AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Jeg har en kollega i 40 årene som siste par årene har begynt å få tydelig bart. Hun er gift og har eldre tenåringsbarn hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke fjerner det! Er jo så skjemmende. Forrige uke var det tilogmed en dement pasient som kommenterte det til meg. Jeg snakket det bort. Nå er det også kommet mye hår på haken på henne. Mannen min har lovet å si det til meg hvis jeg kommer i samme situasjon. Men på kollegaen min er det MYE. Anonymkode: d8256...922 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Javel. Jeg på min side konsentrerer meg om jobben min, og bruker ikke tid på å reflektere over hårveksten til kollegaene mine. Anonymkode: 8ab06...412 39
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Ok. Skriv en dagbok hvis det plager deg så mye. Helt uinteressante tanker for andre her. Anonymkode: 0445f...e51 16
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 For et enkelt liv folk må ha som henger seg SÅ mye opp i andres hårvekst. å trenger du seriøst at mannen din sier ifra til deg når du får hårvekst? Speil er jo en greie. Anonymkode: ccbc1...632 18
SPOCA Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Kroppshår er naturlig. Dette har du selvfølgelig ingenting med. Hva du mener om hennes kroppshår er fullstendig likegyldig og irrelevant. Hva med å heller konsentrere seg om jobben din? 13
Ukjentkjendis Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 (endret) Har bedriften en (skrevet eller uskrevet) utseende-policy mot dette ? Det kan være viktig på kundemøter for å skape et positiv profesjonell inntrykk, ellers, ikke så viktig. Sjefen deres har ansvar å ha oversikt over dette, ikke deg. Endret 12. desember 2021 av Ukjentkjendis
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #7 Skrevet 12. desember 2021 Er du sikker på at det er skjenerende for henne? Anonymkode: 1b4fc...2b0 6
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #8 Skrevet 12. desember 2021 Vi hadde en sånn på jobb, klare ikke å se noe annet når jeg pratet med henne, og hun var ung også typ 20. Anonymkode: b97c7...236 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #9 Skrevet 12. desember 2021 Ukjentkjendis skrev (Akkurat nå): Har bedriften en (skrevet eller uskrevet) utseende-policy mot dette ? Det kan være viktig med kundemøter, ellers, ikke så viktig. Sjefen deres har ansvar å ha oversikt over dette, ikke deg. Dette er et sykehjem, så nei. Var en pasient som kommenterte det forrige dagen. Han kommenterer alt på alle stor rompe, tjukk, du ser ut som en tater, du har griseøyne osv. Anonymkode: d8256...922 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Wow, bare wow. Er det virkelig mulig å være så **** at man oppretter en tråden om dette? Anonymkode: 49b1f...de3 5
Thyra Skrevet 12. desember 2021 #11 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg har en kollega i 40 årene som siste par årene har begynt å få tydelig bart. Hun er gift og har eldre tenåringsbarn hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke fjerner det! Er jo så skjemmende. Forrige uke var det tilogmed en dement pasient som kommenterte det til meg. Jeg snakket det bort. Nå er det også kommet mye hår på haken på henne. Mannen min har lovet å si det til meg hvis jeg kommer i samme situasjon. Men på kollegaen min er det MYE. Anonymkode: d8256...922 Hvorfor i all verden skal mannen din si det til deg? Er du redd det skal vokse hår i ansiktet ditt uten at du merker det? 6
Smascha Skrevet 12. desember 2021 #12 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette er et sykehjem, så nei. Var en pasient som kommenterte det forrige dagen. Han kommenterer alt på alle stor rompe, tjukk, du ser ut som en tater, du har griseøyne osv. Anonymkode: d8256...922 Sjarmerende pasient, du 😄 3
MizzVic Skrevet 12. desember 2021 #13 Skrevet 12. desember 2021 Da er jo dama rett og slett tøff som går slik. Kanskje tenåringsbarna hennes har klaget over hårvekst, så viser hun de at det er naturlig og faktisk helt ufarlig. Nei creds til den dama der. 11
- Brian Skrevet 12. desember 2021 #14 Skrevet 12. desember 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har en kollega i 40 årene som siste par årene har begynt å få tydelig bart. Hun er gift og har eldre tenåringsbarn hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke fjerner det! Er jo så skjemmende. Forrige uke var det tilogmed en dement pasient som kommenterte det til meg. Jeg snakket det bort. Nå er det også kommet mye hår på haken på henne. Mannen min har lovet å si det til meg hvis jeg kommer i samme situasjon. Men på kollegaen min er det MYE. Anonymkode: d8256...922 5
Gjest Dævendøtte Skrevet 12. desember 2021 #15 Skrevet 12. desember 2021 (endret) Thyra skrev (3 minutter siden): Hvorfor i all verden skal mannen din si det til deg? Er du redd det skal vokse hår i ansiktet ditt uten at du merker det? 😅 Kanskje hun ser veldig dårlig. Edit.. selvsagt ser hun ikke dårlig når hun ser det på kollegaen sin. Endret 12. desember 2021 av Dævendøtte
Gjest Anonym373 Skrevet 12. desember 2021 #16 Skrevet 12. desember 2021 MizzVic skrev (Akkurat nå): Da er jo dama rett og slett tøff som går slik. Kanskje tenåringsbarna hennes har klaget over hårvekst, så viser hun de at det er naturlig og faktisk helt ufarlig. Nei creds til den dama der. Synes ikke man skal oppfordre kvinner til å bli håret og maskuline, spesielt om de er single og på utgikk etter partner.
Rosatoast Skrevet 12. desember 2021 #17 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er et sykehjem, så nei. Var en pasient som kommenterte det forrige dagen. Han kommenterer alt på alle stor rompe, tjukk, du ser ut som en tater, du har griseøyne osv. Anonymkode: d8256...922 Og da mener du at du også tar kommentaren rundt barten, like seriøst som de andre kommentarene? Veldig intelligent. Høres ut som at denne damen kanskje har tatt valget i tidlig alder, å barbere seg i ansiktet. Noe mange tenåringer og tyveåringer gjør, og når man først slutter - blir resultatet en kraftig vekst. Men dette har ikke du noe med, tenk å lage en tråd her inne for å skjemme kollegaen sin... 😅 1
Chiyo Skrevet 12. desember 2021 #18 Skrevet 12. desember 2021 Vi har like mye rett til å ha bart som menn har! 16
MizzVic Skrevet 12. desember 2021 #19 Skrevet 12. desember 2021 Anonym373 skrev (Akkurat nå): Synes ikke man skal oppfordre kvinner til å bli håret og maskuline, spesielt om de er single og på utgikk etter partner. De vil vel ikke ha disse feminine mannfolka uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #20 Skrevet 12. desember 2021 Kanskje hun ikke bryr seg? Så hvorfor skal du? Anonymkode: 18e63...5bd 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå