Snabelsnuppa Skrevet 12. oktober 2005 #1 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ja, hvordan skal dette gå, tro? Jeg har ikke vært på deiter'n på 9 år, så jeg både gleder meg og gruer meg en smule... Og litt skeptisk, siden jeg aldri har sett fyren. Ville egentlig bare høre andre sine erfaringer med å treffe nettvenner IRL. Hvor møttes dere, svarte personen til forventningene - ja, hvordan gikk det sånn generelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 12. oktober 2005 #2 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har faktisk truffet en her fra KG, og det gikk veldig greit. Møt med et åpent sinn og godt humør så tror jeg det vil gå bra. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 12. oktober 2005 #3 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg har truffet flere folk fra nettet (de fleste i forbindelse med treff for et nettsted). Det ble med det første treffet når det gjaldt de aller fleste. Noen holdt jeg kontakt med lenge, men det dabbet av etterhvert. Selv om man har snakket sammen om alt mulig på nett, sett bilde osv. så er det noe annet å forholde seg til personen i "virkeligheten". Men én har jeg fremdeles kontakt med, og det er samboeren min (6½ år har vi vært sammen nå). Så, hvorfor ikke ta sjansen, hvem vet hva som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 12. oktober 2005 #4 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så spennende da!!! Har tilgode å prøve den varianten selv, men ville bare ønske lykke til dere skal møtes på et offentlig sted? Håper du holder oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 12. oktober 2005 Takk for kjappe svar! Litt arti å høre at folk faktisk treffer potensielle samboere/ektefeller på denne måten! Det blir jo en helt ny erfaring for meg uansett hvordan det går. Joda, sjansen er vel tatt, vi har en avtale på fredag, og jeg har tenkt å møte opp: som nevnt med godt humør og lave forventninger! Er fyren helt håpløs, er det jo bare å takke pent og gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #6 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så spennende da!!! Har tilgode å prøve den varianten selv, men ville bare ønske lykke til dere skal møtes på et offentlig sted? Håper du holder oss oppdatert ← Vi skal møtes på kino - etter hans forslag - og prate mye før og etter, som han sa Skal gi dere referat etterpå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. oktober 2005 #7 Del Skrevet 12. oktober 2005 Så spennende!!! Lykke til!!! Jeg har hatt noen sånne møter med menn fra nettet, og har litt ulike erfaringer. Har vært veldig mye koselige menn da, og jeg har stort sett funnet tonen godt nok til å ha en hyggelig date. De fleste forsvinner så ut i sanden, men jeg har fortsatt kontakt med et par stykker som venner, også har jeg møtt kjæresten min på den måten. Så det går an, selvom det er mye som skal klaffe og greit å ha litt laid-back holdning til det hele. Du må rapportere her hvordan det gikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 12. oktober 2005 #8 Del Skrevet 12. oktober 2005 Min lillesøster møtte sin samboer på nett...Lykke til og hold oss oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 12. oktober 2005 #9 Del Skrevet 12. oktober 2005 Uansett er det jo veldig spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 13. oktober 2005 #10 Del Skrevet 13. oktober 2005 Jeg møtte min kjære på nett, 2 år siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 13. oktober 2005 Min lillesøster møtte sin samboer på nett...Lykke til og hold oss oppdatert!! ← Jeg møtte min kjære på nett, 2 år siden nå ← He-hey! Dette høres jo lovende ut! Neida, jeg forventer ikke at "the love of my life" skal sitter der på kinoen og vente på meg - det hadde nesten vært nedtur det.... Jeg har jo bare vært singel i to måneder, og hadde nå tenkt å være det en stund til Tror jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 14. oktober 2005 Forfatter #12 Del Skrevet 14. oktober 2005 Ja, jeg blir nok singel en god stund til; ble nettopp "stood up" jeg gitt! Fikk en melding på nettsiden der vi møttes om at han var så trøtt etter å ha jobbet ekstra, ville utsette hele greia. Og han logget seg av uten å vente på svar... Skal si jeg slutta å tråle klesskapet etter noe å ha på meg! Jeg var jo litt småskeptisk i utgangspunktet, men jeg hadde nå i alle fall regnet med å få en hyggelig kveld på byen. Nå blir jeg vel sittende ensom for meg selv med tom godteskål - har jo ikke engang kjøpt snavvel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 14. oktober 2005 #13 Del Skrevet 14. oktober 2005 Kjempefeigt av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #14 Del Skrevet 14. oktober 2005 For snart 2 år siden begynte jeg å chatte med en type, vi chattet på spraydate først(der vi fant hverandre), så på msn, så på telefonen, og så ringte vi hverandre. Vi pratet vell igjennomsnitt 3 timer per dag hele perdioden sett under ett. Da det hadde gått 2 måneder bestemte vi oss for å møtes. Vi følte vi kjente hverandre kjempegodt, hadde sett bilder av hverandre osv, så vi var begge klare for det. Og det sa bare PANG!! Vi ble kjærester med en gang! Han var hos meg hele helga, og det er den beste helga jeg noensinne har hatt i mitt liv! Vi er kjærester den dag i dag!:D Lykke til! Jeg må forresten legge til at vi var den første kjærligheten for hverandre, og vi var like gamle (18 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. oktober 2005 #15 Del Skrevet 14. oktober 2005 hmmmm...merkelig måte å gjøre det på da! kansje han ble nervøs? men teit at han logget seg av.. Du slipper hvertfall og stresse med hva du skal ha på deg! Nei,jeg syns dette var råttent....skikkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 14. oktober 2005 #16 Del Skrevet 14. oktober 2005 Enkelte mannfolk oppfører seg som guttunger, de er bare SÅ feige Kanskje like bra du slapp å møte han, og dermed kaste bort tid på et sånt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 14. oktober 2005 #17 Del Skrevet 14. oktober 2005 (endret) Ja, jeg blir nok singel en god stund til; ble nettopp "stood up" jeg gitt! Fikk en melding på nettsiden der vi møttes om at han var så trøtt etter å ha jobbet ekstra, ville utsette hele greia. Og han logget seg av uten å vente på svar... Skal si jeg slutta å tråle klesskapet etter noe å ha på meg! Jeg var jo litt småskeptisk i utgangspunktet, men jeg hadde nå i alle fall regnet med å få en hyggelig kveld på byen. Nå blir jeg vel sittende ensom for meg selv med tom godteskål - har jo ikke engang kjøpt snavvel!! ← Heh velkommen til klubben. Been there done that. Men å gi opp er det mest idiotiske man kan gjøre.. Uansett opp til deg selv.. Og det kan faktisk hende at han snakket sant? Eller... åh stemmer. Alle menn er løgnaktige svin. Endret 14. oktober 2005 av Superlammet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter #18 Del Skrevet 15. oktober 2005 (endret) Heh velkommen til klubben. Been there done that. Men å gi opp er det mest idiotiske man kan gjøre.. Uansett opp til deg selv.. Og det kan faktisk hende at han snakket sant? Eller... åh stemmer. Alle menn er løgnaktige svin. ← Jeg har ikke problemer med å tro at han snakket sant jeg, men det var nå litt rart lell, siden det var han som så absolutt ville møte meg. Gi opp...nei, det har jeg ikke tenkt! Kontakta en kjenning som var i byen igår jeg, og ble med han og kompisene ut. Det var moro og det ble klining...! Så jeg er like blid jeg, he he. Endret 15. oktober 2005 av Snabelsnuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. oktober 2005 #19 Del Skrevet 16. oktober 2005 Enkelte mannfolk oppfører seg som guttunger, de er bare SÅ feige Kanskje like bra du slapp å møte han, og dermed kaste bort tid på et sånt menneske. ← Hva var feigt med å ikke ville møtes likevel (hvis han ikke da faktisk prater sant, da)? Dette er snakk om internettdating, folkens. Folk har minst 5-6 på gang på en gang på slike sider. Plutselig får du bittelitt mer kontakt med en av dem, og dropper resten. Ganske lett å droppe kontakten med folk og, da du ikke har sett dem, hørt dem eller følt dem, og du har få emosjonell bånd til dem. Det er vel mer redelig det enn multidate alle sammen, eller? Andre igjen føler det fortsatt er litt tabuaktig, og derfor får kalde føtter før et møte, og trekker seg tilbake. Det finnes mange gode unnskyldninger for å ikke ville møtes likevel, og de fleste av dem er nok ikke noe å spy for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 16. oktober 2005 #20 Del Skrevet 16. oktober 2005 du prat for dig selv tomkrus, da jeg fandt min samboer på nettet sad jeg ikke og havede en masse på gang med ander og ikke havede min samboer det heller, dette var rent tilfeldig at vi kom i snak, sad ikke på en date chattkanal, så det er bestemt ikke alle som har det kørende med mange av gangen, jeg sad og chattede med ander danskere fordi jeg havede hjemve og boede i udlandet, at finde mig en kæreste i et andet land lå fjert fra mine tanker dengang jeg loggede mig på, men at det endte op med det og jeg flyttet fra det ene udland til et andet har jeg ikke angret på. Til trådstarteren måske han virkelig var meget træt efter en lang arbejdsdag, ikke døm ham før du er sikker på at han har brædt dig af. Dengang jeg mødte dan var net forbindelsen meget dårlig modem dengangen og elendige servere, vi blev ening om at hvis vi ikke ville prate mere sammen ville vi give hinanden besked, det hændte ofte at både jeg og han sad og så den anden logget sig på men så forsvandt og man tænkte ja ja nu vil han/hun ikke snakke med mig mer, så vent og se hva sker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå