AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #1 Skrevet 12. desember 2021 Etter å ha vært delvis sykemeldt i ett år så gikk jeg over på aap, det er ca 7 mnd siden. Gjennom aap perioden har jeg jobbet litt i enkelte perioder, men mest vært for syk til å jobbe. Jeg må gjennom en del medisinutprøving for å forhåpentligvis bli bedre, og det vil ta lang tid. Arbeidsgiver trenger noen til å fylle stillingen, og ønsker at jeg skal si opp så de kan lyse ut stillingen. Men det har jeg ikke lyst til. Det er en ganske krevende jobb, og det er kanskje ikke så sannsynligvis at jeg vil kunne komme tilbake i akkurat denne jobben men jeg har ikke lyst til å si opp selv. Er jeg vanskelig som ikke ønsker å gjøre det? Det gjelder kommunal sektor. Anonymkode: c8fcd...bef
Mwanafunzi Skrevet 12. desember 2021 #2 Skrevet 12. desember 2021 Nei, du er smart. Ikke si opp. De kan leie inn en vikar. 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 Selvfølgelig ikke. Arbeidsgiver har ikke lov til å presse deg sånn, og jeg foreslår at du tar en prat med tillitsvalgt. Anonymkode: 3a6b5...d01
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Dersom de absolutt vil frigjøre stillingen din, får de si deg opp. Ikke si deg selv opp. Anonymkode: 155a8...550 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå