Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var jeg ut og gikk tur. Da møtte jeg dame, og da hun var rett ved meg, bøyer hun seg ned og tar opp snø. Jeg regnet med hun bare ville kjenne på snøen, men så kaster hun jammen meg en snøball rett på meg, ganske hardt. Helt sikker på at det var med vilje. 

Jeg rakk ikke å si eller gjøre noe, for jeg ble så satt ut, og ikke minst overrasket. Hun så ut som en helt vanlig dame i midten av trettiårene.

Hvorfor tror dere hun gjorde det? Hva hadde du gjort?  Var det gøy, skummelt, eller bare litt rart?

Anonymkode: d6c48...97a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kasta du ikke tilbake?? 

Anonymkode: 380e9...5d8

• Liker 3
Skrevet

Da løper jeg over til henne og snødøper henne pirrende. 

Anonymkode: 74c65...16d

Skrevet

Jeg hadde ringt politiet.

Anonymkode: 3daf4...85d

Skrevet

Hun trodde du var Jens-Erik som gikk i samme klasse som henne halve barneskolen, før han flyttet til Bergen fordi faren hadde fått direktørjobb der.

Hun så deg og tenkte "Der er jammen Jens-Erik fra barneskolen! Jeg kaster en snøball på ham for å bryte isen."

Så viste det seg at du ikke var Jens-Erik fra barneskolen likevel, så da dro hun bare hjem.

Anonymkode: e0615...6db

• Liker 9
Skrevet

Det var sikkert flørting. Hun prøvde nok å gjenskape den romantiske scenen i Dum Dummere.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde ringt politiet.

Anonymkode: 3daf4...85d

Haha. Var du en av de glupingene som ringte 113 i starten av pandemien også? 

Anonymkode: 7f05e...e08

Skrevet

Men stakkar da! Følte du deg krenket?

Anonymkode: c808e...115

Skrevet

Dama fikk et innfall og gjorde et utfall, som ikke fikk bifall fra TS, for han følte seg truffet.

Anonymkode: a68e7...82f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Kasta du ikke tilbake?? 

Anonymkode: 380e9...5d8

Nei, jeg gikk bare videre :) 

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Men stakkar da! Følte du deg krenket?

Anonymkode: c808e...115

Nei da! Ble bare litt redd (er en liten dame selv) og overrasket. Men nå i ettertid synes jeg egentlig det var litt morsomt :) 

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (20 minutter siden):

Det var sikkert flørting. Hun prøvde nok å gjenskape den romantiske scenen i Dum Dummere.

Bra  forslag, og det hadde jo vært fint. Men siden jeg er dame selv, og virkelig IKKE var på mitt peneste da med slitt turbukse, for stor boblejakke og ikke sminke, er det kanskje ikke så sannsynlig. Eller? :P 

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

I dag var jeg ut og gikk tur. Da møtte jeg dame, og da hun var rett ved meg, bøyer hun seg ned og tar opp snø. Jeg regnet med hun bare ville kjenne på snøen, men så kaster hun jammen meg en snøball rett på meg, ganske hardt. Helt sikker på at det var med vilje. 

Jeg rakk ikke å si eller gjøre noe, for jeg ble så satt ut, og ikke minst overrasket. Hun så ut som en helt vanlig dame i midten av trettiårene.

Hvorfor tror dere hun gjorde det? Hva hadde du gjort?  Var det gøy, skummelt, eller bare litt rart?

1. Hun flørtet med deg

2. Hun har en mental sykdom som gjør at hun ikke kan sosiale koder

3. Hun kjenner deg og trodde at barnslig oppførsel passer

Skrevet

En dame som ikke har glemt at det er lov å leke og bevare barnligheten samme hvor gammel man er 😀

Anonymkode: a4e93...51b

• Liker 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Bra  forslag, og det hadde jo vært fint. Men siden jeg er dame selv, og virkelig IKKE var på mitt peneste da med slitt turbukse, for stor boblejakke og ikke sminke, er det kanskje ikke så sannsynlig. Eller? :P 

TS

At du hadde stor boblejakke og ingen sminke var da ingen grunn til å forveksle deg med Jens-Erik fra barneskolen. Kanskje hun var litt svaksynt?

Anonymkode: e0615...6db

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tissa i snøen og dryla trynet hennes ned i tissesnøen

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

En dame som ikke har glemt at det er lov å leke og bevare barnligheten samme hvor gammel man er 😀

Anonymkode: a4e93...51b

Ja, det hadde jo vært gøy å kaste tilbake bare for gøy 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...