Gå til innhold

Flauste du har gjort på butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del var det for bare et par uker siden. Jeg var ganske stressa og skulle kjøpe øl til en fest. Tok en sekspakning med øl og løftet den etter plastikken, men plastikken slet og den datt ned. Den datt ikke hardt eller langt engang, men en av boksene sprakk og det begynte å sprute øl utover alt 🙈 Tror det var en annen kunde som så det, men jeg ble så klein at jeg bare gikk derifra. Skulle nok sagt ifra til betjeningen, men det hadde blitt så flaut og jeg hadde dårlig tid (Ikke at det er en unnskyldning). Skaden hadde jo allerede skjedd. 

Anonymkode: a9d84...681

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok ned et glass med syltetøy så datt det ned en rad med syltetøyglass idet jeg tok det ned.  sa fra til betjeningen og de takka for at jeg sa fra 

Anonymkode: 6d889...019

Skrevet

mistet ei 1,5 litersflaske med julebrus i gulvet, den virkelig eksploderte😂 jeg er sikker på at det var julebrus i taket🙈

Anonymkode: 7c276...c73

• Liker 4
Skrevet

På butikken - altså på taket av butikken?

Det heter REMA, biblioteket, men i butikken - akkurat som man sier i rommet, eller i huset.

Anonymkode: 0b798...858

• Liker 3
Skrevet

På nærbutikken der alle kjenner meg: spydd rett ved inngangen da jeg var gravid. Heldigvis utenfor døra og ikke innenfor, men det var vinter og snø og veldig synlig.

- Noen måneder senere var jeg i samme butikk med barnevogn, skulle handle ganske masse men kunne bare ha en sånn trillekurv pga vogna. La derfor en del varer under barnevogna, og glemte de selvfølgelig når jeg skulle betale. Kom meg nesten hjem med dem, da jeg kom på det snudde jeg og gikk tilbake og betalte. Vi lo heldigvis og skyldte på ammetåka. 

- I begynnelsen var jeg også helt håpløs med barnevogna, trilla flere ganger rett på folk i trange butikker og i benker på kjøpesenteret. Fikk heldigvis følelsen med det etterhvert. Jeg er en sånn som sliter med å lukeparkere også ja 😄

Anonymkode: 4d622...e69

• Liker 5
Skrevet

Hadde storhandlet og satt fra meg handlevognen for å se på noen sko. Når jeg hadde gjort det tok jeg med meg handlevognen og gikk til kassen. Når jeg kom bort til kassen oppdaget jeg at jeg hadde tatt med meg en handlevogn full av gummistøvler og med stor prislapp utenpå handlevognen på hva disse støvlene kostet 🙈 mens min handlevogn stod igjen i skoavdelingen. Var ganske flaut 😂 alle som har sett meg på min vei har sikkert lurt på hva jeg holdt på med.

Anonymkode: d0bf7...ed6

• Liker 29
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

akkurat som man sier i rommet

Er nok litt dialekt, her sier vi på butikken.

Og vi sier også, han sitter på rommet ;)

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hadde handlet en del også oppdaget jeg at jeg hadde glemt bankkortet da jeg skulle betale. 

Knuste ett syltetøyglass. 

Gjest Anonym373
Skrevet

Veltet en hel rad med 300 flaskete på Vinmonopolet , eieren ble vel oppgitt kan man si😅

Skrevet
Dævendøtte skrev (2 minutter siden):

Er nok litt dialekt, her sier vi på butikken.

Og vi sier også, han sitter på rommet ;)

Samme her , kan du stikke på butikken en tur? Sier ikke i .

Anonymkode: 45c2e...1e7

• Liker 5
Skrevet

Gikk fra varene mine 2 sekund etter jeg hadde betalt #ammetåke

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

På butikken - altså på taket av butikken?

Det heter REMA, biblioteket, men i butikken - akkurat som man sier i rommet, eller i huset.

Uff. Beklager så meget. Var ikke meningen å ødelegge livet ditt. 

• Liker 20
Skrevet

I mine glansdager var jeg ofte på butikken drita full. Tryna over hyller så de veltet og varer sprutet utover gulvet.

En gang var jeg på rema å prøvde å få kjøpt øl mens jeg hadde delirium tremens. Hadde skikkelig alkoholabstinenser og var livredd, så digre krypdyr samt kappekledde figurer over alt.

Eide ikke skam på den tiden, men blir litt stressa nå når jeg tenker tilbake på de hendelsene.

Skrevet (endret)

Var nylig blitt sammen med samboern min. Vi var på butikken,  så skulle jeg gå bort til han.  Tok rundt han. Men det var en eldre mann som lignet bak fra. Haha. Lurer på hva han tenkte da🤣🤣 jeg sa bare; ops. Sorry

Endret av Anonymous 91
  • Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Uff. Beklager så meget. Var ikke meningen å ødelegge livet ditt. 

Takk.

Det er riktignok ikke så ille at hele livet er ødelagt - noen års traumebehandling hos psykologen retter nok opp skaden. :tongue:

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For min del var det for bare et par uker siden. Jeg var ganske stressa og skulle kjøpe øl til en fest. Tok en sekspakning med øl og løftet den etter plastikken, men plastikken slet og den datt ned. Den datt ikke hardt eller langt engang, men en av boksene sprakk og det begynte å sprute øl utover alt 🙈 Tror det var en annen kunde som så det, men jeg ble så klein at jeg bare gikk derifra. Skulle nok sagt ifra til betjeningen, men det hadde blitt så flaut og jeg hadde dårlig tid (Ikke at det er en unnskyldning). Skaden hadde jo allerede skjedd. 

Og butikken har forsikring for slike uhell. 

Anonymkode: 9151b...ecb

• Liker 1
Gjest BrittEkeberg
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde storhandlet og satt fra meg handlevognen for å se på noen sko. Når jeg hadde gjort det tok jeg med meg handlevognen og gikk til kassen. Når jeg kom bort til kassen oppdaget jeg at jeg hadde tatt med meg en handlevogn full av gummistøvler og med stor prislapp utenpå handlevognen på hva disse støvlene kostet 🙈 mens min handlevogn stod igjen i skoavdelingen. Var ganske flaut 😂 alle som har sett meg på min vei har sikkert lurt på hva jeg holdt på med.

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nå lo jeg godt. Ser det for meg. Kunne skjedd meg også 🤣

Skrevet

Jeg har hukommelsen til en potet. Hadde en blåmandag fra helvete. Nærbutikken var veldig nært og definisjonen på "nærbutikk". Korte trapper 2 etasjer ned, gå igjennom en kort gang mellom to bygg som er på hele 5 skritt, åpne en dør også er du inn i butikken. Kan ikke få det nærere enn som så. Hadde som sagt en dårlig dag og glemte alt jeg skulle ha, hver bidige gang! Kom hjem og oppdaget det og endte opp med å løpe opp og ned de trappene 4-5 ganger (mistet tellingen). Siste gangen så sa han i kassen at om jeg har glemt noe mer nå, så kan jeg bare ringe også kommer han å leverer det på døren. 

Det var flaut og komisk, men mest flaut og jeg unngikk han i alt for lang tid etterpå. 🙈
Jeg var så sint og irritert at jeg endte opp med å bestille pizza. 

Anonymkode: d9359...578

• Liker 8
Skrevet

Skulle kjøpe en 6 pk med colabokser, og akkurat når jeg satte den ned på båndet eksploderte den ene boksen og det spruta cola over hele kassa, kassadama og meg. 

Aner ikke hva som skjedde men boksen må ha vært under trykk eller noe. Dama ble småsur men skjønte vel at jeg ikke hadde gjort det med vilje.

Anonymkode: 9e92d...bd7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha uff! Jeg stressa rundt på coopen for en stund siden og satte fra meg vogna for å hente noe. Så kom jeg tilbake og rullet rundt i en 10 minuttet eller noe før jeg kikka ned og oppdaga at jeg drassa rundt på 40% korga mens min stod igjen der hvor jeg hadde funnet den! Folk må jo ha lurt på hva jeg skulle med 30 pakker taco krydder som går ut neste uke 😁😁

Anonymkode: f7502...d1d

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...