AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Del Skrevet 12. desember 2021 Hei! Er det noen som vet hva en person som jobber med AML/hvitvaskin innenfor bank eller forsikring tjener? Eventuelt tilsvarende stillinger? Vurderer å søke på en jobb og forbundet har ikke statistikk over dette. Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. desember 2021 #2 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg så tittelen og lurte på hva akutt myelogen leukemi har med hvitvasking å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Del Skrevet 12. desember 2021 Fame skrev (1 minutt siden): Jeg så tittelen og lurte på hva akutt myelogen leukemi har med hvitvasking å gjøre Hahaha åå sorry, det står for Anti money laundering 😄 kalles bare AML på fagspråk. Håper de holder leukemi utenfor 😬 Anonymkode: d2c16...1a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Del Skrevet 12. desember 2021 Fame skrev (2 minutter siden): Jeg så tittelen og lurte på hva akutt myelogen leukemi har med hvitvasking å gjøre Og jeg lurte på hva Arbeidsmiljøloven hadde med dette å gjøre. Anonymkode: 2d5c4...e01 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og jeg lurte på hva Arbeidsmiljøloven hadde med dette å gjøre. Anonymkode: 2d5c4...e01 Hahaha ja det kunne jo vært det også 😄 Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #6 Del Skrevet 12. desember 2021 Begynnerlønn lå på 510k der hvor jeg jobber, for bachelor. Litt høyere med master og/eller tidligere erfaring Anonymkode: d4e3a...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynnerlønn lå på 510k der hvor jeg jobber, for bachelor. Litt høyere med master og/eller tidligere erfaring Anonymkode: d4e3a...b4b Takk for svar! Har 6 års erfaring fra finans (hvor det såklart har vært mye AML de siste årene), ikke master, hva tenker du jeg evt kan forvente? Kan jeg spørre hvor du jobber? (Helt forståelig du ikke vil svare) Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Takk for svar! Har 6 års erfaring fra finans (hvor det såklart har vært mye AML de siste årene), ikke master, hva tenker du jeg evt kan forvente? Kan jeg spørre hvor du jobber? (Helt forståelig du ikke vil svare) Anonymkode: d2c16...1a2 8 år mente jeg, vet ikke hvorfor det ble til 6 år 🙃 Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar! Har 6 års erfaring fra finans (hvor det såklart har vært mye AML de siste årene), ikke master, hva tenker du jeg evt kan forvente? Kan jeg spørre hvor du jobber? (Helt forståelig du ikke vil svare) Anonymkode: d2c16...1a2 Kanskje oppimot 600k? Det kommer sikkert litt an på hvor nåværende lønn også og hvordan du klarer snakke for deg! Det er i en av de tre største bankene i landet Veldig spennende arbeidsoppgaver, så jeg anbefaler det. Mye å lære, og dagene går alltid veldig fort. Anonymkode: d4e3a...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kanskje oppimot 600k? Det kommer sikkert litt an på hvor nåværende lønn også og hvordan du klarer snakke for deg! Det er i en av de tre største bankene i landet Veldig spennende arbeidsoppgaver, så jeg anbefaler det. Mye å lære, og dagene går alltid veldig fort. Anonymkode: d4e3a...b4b Har ca 530k i året nå og sitter kun i kundekontakt/service/salg. Håper jeg får den, det hadde vært veldig gøy 😍 Setter stor pris på svar, dette har gnagd på meg i 3 uker nå og jeg får meg bare ikke til å spørre fordi jeg er så redd for å virke grisk 🤪 Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #11 Del Skrevet 12. desember 2021 Jeg ligger på 540k uten utdanning, men med 3 års erfaring. Anonymkode: 51563...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #12 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ligger på 540k uten utdanning, men med 3 års erfaring. Anonymkode: 51563...fe1 Takk for svar! 3 år innenfor AML eller annen relevant erfaring? Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #13 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar! 3 år innenfor AML eller annen relevant erfaring? Anonymkode: d2c16...1a2 AML, 2 år innenfor et FinTech-selskap og nå nærmere et år i en tradisjonell bank. Anonymkode: 51563...fe1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #14 Del Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): AML, 2 år innenfor et FinTech-selskap og nå nærmere et år i en tradisjonell bank. Anonymkode: 51563...fe1 Okei takk for svar, igjen 😊 Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #15 Del Skrevet 13. desember 2021 Jeg ligger på 890k med tre års arbeidserfaring og en master i rettsvitenskap. Jobber i compliance, og er altså ikke førstelinje. Førstelinje tjener nok en del mindre. Anonymkode: 81000...ff6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #16 Del Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg ligger på 890k med tre års arbeidserfaring og en master i rettsvitenskap. Jobber i compliance, og er altså ikke førstelinje. Førstelinje tjener nok en del mindre. Anonymkode: 81000...ff6 Takk for svar! Det er nok litt mer ja 😊 Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2021 #17 Del Skrevet 18. desember 2021 Fasiten ble 530k etter forhandling og jeg takket derfor ja til en annen jobb i stedet 😊 bare sånn hvis noen lurer på det samme og søker opp i ettertid. Anonymkode: d2c16...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #18 Del Skrevet 4. september 2023 Noen flere som har litt update på dette? Lønn for AML stillinger? Anonymkode: dc6dc...ffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. september 2023 #19 Del Skrevet 4. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen flere som har litt update på dette? Lønn for AML stillinger? Anonymkode: dc6dc...ffe Hos oss (stor bank) har startlønn med bachelor vært 520k og master 530k. Det er dog flere avdelinger som jobber med det, så lønnen varierer nok. Anonymkode: d4e3a...b4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå