Gå til innhold

Har du fått positiv hurtigtest, og så negativ PCR?

Mallard

Har du fått positiv hurtigtest etterfulgt av negativ PCR?  

14 stemmer

1. 1. Har du opplevd å få positiv hurtigtest og så negativ PCR?

• Ja, positiv hurtigtest etterfulgt av negativ PCR
      9
    • Nei, bare positiv hurtigtest etterfulgt av positiv PCR
      5

Anbefalte innlegg

Jeg har nå opplevd for andre gang på få uker å teste positivt på hurtigtest, men få negativ PCR-test (tatt innen 24 timer senere). Jeg forstår ikke hvordan dette er mulig.
Er det andre som har opplevd noe lignende?

Endret av Mallard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En i familien min opplevde dette nå nylig.To positive hurtigtester.Pcr negativ,Vet fortsatt ikke om vedkommende er smittet eller ikke.Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var positiv tre dager på rad, men negativ pcr de samme tre dagene. Legene mente det var falske positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet positivt på hurtigtest tre ganger og tok PCR etter to av dem som var negativ. Testene jeg tok var av merket Roche og fra ulike pakker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fresia skrev (9 timer siden):

Har testet positivt på hurtigtest tre ganger og tok PCR etter to av dem som var negativ. Testene jeg tok var av merket Roche og fra 

Endret av evybergen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissCoverdale skrev (10 timer siden):

Jeg var positiv tre dager på rad, men negativ pcr de samme tre dagene. Legene mente det var falske positive.

Var det tester fra samme merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (7 timer siden):

Var det tester fra samme merke?

Roche her også. To forskjellige pakker. Fått fra kommunen, så ikke noe nille-tester. De andre i husstanden fikk negative fra de samme pakkene, det fikk jeg også dagen før og dagen etter første og siste positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...