Gå til innhold

Jeg skulle ønske julen var mindre stress og handlet mer om samhold med familie og de man er glad i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha planer for hva jeg skal gjøre i adventstiden og julen. Dessverre ender det alltid opp med å gå i vasken fordi jeg blir alltid deprimert på denne tiden av året (vinterdepresjon). Så er det dette stresset med å kjøpe gaver til dem og dem, og gjerne fordi folk rundt meg forventer det. Ikke har jeg spesielt god råd heller på minstesats i uføretrygd. 

Det ender da opp til at jeg ofte gruer meg til jul. Forventningen om alt skal være bra og så koselig forverrer jo gjerne problemene man allerede har. Så har noen familier konflikter og mye problemer og det forverres i julen. 

Skulle ønske julen var mindre stress og handlet mer om å ta vare på hverandre. 

Anonymkode: 5761f...ee3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i det. Derfor liker jeg påsken best av alle høytidene :)

• Liker 2
Gjest Anonym373
Skrevet

I min familien så dropper vi gaver , julen handler kun om samhold , vi vasker 2  dager før.. men trenger ikke å være perfekt, man bare dimmer lyset så ser det så fint ut😅. Handler inn mye digg mat og godis, ja liggee litt jobb med maten, men det fikser kjæringa😘

Skrevet

For 30 år siden fortalte jeg familien min at jeg heretter ikke ønsker å få eller gi julegaver til noen. 

Det har gjort jula til en mye mindre stressende tid for alle :) 

Til de som er under 15 år, vippser jeg en slant til. Thats it! 

Anonymkode: 745f7...2b4

Gjest Anonym373
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For 30 år siden fortalte jeg familien min at jeg heretter ikke ønsker å få eller gi julegaver til noen. 

Det har gjort jula til en mye mindre stressende tid for alle :) 

Til de som er under 15 år, vippser jeg en slant til. Thats it! 

Anonymkode: 745f7...2b4

Enkelt og greit 🙂👍🏻

Skrevet

Adventstiden og julen blir akkurat hva en gjør det til selv. Vil en ikke kjøpe mange gaver, så gjør en ikke det.

Anonymkode: c1337...d33

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...