så lite respekt at jeg vil skrike og gråte. Anonymkode: a4145...0fb Det er det som er intensjonen, dette er jo psykisk vold og de som holder på slik gjør det nettopp av den grunn. Det er for å bryte deg ned. 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nå gikk han å la seg, uten å si noe. Altså hva er dette???! Jeg klikker bokstavelig talt snart. Anonymkode: a4145...0fb Det er det han ønsker. Han er syk i hodet. Min eks var lik. Psykisk terror er det. Og man blir selvsagt gal av å ignoreres og behandles slik. Ingen fortjener det ❤️ Kom deg vekk fra denne mannen! Anonymkode: 6cd04...ad1 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #20 Skrevet 12. desember 2021 Ja hva er det han er raser og er sint for da? Si at det er vondt for deg. Spør han hva han vil med oppførselen. Og si at du ikke vil ha det sånn. Min eks var sur hele tiden..ble brudd til slutt. Det var helt terror å stå i det hver dag. Nå er jeg en ny person. Anonymkode: a7f8a...6ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå