Gå til innhold

Kåt 24/7 K20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 år, har blitt gravid. Jeg er nå i uke 18, far er ikke i bildet, vil ikke ha noe med barnet å gjøre.

Sexlysten min er ekstremt høy, jeg er kåt 24/7. Hva skal jeg gjøre? onanerer minimum 7 ganger om dagen, blir irritert hvis jeg ikke får gjort det. 

Anonymkode: 4bae3...b3b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei mann 48.

Anonymkode: c6369...2c0

• Liker 1
Skrevet

Er ikke uvanlig å være ekstra kåt når en gravid. Ser at noen "gxxxx" prøver å utnytte situasjonen. Det jeg vil frem til ikke la deg bli utnytta. Prøv å finn deg en kjæreste. Er også mye fint leketøy å få kjøpt.

Skjønner det blir tøft å bli mor når du er så ung. Håper du har noen som vil støtte deg og hjelpe deg. Du har krav på det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hei mann 48.

Anonymkode: c6369...2c0

Hei -K20

Skrevet

Hormonene roer seg rundt uke 20 

Anonymkode: dfa7f...ea9

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 20 år, har blitt gravid. Jeg er nå i uke 18, far er ikke i bildet, vil ikke ha noe med barnet å gjøre.

Sexlysten min er ekstremt høy, jeg er kåt 24/7. Hva skal jeg gjøre? onanerer minimum 7 ganger om dagen, blir irritert hvis jeg ikke får gjort det. 

Hatt det sånn i 40 år jeg..!..🙈🤩

Skrevet

Er det ikke mange menn på Tinder som er ute etter å knulle?

Anonymkode: 40493...e3e

Skrevet
ABM skrev (31 minutter siden):

Hatt det sånn i 40 år jeg..!..🙈🤩

Hvordan holder du ut?! K20

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan holder du ut?! K20

Må jo det da.🙈.Er mann om du ikke så det. Da jeg var 20 var jo kåtheten kronisk...men nå kan jeg iallfall snakke med en kvinne uten å begynne å fantasere om hva jeg vil gjøre med henne...😂..

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Må jo det da.🙈.Er mann om du ikke så det. Da jeg var 20 var jo kåtheten kronisk...men nå kan jeg iallfall snakke med en kvinne uten å begynne å fantasere om hva jeg vil gjøre med henne...😂..

føler helt ærlig at jeg ikke blir kvitt kåtheten noen sinne!! K20

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

føler helt ærlig at jeg ikke blir kvitt kåtheten noen sinne!! K20

Jo men det er jo faktisk slitsomt i lengden...var du like kåt før du ble gravid da?

Skrevet
ABM skrev (17 minutter siden):

Jo men det er jo faktisk slitsomt i lengden...var du like kåt før du ble gravid da?

ja det høres slitsomt ut.. var ganske kåt tidligere ja, men er mye værre nå - K20

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det ikke mange menn på Tinder som er ute etter å knulle?

Anonymkode: 40493...e3e

ikke alle som har lyst til å ha sex med noen som er gravid -K20

• Liker 1
Skrevet (endret)

Finne en knullevenn? Eller ons? Eller kjæreste hvis det er det du helst vil finne. Selv om det er noen som ikke har lyst til å ha sex med noen som er gravid så er det nok mange som vil. 

Endret av Warrior
Skrevet

🤪

Anonymkode: 29a97...a37

• Liker 2
Skrevet
Warrior skrev (4 minutter siden):

Finne en knullevenn? Eller ons? Eller kjæreste hvis det er det du helst vil finne. Selv om det er noen som ikke har lyst til å ha sex med noen som er gravid så er det nok mange som vil. 

siste jeg var med var redd for å skade ungen.. K20

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

ja det høres slitsomt ut.. var ganske kåt tidligere ja, men er mye værre nå - K20

Da synes jeg du skal kose deg nå ....Få deg en ff  og/eller kos deg selv med masse orgasmer...!..🌹..blir nok mindre tid og lyst når barnet kommer...🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

🤪

Anonymkode: 29a97...a37

+1

Skrevet
ABM skrev (17 minutter siden):

Da synes jeg du skal kose deg nå ....Få deg en ff  og/eller kos deg selv med masse orgasmer...!..🌹..blir nok mindre tid og lyst når barnet kommer...🙈

sikkert en god ide - K20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...