Gå til innhold

Julegavetips til kjæresten

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i et år, hun er student og har ganske lite å rutte, jeg jobber fast. Hva er rimelig prisnivå for julegave til henne? Er det noe spesielt som alltid faller i smak hos jenter? et smykke? En varm jakke? nye airpods?

Jeg har aldri hatt kjæreste før, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Noen med erfaring, hjelp meg.....

M26

Anonymkode: 31bde...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er prisnivå det første du lurer på? Pris er ikke hva du skal gå etter, med mindre du er veldig fattig eller veldig rik. Du skal handle det du tror hun liker og ikke etter prisnivå 

Et smykke til rundt 1000 kroner er fint utgangspunkt, men om du for eksempel er millionær eller tjener veldig bra og hun ønsker seg en jakke til 4000 så kan du kjøpe den. Spandere hotellovernatting eller massasje er også fine gaver. 

Jeg er ufør og kjøper gaver til ca 1500-2000 til kjæresten min til jul og bursdag (i tillegg til gaver gjennom hele året på 100-1000 kr hvis jeg ser noe som jeg tenker er fint for han) 

Anonymkode: edabd...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi har vært sammen i et år, hun er student og har ganske lite å rutte, jeg jobber fast. Hva er rimelig prisnivå for julegave til henne? Er det noe spesielt som alltid faller i smak hos jenter? et smykke? En varm jakke? nye airpods?

Jeg har aldri hatt kjæreste før, så jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Noen med erfaring, hjelp meg.....

M26

Anonymkode: 31bde...418

Nei.

Du skal gi damen din noe hun ønsker seg i en utgave hun vil like og til en pris hun vil sette pris på. Hun er nemlig et menneske, ikke «kvinne, versjon 1.3». 

Anonymkode: a706a...197

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det letteste er å spørre henne om det er noe hun ønsker seg. Jeg selv pleier å lage en ønskeliste til kjæresten min så han vet hva jeg liker og vil ha, men sender flere ting så han selv kan velge prisnivå. Stort sett kjøper vi gaver til hverandre for mellom 800-1500kr. Vi er begge studenter, men med penger oppspart fra tidligere. 

Ting jeg ønsker meg er som regel spesifikke klær, enkle/elegante smykker, noen år kan det være ny veske, nye tøfler, ny jakke/kåpe osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kjæresten min spør meg hva jeg ønsker meg svarer jeg alltid noe veldig beskjedent som nye hansker eller brødfjøl. Men det er når han kjøper smykke eller fint tøy til meg at jeg blir gladest og føler meg mest verdsatt, og da kan jeg pynte meg for han med det han har kjøpt og føle meg fin siden jeg vet at han liker det i og med det var han som kjøpte det ❤️

Anonymkode: edabd...af9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...